Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Vernieuwde website!

Ludwig Performance. Supra of niet, tuning staat bovenaan.
Voor shoarmateam leden een goede manier om in contact te komen.

Moderators: mmarkk, Rich

Post Reply
User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Vernieuwde website!

Post by Rich »

Het was aardig wat werk, maar vanaf heden is onze vernieuwde website online!

http://www.ludwigperformance.nl

Check onze nieuwe producten en diensten waaronder ProEFI standalone motormanagement en Innovate Motorsports producten!
En voor de daily of leasebak: DSG-versnellingsbak software tuning en Chiptuning VAG auto's.

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by joep »

Yeah baby!! Top
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: Vernieuwde website!

Post by babbel »

Cool dat je ook VAG chiptuning doet. M'n daily is sinds een paar maandjes een VAG blokkie dus dat is wel interessant!
Wat zijn de verwachtingen van de standaard chiptuning voor een 170pk 2.0 TFSI (A6)?
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Tjabbo »

Allereerst: Mooie site. ziet er overzichtelijk en goed leesbaar uit.

Wat puntjes van opbouwende kritiek:

Waarom zit er een grote zwarte rand bovenaan? nu is een deel van het scherm nutteloos, en moet ik voor een redelijk deel van de site naar beneden scrollen.
en dat terwijl je dat zonder die zwarte balk een heel eind kon voorkomen.

2 ) Waar zijn je filmpjes! :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Rich »

Tjabbo wrote:Allereerst: Mooie site. ziet er overzichtelijk en goed leesbaar uit.

Wat puntjes van opbouwende kritiek:

Waarom zit er een grote zwarte rand bovenaan? nu is een deel van het scherm nutteloos, en moet ik voor een redelijk deel van de site naar beneden scrollen.
en dat terwijl je dat zonder die zwarte balk een heel eind kon voorkomen.

2 ) Waar zijn je filmpjes! :)
Thx Tjabs voor de feedback ;)
Door persoonlijke omstandigheden van degene die mijn vorige site heeft gebouwd en ook deze nieuwe site zou gaan bouwen heb ik de nieuwe site zelf moeten maken op basis van een template dat ik gekocht heb. Ik ben niet zo'n hele grote held wat html betreft, maar heb me aardig weten te redden. Mijn eerste prioriteit was de nieuwe informatie zsm on-line te krijgen, daarbij moest het er wel enigszins herkenbaar uitzien qua bedrijfskleuren en stijl.
Die zwarte rand heb ik geprobeerd te verkleinen, maar is me dus niet gelukt, haha! (Mocht iemand me kunnen vertellen hoe ik die rand kan verkleinen, ik denk zelf dat het in de css files zit, dan is die info van harte welkom, graag via pm of email)
Filmpjes hadden wat lagere prioriteit en zullen tzt nog wel komen.

@babbel, kom ik zsm op terug via pm of email ;)

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Vernieuwde website!

Post by Flow »

In je css staat bij body een margin aan de bovenkant van 70px, als je die minder maakt of helemaal weghaalt heb je geen zwart vlak meer aan de bovenkant

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Rich »

Flow wrote:In je css staat bij body een margin aan de bovenkant van 70px, als je die minder maakt of helemaal weghaalt heb je geen zwart vlak meer aan de bovenkant
Thx. Ik had daar al mee gespeeld, maar zag geen effect in de editor, zal wel met cashing te maken hebben. Had de boel ook niet goed 'schoongemaakt' voor ik 't bekeek en er daarna verder geen aandacht meer aan besteed.
Staat nu op 15px, is wel beter zo.

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Vernieuwde website!

Post by Flow »

Ziet er inderdaad wat netter uit!

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Vernieuwde website!

Post by Flow »

En is inderdaad ook wel vaker, dat je zelf dan nog even F5 moet drukken of inderdaad nog even online zetten ;)

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Rich »

Zo, wat kleine dingetjes verbeterd en foutjes eruit gehaald.
En... de favicon werkt nu! *O*

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Tjabbo »

Weet je wat ik zou doen?
een 'knop' met "volg ons op facebook" oid.
Met andere woorden: Maak gebruik van sociale media. Je moet het al veel van mond op mond reclame/contact hebben en sociale media helpen daarbij
Denk idd aan forums, hyves, facebook, linked-in. Als je die een min of meer prominente plek geeft (misschien middels een eigen pagina) dan kan je ook en vooral op die sociale media verwijzen naar filmpjes en fotos. Dat is toch min of meer een informeel medium waar men jou makkelijk kan bereiken. iets dat met een statische website absoluut niet lukt.

En uit jou website (die er idd steeds iets beter uit ziet) blijkt nergens dat jij heel actief bent op meerdere fora en andere sites.
Juist die reclame kan je goed helpen volgens mij.

Just my 2 cents.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Tjabbo »

Oh en nog iets dat me stoort:

Aan de linkerkant heb jij 3 "wolken" met tekst. Daarvan zijn er twee oranje gekleurd, en de onderste is zwart.

1) Dat oranje loopt niet mooi in elkaar over, en het is nu een erg groot vlak. Het springt in het oog, maar minder dan de helft is echt bruikbaar (linkjes)
2) als ik in het oranje deel iets aanklik verspringt het onderste blok (naar onder/boven) en de links staan dus niet elke keer op dezelfde plaats. iets dat je wel mag verwachten.
3) in de tweede oranje wolk staat elke keer een andere tekst. Erg leuk, maar door deze bóven je andere links te plaatsen geef je die een prominente plaats, iets dat ze niet echt verdienen.

ergo:
wissel de middelste (oranje gekleurde) tekstwolk met de onderste (de zwarte met linkjes) en dan denk ik dat het er consistenter en rustiger uit ziet.
(en verwijzend naar mijn vorige post zou ik een facebook logo + link in het zwarte deel met linkjes zetten ;) )
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Vernieuwde website!

Post by antigram »

je begint al bekend te worden. Ik was gister in hoofddorp en zon gast had het over je ^O^ natuurlijk heb ik nog even wat extra reclame voor je gemaakt haha :Y

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Rich »

Tjabs, bedankt voor je feedback, wordt gewaardeerd!
Op de 'Contact' pagina staat trouwens al een facebook button.

Voor wat betreft die oranje vakken; ik ben geen html held en heb een template gekocht en deze aangepast. Dat het vlak niet overal even groot is komt door de tekst; het vlak past zich aan aan de tekstlengte, maar kan ik nog wel fixen dat 't overal even groot is. De lay-out kan ik niet veranderen, dat kost me teveel tijd en ik ben wel tevreden met de lay-out zo.

De belangrijkste reden was om de additionele info zsm online te krijgen en mijn vaste grafische man had door omstandigheden geen tijd hiervoor, ik heb daarom naar een template gezocht dat enigszins dezelfde look had als m'n vorige pagina en heb 't zo opgelost. Over een tijdje zal m'n grafische man deze site weer op de look-and-feel van de eerste website brengen, of hij maakt een hele nieuwe, dat moet tzt bekeken worden.
Ik ga deze site dus niet veel verder uitbreiden, misschien nog een pagina met filmpjes, maar meer niet.

@antigram, Thx man! Wel gaaf om te horen dat ik steeds bekender begin te worden, nice! :)

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Vernieuwde website!

Post by Tjabbo »

Ah dat op de contact pagina had ik even gemist ^O^
En logisch dat je niet zomaar ineens HTML kunt. :) Het is natuurlijk ook slechts feedback op een pagina die er verder al goed uit ziet!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply