Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Rode supra MK3 te koop.

Bied hier je ride te koop aan.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
User avatar
suarea51
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 772
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 15 March 2010 21:49
Location: Westerhaar

Rode supra MK3 te koop.

Post by suarea51 »

Hallo mede shoarma eters.

hierbij wil ik mijn Supra te koop zetten.

vanwege op zoek naar een andere daily ride mag hij weg zodat ik een grotere zoek budget heb.

het gaat om een rode supra uit het jaar 89 en is dus een facelift.
kleur is nog in een goede staat alleen de voorbumper moet opnieuw worden gespoten doordat de vorige eigenaar tegen een paaltje of stoep heeft aangereden. wie zegt het.
motor is voor een jaar geleden er uit gehaald vanwege lager probleem. is een andere onderblok in gekomen die is overgenomen van ruurd. de kop is naar OMR heen geweest en is compleet gereviseerd en is op nieuw gelijnboord. kosten plaatje hiervan was 1400 euro,. de opbouw koste bijna 2000
met de opbouw heb ik hulp gehad van Marco en is er van alles nieuw opgekomen.
turbo was vervangen voor een exemplaar met geen speling op asje. een 3 inch v flens uitlaat is er onder gekomen met een elbow eliminator. dus full 3 inch uitlaat nog wel met orginele cat er tussen.

de orgine velgen heb ik vervangen voor rays velgen 18 inch 8 j voor en 9 j achter. met 225 voor en 255 achter, echter de banden zijn wel toe aan vervanging.

het interieur is er helemaal uitgehaald vanwege de plannen die ik had. is nog wel compleet er bij.


nadeel van de auto momenteel is dat de lagerschalen er weer uit liggen en zou dus weer moeten worden gedaan.

Hierdoor staat hij dus stop en ging het geld in een andere onderblok zitten die ik aan het opbouwen ben.
hij ligt momenteel bij OMR voor honen en vlakken. met krukas werk.
er zouden nieuwe wiseco zuigers in komen die ik heb liggen en eagle drijfstangen. met ACL lagers zou hij worden opgebouwd en een nieuwe olie pomp.

de auto kan met het nieuwe onderblok worden gekocht of zonder, echter is hier dan nog wel geduld bij nodig omdat hij nog bij OMR ligt.

over de prijs kun jij mij een PM doen.

voor foto's

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 038abdc4f4" onclick="window.open(this.href);return false;
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster

Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Rode supra MK3 te koop.

Post by Tjabbo »

Wat wil je voor het onderblok hebben ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
suarea51
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 772
Joined: Monday 15 March 2010 21:49
Location: Westerhaar

Re: Rode supra MK3 te koop.

Post by suarea51 »

Hallo, ik was niet van plan het onderblok los te verkopen.
ik weet ook niet wat de kosten zijn voor het werk wat er nu aan word gedaan bij OMR maar dit betaal ik zodra hij klaar is.

ik wil minstens 2750 hebben voor de supra met het onderblok er bij.
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster

Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.

Post Reply