Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Te koop Celica T18 (4AFE 1600cc)

Bied hier je ride te koop aan.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
Frodo
Sla blaadje
Posts: 25
kuchnie na wymiar
Joined: Friday 26 August 2011 19:09

Te koop Celica T18 (4AFE 1600cc)

Post by Frodo »

Wegens plaatsgebrek moet mijn eerste auto weg :(
Paar jaar geleden tweedehands gekocht toen ik net een rijbewijs had.

bedoeling was om deze terug in orde te zetten. veel plezier en herinneringen maja.
Heeft me nooit in de steek gelaten 6 keer met naar denemarken gereden en terug.
Heeft nu juist geen 400000km op de teller :)

Er is wel wat werk aan.
-Start nog maar benzinepomp wrsch versleten (ontsteking is nagekeken/nieuwe bougies + delcokap en kabels, Benzinefilter is ook al vervangen met verbetering maar benzinedruk soms nog te laag denk ik)
-waterpomp is vervangen alsook een rubbere slang die lekte. radiator kan miss ook wel aan vervanging toe zijn 4afe is voor de rest wel betrouwbaar ding
-zit een nieuwe alternator in
-uitlaat is voleldig vervangen alsook de lambda sonde
-remmen moeten worden vervangen (laatste keer ngo wel door controle geraakt maar de schijven vanvoor zijn aan vervanging toe)
-en vanvoor is er schade door een ongeluk

dusjah wel wat werk natuurlijk. hij moet weg anders had ik hem zelf terug in orde willen zetten

Eventueel als sloopwagen ofzo voor onderdelen of voor de liefhebber maar wel in 1 keer mee te nemen anders gaat die zo naar de sloop
500€ had leuk geweest aangezien de uitlaat zo goed als nieuw is en mij bijna 900€ heeft gekost maar tis miss wel bespreekbaar. staat nu 1.5 weg in een garage dus niet buiten.
Staat ook nog een vrij mooie set aluminium velgen onder

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Te koop Celica T18 (4AFE 1600cc)

Post by Tjabbo »

Vraagprijs Frodo? :)
Jammer dat de auto weg moet. [V]
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Frodo
Sla blaadje
Posts: 25
Joined: Friday 26 August 2011 19:09

Re: Te koop Celica T18 (4AFE 1600cc)

Post by Frodo »

Cho vraagprijs
met 500€ zou ik al heel blij zijn aangezien de zo goed als nieuwe uitlaat, achterschokdempers, delcokap en alternator.

Maar een bod mag ook altijd.
ben zelf nog op zoek naar een paar onderdelen voor men mk3 supra(stuurhuis en een origineel mistlamp knopje) dus eventuele ruil kan miss ook wel.

Morgen post ik wrsch nog een paar foto's.

Post Reply