Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Te koop : SUpra MK3 Bj 1991 (Zonder Blok)
-
- Sla blaadje
- kuchnie na wymiar
Te koop : SUpra MK3 Bj 1991 (Zonder Blok)
Bij deze heb ik de knoop doorgehakt en ga ik mijn supra verkopen.
Ik doe dit met gemengde gevoelens, ik vind het een prachtwagen om mee te rijden.
Maar wil goed kunnen door rijden, en in toeren jagen. Helaas is de 7m-gte hier niet echt goed voor.
De reden dat ik hem dus ook verkoop is de blok, ik heb er ondertussen al 2 in gehad. En beide waren na nog geen 5.000Km
versleten (Lagers). Ik wil met een gerust hart kunnen rijden, wat dus niet meer mogelijk is met mijn supra.
Ik bied dus te koop aan :
De toyota supra Mk3 (Zonder blok deze is al verwijderd), hierbij zijn dus wel 2 motorblokken helaas beide met lagerschade.
De wagen heeft bijna geen roest, de wagen heeft nog gereden tot november.
Kilometerstand op de wagen was 203.000Km (dus ook 1 motor)
De 2e motor had 180.000Km
Misschien dat iemand nog de moeite, tijd en geld erin wilt steken om er nog mee te kunnen rond rijden.
De wagen is nog in goede staat en te goed om af te breken voor onderdelen eigenlijk.
Graag had ik er nog € 2.400,00 voor gehad zonder de velgen. en € 3.000,00 met de velgen
Verdere vragen .. Just Ask.

Ik doe dit met gemengde gevoelens, ik vind het een prachtwagen om mee te rijden.
Maar wil goed kunnen door rijden, en in toeren jagen. Helaas is de 7m-gte hier niet echt goed voor.
De reden dat ik hem dus ook verkoop is de blok, ik heb er ondertussen al 2 in gehad. En beide waren na nog geen 5.000Km
versleten (Lagers). Ik wil met een gerust hart kunnen rijden, wat dus niet meer mogelijk is met mijn supra.
Ik bied dus te koop aan :
De toyota supra Mk3 (Zonder blok deze is al verwijderd), hierbij zijn dus wel 2 motorblokken helaas beide met lagerschade.
De wagen heeft bijna geen roest, de wagen heeft nog gereden tot november.
Kilometerstand op de wagen was 203.000Km (dus ook 1 motor)
De 2e motor had 180.000Km
Misschien dat iemand nog de moeite, tijd en geld erin wilt steken om er nog mee te kunnen rond rijden.
De wagen is nog in goede staat en te goed om af te breken voor onderdelen eigenlijk.
Graag had ik er nog € 2.400,00 voor gehad zonder de velgen. en € 3.000,00 met de velgen
Verdere vragen .. Just Ask.

Toyota Supra MKIII 1991 7M-GTE 200.000Km
Re: Te koop : SUpra MK3 Bj 1991 (Zonder Blok)
hij ziet er wel mooi uit 

sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Heee naast een Corvette C3
Verkoop je voor dat bedrag ook de velgen los???

Verkoop je voor dat bedrag ook de velgen los???
-
- Sla blaadje
Voor de velgen wil ik graag nog € 850,00
Zitten 4 goede banden op.
Grtn
Zitten 4 goede banden op.
Grtn
Toyota Supra MKIII 1991 7M-GTE 200.000Km
Wat voor maat wielen is het en welke banden??? merk en maat ???
Hallo,
Heeft u mischien ook fotos van het interieur?
Heeft u mischien ook fotos van het interieur?
Het zijn Ultralite Atec wielen volgens mijRenev wrote:Wat voor maat wielen is het en welke banden??? merk en maat ???

Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.