Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Supra MK3 1987, manueel, hardtop Canada

Bied hier je ride te koop aan.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
suprat
Sla blaadje
Posts: 44
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 26 February 2013 16:16

Supra MK3 1987, manueel, hardtop Canada

Post by suprat »

Toyota Supra Mk3 1987, non turbo, hardtop, Canadeese productie.

Kilometerstand onbekend
elektriche ramen, spiegels en bestuurders stoel
airco niet getest
CD radio speler
redelijk goed interieur, grijs bruin

Hier zijn dingen die moeten gebeuren

- Motor revisie nodig, motor tikt, dus waarschijnk spoorstanglagers versleten, motor rookt en lekt een beetje olie.
- Controleer de bougies of computer, want Toyota wil niet rijden, geen compressie lijkt het wel, bij gasgeven slaat hij af. Een van de koelslangen was geknapt en er is koelvloeistof op de bougies gespoten, het dus zijn dat een van de boegies kapot is, maar dan moet van alles en nog wat gaan demonteren om bij die boegies te komen.
- vooras moet vervangen worden, ik heb een goede in de kofferbak liggen, doe ik erbij
- Vervang de achterste veren, omdat ze ingekort zijn
- Plafondverlichting werkt niet
- Wat doet de antenne op het dak? Ik heb geen idee :)
- Linksachter wielkast verrot
- Linker drempel heeft een 3 cm gat
- Deuren moeten behandeld worden


En nu, wat is vervangen:

- Nieuwe Exedy koppeling (de beste beschikbare koppeling) + druklager Blueprint
- Vervangen voorbanden Toyo
- nieuwe riemen (alle)
- Nieuwe bougies en kabels
- Vervangen remleidingen en kabels
- Nieuwe hoofdremcilinder
- Nieuwe remcilinders
- Nieuwe remblokken (goede kwaliteit)
- Nieuwe remschijven voor en achter (goede kwaliteit)
- Nieuwe oliefilter
- De teller is vervange voor een Europese, de Canadeese heb ik bewaard
- Nieuwe oliën en vloeistoffen (koelvloeistof, olie en remvloeistof + stuurbekrachteging vloeistof)
- Gereviceerde remklauwen
- Gereviceerde achterste dwarsbalk
- Vervangen thermostaat + pakking
- Nieuwe koppakking
- Gedeeltelijk vervangen slangen van het koelsysteem
- Waterkoeler gereviceerd
- Gasinstalatie is eruit, ligt in de kofferbak zonder fles
- Ingebouwde interne demper uitlaatpijp
- een van de kleppendeksel pakkingen is vervangen, de andere is gemaakt van silicone, helaas,
- Schokbrekes voor zijn vervengen + twee reserve in de kofferbak
- Vervangen stuurbekrachtigingspomp (+ andere goederen in voorraad)
- Vervangen stuurbekrachtigingsslang
- Het uitlaatsysteem is vergroot tot ongeveer 2,75 inch, beëindigd met de Japanse Lancer Evo uitlaat
- Grotere inlaatsysteem, beëindigd met een filter K & N
- Rechts achter wielkast gelast, maar er is al oppervlakkig roestvorming

Ik heb geen tijd voor mijn auto, heb ik twee andere auto's die ik moet renoveren dit jaar. Ik gebruikte haar voor woon-werkverkeer en om te winkelen omdat het een grote kofferbak heeft, reed echt mooi. Met de grottere inlaat systeem had de supra veel kracht, je werd de stoel ingedrukt.

Deze toyota is vrij uniek op de Europese markt.

De waarheid is, ik kocht het voor 1500 euro, ik heb er 2500 euro erin gestopt en ik verkoop het weer voor 1500 euro.

De auto is verder goed, er moet alleen een motorrevisie plaatsvinden of even swappen.

Hieronder de video van de werking van de motor, dat rare geluid is de pomp voor stuurbekrachteging, beetje te weining vloeistof zit er in en dan jankt hij een beetje.

https://www.youtube.com/watch?v=fNyMeQl ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Verzekering tot 23-10-2014
APK tot 2015/02/15
VIN-nummer JT2MA70L0H0031822

De auto staat op Pools kenteken en staat in Polen in Warschau.

Image
Attachments
20140717_145947.jpg
20140717_145947.jpg (105.02 KiB) Viewed 1900 times

Post Reply