Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

storing soarer.

Hét forum voor de Toyota Soarer (Of lexus sc300 en sc400), Tourer en Chaser.
Deze geweldige auto's delen haast alle techniek met de supra. Op dit forum als eerste gecombineerd tot één community voor NL!

Moderators: Jos, mmarkk, Rsoarer

Post Reply
Nick1jz
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 19 January 2015 18:43

storing soarer.

Post by Nick1jz »

Beste mensen,

Ik heb al een tijd dat me auto een storing in het dashboard aangeeft in het japans in het rood (dat ken ik niet lezen :-D). Ben bij de dealer geweest die kennen hem niet uit lezen (stekker past niet) dus hebben we hem door verboden (TE1 en E1) en daar geeft die in het dashboard weer een zooi tekens aan die deze keer niet rood zijn. Dan start ik de auto geeft die eerst system check --> end check --> brandstof --> en de tijd. Dan blijft die op tijd staan en zodra ik de rem intrap (om in zijn D te zetten) geeft die weer hoop tekens in het japans aan (rood). Dus dacht zelf iets met de remmen, maar de blokjes zijn goed, vloeistofpijl goed, remlichten doen het.
De vorige eigenaar heeft wel van die lexus lookalike supra units erin gezet, zou het daar mee te maken kunnen hebben?

Wie o wie kan mij helpen!?

Nick1jz
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Monday 19 January 2015 18:43

Re: storing soarer.

Post by Nick1jz »

http://www.soarerworld.com/soarer/soarer_errors.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze net gevonden en is volgens mij rear light, maar wat kan het probleem zijn? De lampen doen het gewoon.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: storing soarer.

Post by Tjabbo »

Codes staan ook hier op de site :)

http://www.shoarmateam.nl/upload/MKIVSu ... codes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: storing soarer.

Post by Tjabbo »

het probleem zal zijn je Tail Light Lamp Failure Sensor
een kastje dat regelmatig kapot gaat bij de supra, en ik dénk dat de soarer er ook een heeft.

die zit ergens in de kofferbak verstopt vlakbij de achterlicht units.

bij supras moet je het ongeveer zo fixen:
http://www.supramania.com/forums/showth ... IGHTS-BACK" onclick="window.open(this.href);return false;!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Nick1jz
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Monday 19 January 2015 18:43

Re: storing soarer.

Post by Nick1jz »

Helemaal super, ga van het weekend er even mee stunten. Thanks voor dr hulp

Post Reply