Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Suprasport NL

Hier kan je positieve en negatieve ervaringen over transacties die via het forum zijn verlopen.

Moderator: Casper

Post Reply
User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Suprasport NL

Post by Dude »

En dan natuurlijk Arnout van Suprasport.

http://www.suprasport.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Erg veel kennis in huis mbt Supras. Goede service met producten en inruil van je oude (niet voor jou project geschikte) onderdelen.
Kan alles leveren mbt supra en meer, ook dat wat je uit de states haalt. Ook 1jz/2jz blokken, opbouw van motoren en complete (kwaliteit) revisies.

Met een eigen in huis motor testbank (dus vermogen meten op de krukas met de motor uit de auto). Doet veel custom projecten met allemaal fancy compressor/compound turbo setups. Altijd innovatief en bijzonder om eens in zn werkplaats rond te lopen.

Qua kennis/service een goed bedrijf, alleen duren projecten lang, erg lang.... Maar als je hier van te voren rekening mee houdt ben je aan het juiste adres!
Niet geschikt trws voor sjonnies die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten B-)
Image

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Suprasport NL

Post by Casper »

Geen ervaring mbt projecten of onderdelen kopen bij Arnout. Maar heb hem wel een paar keer aan de lijn gehad voor advies.
Staat je altijd goed te woord met een duidelijke uitleg. Je merkt meteen dat deze man veel kennis van Supras heeft!
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Suprasport NL

Post by Dredd »

Ik sluit me aan bij Dude.

Mijn ervaringen

Service
In geval van ellende wordt de auto opgehaald en ook 's nacht staat Arnout voor je klaar! We hebben al een paar nachtelijke sessie gehad [B)]

Speciale projecten
De mensen die mijn project hebben gevolgd weten ondertussen dat sommige projecten inderdaad erg lang kunnen duren. Dat komt mede doordat Arnout alles perfect wil afleveren en zeker wil zijn van de gebouwde oplossing.

APK + Standaard onderhoud
Over het standaard onderhoud heb ik alleen maar lof. Duidelijke communincatie, snel en goed werk door Edje.

Kosten
Omdat Arnout alles goed wil doen, zal hij niet bezuinigen op onderdelen en liever niet voor de goedkoopste oplossing kiezen. Maar klant is koning, dus als je een (goede) goedkope oplossing wil zal hij dat zeker doen.


Contact
Er lopen erg veel projecten parallel, en er zijn dagen dat Arnout slecht te bereiken is. Suprasport is echter altijd bereikbaar via het algemene telefoonnummer, meestal neemt Joris dan op en zet je vraag door naar Arnout.

Arnout kan wat kort door de bocht zijn als je vragen stelt en je auto niet bij hem in onderhoud is. Hij krijgt echt heel veel telefoontjes met vragen over tunen/turbo's/mappings. Als je serieuze vragen hebt en eventueel met Suprasport in zee wil, moet je echt een afspraak maken. Dan heeft hij echt tijd voor jou en je auto en leer je de echte aap (Arnouts nickname) beter kennen.

Groeten,
Dennis
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

Post Reply