MVP Motorsports; paar x goed, dan vol prijs
Posted: Thursday 16 July 2015 07:13
Ik weet dat ik hier niet zo erg actief meer ben, maar dit moet ik toch wel kenbaar maken aan de Shoarmateam-members:
Na wat goede ervaringen/bestellingen bij MVP Motorsports, plaatste ik in mei een bestelling voor wat parts.
Meestal shippen ze al na 2 à 3 weken, maar deze keer kreeg ik maar geen updates, dus ik mailde om te vragen hoe het met m'n bestelling zat. 2 weken geen antwoord, waarna ik maar gebeld heb om te vragen hoe de bestelling ervoor stond. Blijkbaar was die compleet, behalve een Cusco en Do-Luck bar. De Cusco zou 'binnen enkele dagen' bij hen aankomen; en Do-Luck was blijkbaar 3 maanden wachttijd minimum (hadden ze vooraf nooit vermeld!). Dus ik dacht, ik wacht nog even op die Cusco, maar na 3 weken wachten nog steeds niet binnen; de datum werd steeds maar verplaatst. En toen ik nogmaals belde voor een update; gooiden ze simpelweg de telefoon dicht
Dus toen belde ik de dag erna opnieuw om te shippen wat ze hadden (anders nog een keertje paar maand wachten voor 2 strutbars) en de rest toen achteraf te shippen. Bij aankomst hier enkele dagen terug was 1 doos compleet vernield en opengescheurd, en er bleken ook parts te ontbreken (wat ze trouwens ontkennen).
Omdat ze hun emails toch niet meer beantwoorden (of het duurt minimum een week), vond ik dat zinloos om via email te melden, dus dan maar een Paypal-refund gevraagd voor de missing parts; en met m'n volledige uitleg erbij. Die werd 2x bot geweigerd.
Toen vond ik het wel welletjes allemaal; en besloot een "klachten"-topic te openen in hun 'gedeelte' op Supraforums.com; en toen kwam er plots wel (hevige) reactie.
Na wat hen en weer gepost en gemail, vinden ze nu dat ik niet het recht heb om de missing parts te claimen, want die zou ik zogezegd zelf kunnen gestolen hebben
Ze hebben de volledige aanbetaling van alle bestelde onderdelen al op voorhand gehad; ongeveer de helft van wat besteld is, is ofwel beschadigd/vermist, ofwel nog niet geleverd, maar dus wel al 2 maand door mij betaald. En dan gaan ze mij beschuldigen om zelf parts te verduisteren?
Iemand nog ervaring met die gasten? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er de vorige jaren ook wel wat stuff heb besteld (keer of 4), en toen nooit problemen gehad, maar volgens ik daar hoor (ook via pm) zijn er het laatste jaar wel meer klachten van MVP...
Na wat goede ervaringen/bestellingen bij MVP Motorsports, plaatste ik in mei een bestelling voor wat parts.
Meestal shippen ze al na 2 à 3 weken, maar deze keer kreeg ik maar geen updates, dus ik mailde om te vragen hoe het met m'n bestelling zat. 2 weken geen antwoord, waarna ik maar gebeld heb om te vragen hoe de bestelling ervoor stond. Blijkbaar was die compleet, behalve een Cusco en Do-Luck bar. De Cusco zou 'binnen enkele dagen' bij hen aankomen; en Do-Luck was blijkbaar 3 maanden wachttijd minimum (hadden ze vooraf nooit vermeld!). Dus ik dacht, ik wacht nog even op die Cusco, maar na 3 weken wachten nog steeds niet binnen; de datum werd steeds maar verplaatst. En toen ik nogmaals belde voor een update; gooiden ze simpelweg de telefoon dicht
Dus toen belde ik de dag erna opnieuw om te shippen wat ze hadden (anders nog een keertje paar maand wachten voor 2 strutbars) en de rest toen achteraf te shippen. Bij aankomst hier enkele dagen terug was 1 doos compleet vernield en opengescheurd, en er bleken ook parts te ontbreken (wat ze trouwens ontkennen).
Omdat ze hun emails toch niet meer beantwoorden (of het duurt minimum een week), vond ik dat zinloos om via email te melden, dus dan maar een Paypal-refund gevraagd voor de missing parts; en met m'n volledige uitleg erbij. Die werd 2x bot geweigerd.
Toen vond ik het wel welletjes allemaal; en besloot een "klachten"-topic te openen in hun 'gedeelte' op Supraforums.com; en toen kwam er plots wel (hevige) reactie.
Na wat hen en weer gepost en gemail, vinden ze nu dat ik niet het recht heb om de missing parts te claimen, want die zou ik zogezegd zelf kunnen gestolen hebben
Ze hebben de volledige aanbetaling van alle bestelde onderdelen al op voorhand gehad; ongeveer de helft van wat besteld is, is ofwel beschadigd/vermist, ofwel nog niet geleverd, maar dus wel al 2 maand door mij betaald. En dan gaan ze mij beschuldigen om zelf parts te verduisteren?
Iemand nog ervaring met die gasten? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er de vorige jaren ook wel wat stuff heb besteld (keer of 4), en toen nooit problemen gehad, maar volgens ik daar hoor (ook via pm) zijn er het laatste jaar wel meer klachten van MVP...