Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Telescoopstuur

Dit forum is bedoeld voor informatie over auto onderdelen. (Voorheen de informative database)

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
PimmeTjaaH
Elite shoarma voorproever
Posts: 2604
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 13 April 2008 21:03
Location: Heemskerk

Telescoopstuur

Post by PimmeTjaaH »

Zomaar ff vraagje toen ik het instructieboekje doorlas :P Staat dat de suup ook van je af, of naar je toe getrokken kan worden. Maar dat gaat bij mij niet. Die hendel kan ik wel naar beneden halen, dan krijg ik wat speling in mn stuur. Maar ik krijg hem niet van me af, of naar me toe.
Hoe is dat bij jullie ???

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Telescoopstuur

Post by mmarkk »

Ja werkt wel bij de mijne dacht ik
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Telescoopstuur

Post by toyota87 »

werkt wel bij mij :Y je doet het vast niet goed want het gaat wel een beetje lastig.
als het goed is zitten er ook 2 hendels.
met allebei wat vriemelen en dan gaat het :9 vraag me niet precies hoe ik verzet het stuur niet elke week.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Telescoopstuur

Post by Tjabbo »

er zijn er 2 he.

1 hendel is voor het omhoog/omlaag stellen van het stuur zodat je er niet met je benen tegenaan komt. die zit links boven aan in het zicht.

er zit er ook 1 links helemaal onderaan. als je die omhaalt dan kan je het stuur naar je toe halen/van je af duwen.

werkt perfect.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
ta22lt
Shoarma kruider
Posts: 624
Joined: Tuesday 05 May 2009 21:05
Location: Brabant en/of Buenos Aires

Re: Telescoopstuur

Post by ta22lt »

Zitten er geen 3? Eentje om 't stuur omhoog te zetten zodat je wat makkelijker kan uitstappen maar waarbij hij in de vastgestelde positie terug valt als je hem omlaag trekt? Een tweede om de hoogte af te stellen en de derde om het stuur voor en achteruit te kunnen stellen.
Image

User avatar
PimmeTjaaH
Elite shoarma voorproever
Posts: 2604
Joined: Sunday 13 April 2008 21:03
Location: Heemskerk

Re: Telescoopstuur

Post by PimmeTjaaH »

Ja, bij mij zitten er ook 3, maar ik krijg het stuur met geen mogelijkheid in beweging. }:| Er aan hangen werkt ook niet.

User avatar
ta22lt
Shoarma kruider
Posts: 624
Joined: Tuesday 05 May 2009 21:05
Location: Brabant en/of Buenos Aires

Re: Telescoopstuur

Post by ta22lt »

Das lastig... Ding eens van al z'n kappen ontdoen en kijken wat eraan scheelt hè...
Misschien heeft één van de vorige eigenaren er een hekel aan gehad dat iemand anders dat stuur telkens in de verkeerde stand zette, en met die achtergrond alles laten vastlassen in de positie die hij 't liefst had... O-)
Kan ook zomaar zijn dat hij links of rechts ergens een druppeltje gluipolie nodig heeft om oud hard geworden vuil en vet weer wat los en gangbaar te krijgen...
Image

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Telescoopstuur

Post by DeSchouten »

zelfs bij mijn suup werkt dat nog! :mrgreen:
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

User avatar
ta22lt
Shoarma kruider
Posts: 624
Joined: Tuesday 05 May 2009 21:05
Location: Brabant en/of Buenos Aires

Re: Telescoopstuur

Post by ta22lt »

Ik denk dat dat bij de meeste nog wel werkt, bij die twee die ik heb staan werkt 't ook nog... Tenminste, toen ik ze voor de laatste keer gezien heb toch nog... _O-
Image

Post Reply