Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Vraagje onderstel van de auto

Dit forum is bedoeld voor informatie over auto onderdelen. (Voorheen de informative database)

Moderators: Jos, mmarkk

User avatar
PimmeTjaaH
Elite shoarma voorproever
Posts: 2604
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 13 April 2008 21:03
Location: Heemskerk

Re: Vraagje

Post by PimmeTjaaH »

Alexander, post jij ooit wel eens een zin zonder een kilometer citaat ??

User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Re: Vraagje

Post by alexander strik »

Verklaar je nader ik snap niet wat je bedoelt
PimmeTjaaH wrote:Alexander, post jij ooit wel eens een zin zonder een kilometer citaat ??

User avatar
PimmeTjaaH
Elite shoarma voorproever
Posts: 2604
Joined: Sunday 13 April 2008 21:03
Location: Heemskerk

Re: Vraagje

Post by PimmeTjaaH »

Iedere keer dat jij iets post, staat er een quote/citaat. ( die en die schreef dit: ) Maar wat jij dan van een ander citeer, zijn altijd van die lange posts, terwijl er maar 1 zinnetje van jouw bijkomt.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vraagje

Post by Rich »

alexander strik wrote:Het is hoofdzakelijk bedoelt om meer negatief camber te verkrijgen, als de kwaliteit goed is heb ik wel interesse in de verstelbare voor triangels
Slechts twee van de negen onderdelen zijn bedoeld om meer camber te verkrijgen; de twee triangels, de meeste onderdelen zijn bedoeld om de sporing te verstevigen/fixeren en meer verstelmogelijkheden te verschaffen.
alexander strik wrote:Ik heb even op de site gekeken van die gasten maar volgens mij maken ze niets voor de mk3
Alexander
Ze hebben een A70 sectie, maar daar staan idd foto's bij van mkiv/soarer onderdelen, ik vind 't ook wat vaag.

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: Vraagje

Post by joep »

PimmeTjaaH wrote:Alexander, post jij ooit wel eens een zin zonder een kilometer citaat ??
is het iets dat je stoort? :mrgreen:
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
knabbel
Meat-team Member
Posts: 439
Joined: Sunday 18 May 2008 14:28

Re: Vraagje

Post by knabbel »

Nog even over die ikea draagarmen, hou er rekening mee dat deze kogel gewrichten hebben waardoor je geen rubbers of pu bushings meer hebt, het resultaat is een absolute stuiterbak, leuk voor op het circuit, maar voor straat echt niet prettig.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vraagje

Post by Rich »

Nice! Hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe [:D]

ILLKIDD
Shoarma haler eerste klas
Posts: 347
Joined: Thursday 23 July 2009 19:23
Location: Rottedam

Re: Vraagje

Post by ILLKIDD »

Sorry jongens. JZ of MA70 armen zijn discontinued bij Ikeya. RHDjapan zijn er misschien nog wat op voorraad.
knabbel wrote:Nog even over die ikea draagarmen, hou er rekening mee dat deze kogel gewrichten hebben waardoor je geen rubbers of pu bushings meer hebt, het resultaat is een absolute stuiterbak, leuk voor op het circuit, maar voor straat echt niet prettig.
Hmzzzz als dat het geval is ga ik dan even uit proberen met die van cusco. Die zijn namelijk veel cheaper. Alleen hebben ze 4 settings : +4mm, -4mm, -8mm en -12mm. Kan ik daar wat mee?

User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Re: Vraagje

Post by alexander strik »

O je bedoelt plagiaat, zeg dat dan
Alexander
PimmeTjaaH wrote:Iedere keer dat jij iets post, staat er een quote/citaat. ( die en die schreef dit: ) Maar wat jij dan van een ander citeer, zijn altijd van die lange posts, terwijl er maar 1 zinnetje van jouw bijkomt.

User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Re: Vraagje

Post by alexander strik »

alexander strik wrote:O je bedoelt plagiaat, zeg dat dan. Er kan altijd info bij zijn waar iemand wat van opsteekt
Alexander
PimmeTjaaH wrote:Iedere keer dat jij iets post, staat er een quote/citaat. ( die en die schreef dit: ) Maar wat jij dan van een ander citeer, zijn altijd van die lange posts, terwijl er maar 1 zinnetje van jouw bijkomt.

User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Re: Vraagje

Post by alexander strik »

alexander strik wrote:
alexander strik wrote:O je bedoelt plagiaat, zeg dat dan. Er kan altijd info bij zijn waar iemand wat van opsteekt. Niet iedereen heeft alles van zich zelf, en sinds het internet bijna niemand meer.
Alexander
PimmeTjaaH wrote:Iedere keer dat jij iets post, staat er een quote/citaat. ( die en die schreef dit: ) Maar wat jij dan van een ander citeer, zijn altijd van die lange posts, terwijl er maar 1 zinnetje van jouw bijkomt.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Vraagje onderstel van de auto

Post by Rich »

lol! :)

ILLKIDD
Shoarma haler eerste klas
Posts: 347
Joined: Thursday 23 July 2009 19:23
Location: Rottedam

Re: Vraagje onderstel van de auto

Post by ILLKIDD »

Niks is gebeurt. Niet naar CPZ, geen armen besteld, niks. 1 eur= 110 yen. Tis te triest geworden. En het blijft maar vallen. [:(] -O- En waarom geen CPZ? omdat volgens Arnout de rubber van de kogel van de draag armen fubar zijn.

Domme euro.

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: Vraagje onderstel van de auto

Post by babbel »

Zonde man, erg jammer... Iedereen die nu wat uit het buitenland wilt halen merkt het behoorlijk!

Ik moet zelf nog wat kleine dingen uit USA halen, en het verschil met afgelopen winter is echt enorm }:|
(gelukkig heb ik toen vrijwel alles gekocht met een dollarkoers van tegen de 1.50 aan)
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Vraagje onderstel van de auto

Post by antigram »

hoe de fok haalt iedereen die ringen eruit bij de polybushes? Ik weet dat ik er bij mn honda wel ff mee bezig was maar die ringen tussen de rubbers en de draagarm komen voor geen meter mee. Ik heb ze al op 5 manieren doorgezaagd en 3 bijtels naar de kloten geholpen maar maar die ringen geven geen millimeter mee. Zelfs de draagarm zelf begint een beetje te verbuigen zeg :/

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Vraagje onderstel van de auto

Post by Dude »

Met een pers. Eerst het randje omslaan omdata hij er anders niet door kan. Bij mij gingen ze er vrij makkelijk uit, maar ligt er aan hoe verroest alles is.
Image

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Vraagje onderstel van de auto

Post by antigram »

ik denk dat het helemaal vast geroest is, net een halve cm om kunnen slaan en de buitenkant begint helemaal mee te buigen momenteel :{ Maar uit interesse, hoeveel kost dat om die laatste randjes eruit te persen?

Post Reply