Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Bij 6000 rpm al in de begrenzer. WTF!
- Jeffryst182
- ShoarmaTeam Member
- Posts: 1658
- kuchnie na wymiar
- Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
- Location: Riessen!!!
- Contact:
Re: Bij 6000 rpm al in de begrenzer. WTF!
Ja dat was zeker een easy fix. Als ik naar het filmpje en de dynosheet kijk van afgelopen ST dynomeet, dan zie je al dat het toen dus ook al gewoon niet goed is geweest.
btw zou dit ook nog van positieve invloed kunnen zijn op mijn te hoge Co uitstoot? Die is eigenlijk net iets aan de hoge kant en ik krijg er bij elke APK keuring een opmerking over. ( tot nu toe geen afkeur)
Ik kan me ergens iets voorstellen dat je benzine beter verbrand bij een goede ontsteking.
btw zou dit ook nog van positieve invloed kunnen zijn op mijn te hoge Co uitstoot? Die is eigenlijk net iets aan de hoge kant en ik krijg er bij elke APK keuring een opmerking over. ( tot nu toe geen afkeur)
Ik kan me ergens iets voorstellen dat je benzine beter verbrand bij een goede ontsteking.
269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar
Original licenceplate number PMB 839
Re: Bij 6000 rpm al in de begrenzer. WTF!
Hoeveel te hoog zat je? Een wat minder goed werkende ontsteking kan wat invloed hebben, maar bij stationairloop is dat wel minimaal.
- Jeffryst182
- ShoarmaTeam Member
- Posts: 1658
- Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
- Location: Riessen!!!
- Contact:
Re: Bij 6000 rpm al in de begrenzer. WTF!
Rich wrote:Hoeveel te hoog zat je? Een wat minder goed werkende ontsteking kan wat invloed hebben, maar bij stationairloop is dat wel minimaal.
Je mag 0,5 hebben? en ik heb 0,8 of zo.
Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik ook geen Cat of middendempers meer heb.
269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar
Original licenceplate number PMB 839
Re: Bij 6000 rpm al in de begrenzer. WTF!
Dat verschil maak je niet goed door een betere ontsteking, dat heeft met brandstofafstelling te maken. En 0,5% is te halen zonder cat hoor (middendemper doet niets met de CO trouwens).Jeffryst182 wrote:Rich wrote:Hoeveel te hoog zat je? Een wat minder goed werkende ontsteking kan wat invloed hebben, maar bij stationairloop is dat wel minimaal.
Je mag 0,5 hebben? en ik heb 0,8 of zo.
Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik ook geen Cat of middendempers meer heb.