Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
-
- Sla blaadje
- Posts: 16
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 23 August 2010 11:48
- Location: Oss
Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
Hallo,
Ik ben bezig met een GE - GTE swap. Alleen is mijn probleem dat de kabelboom van mijn donor auto uit '90 is en mijn project auto is uit '88.
De connectoren die de auto kabelboom met de motor kabelboom moeten verbinden, verschillen. Ik heb al een wiring diagram gevonden van de suup uit '90+ maar ik kan niets vinden over de typen daarvoor.
Is er iemand die hier informatie over heeft?
Ik ben bezig met een GE - GTE swap. Alleen is mijn probleem dat de kabelboom van mijn donor auto uit '90 is en mijn project auto is uit '88.
De connectoren die de auto kabelboom met de motor kabelboom moeten verbinden, verschillen. Ik heb al een wiring diagram gevonden van de suup uit '90+ maar ik kan niets vinden over de typen daarvoor.
Is er iemand die hier informatie over heeft?
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
Marco, jij hebt toch zoiets gedaan?
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
http://www.supras.nl/index.php?option=c ... &Itemid=50 Kijk hier ff, hier staan de oude en nieuwe types naast elkaar.
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
Dave : Onwijs bedankt , Dat is precies wat ik zocht
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
Geen punt bij karwij [:D] succes met de ombouw, vergeet niet de kopbouten te re-torquen naar 97Nm
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
Die is wel vrij essentieel inderdaad, anders kun je over een paar maanden hetzelfde klusje weer doen (als je pech hebt).dave wrote:Geen punt bij karwij [:D] succes met de ombouw, vergeet niet de kopbouten te re-torquen naar 97Nm
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
mijn kopbouten zitten op 125Nm, ik heb de ARP studs gebruikt icm een mhg
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Supra MK3 '90 en '88 kabelboom verschillen
van een 92 naar een 89 ja. maar hij heeft niets aan die info omdat 1988 pre-facelift is en andere stekkers heeft.mmarkk wrote:Marco, jij hebt toch zoiets gedaan?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.