Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Werkplaatshandboek of andere documentatie nodig? kijk hier!

Dit forum is bedoeld voor informatie over auto onderdelen. (Voorheen de informative database)

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Werkplaatshandboek of andere documentatie nodig? kijk hier!

Post by Tjabbo »

Werkplaatshandboeken

Als je een TSRM zoekt kan je eens een kijkje nemen in onze upload folder op de site

http://www.shoarmateam.nl/upload" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor Lexus: LS400, IS200, IS300,
Voor Toyota Supra: MA70, GA70, JZA70 en JZA80 heb ik complete handboeken (TSRM : Toyota Service & Repair Manual) opgenomen.
Voor Toyota Soarer: JZZ30 engine electrical manual (voor de rest zie supra, 1jz-gte)
Voor Toyota Celica: ST165, ST185 en ST205

Er staan ook veel mods en handige tips voor de 7M-GTE, maar ook swap reports voor 1JZ-GTE en veel stekker info, info over dynamo's, versnellingsbakken en nog veel meer.

Mocht je een toevoeging hebben, laat het me dan weten dan probeer ik deze ook op te nemen.
van veel sites probeer ik alle info compleet met plaatjes etc te downloaden en gebruiken zodat we niet afhankelijk zijn van andere sites. Zo staat alle info bij elkaar en gaat het niet verloren (zolang deze site bestaat;) )
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Werkplaatshandboek of andere documentatie nodig? kijk hi

Post by Dredd »

^O^ ^O^
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

Post Reply