Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Grapje op het werk.

Gemotoriseerd of niet, alles op wielen heeft hier een plek.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Grapje op het werk.

Post by emveha »

Image
Ik: Kijk, wat een mooi stuk ijzer !!!!!!!!!
Collega: Hmpf, wat is dat ????
Ik: Ik denk een stelpoot van een kermisattractie ofzo. Kijk, hiermee kun je hem in een balk schuiven, en borgen, en dan kun je met dat wiel en die spindel de zaak waterpas draaien.
Collega: Hmm, zou kunnen ja, waar heb je dat gevonden dan ???
Ik : In de Carterpan.
Collega: JAJA, zal wel grapjas, die kan daar nooit uitkomen, sukkel !!!!!!!
Ik: Dus jij noemt mij een leugenaar ???? kijk dan zelf !!!!!!






Image
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

User avatar
otterkoppie
Shoarma voorproever
Posts: 1213
Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
Location: VINYLLAND

Re: Grapje op het werk.

Post by otterkoppie »

ha das mooi kloten alle olie weg
ben gestopt met bier drinken

het bier is op

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Grapje op het werk.

Post by emveha »

ja, alle 33 liters.

Resultaat, Carter dood, olieaanzuigbuis weg, oliepijpen krom, radiateur dood, spoorstok krom, uitlaatpijp ingedeukt. Complete ravage. En omdat de chauffeur nog even de wagen aan de kant had gezet, ook de turbo dood. Eventuele gevolgschade aan lagers etc, wordt nog onderzocht.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Grapje op het werk.

Post by kefke »

auwch [:O]
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Grapje op het werk.

Post by DeSchouten »

Ziede nou dar een ovlov zooi is!! [8)] [}:)] :mrgreen:
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: Grapje op het werk.

Post by eah88 »

wordt dus een nieuw blok.

serieuze schade zeg.
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

User avatar
PimmeTjaaH
Elite shoarma voorproever
Posts: 2604
Joined: Sunday 13 April 2008 21:03
Location: Heemskerk

Re: Grapje op het werk.

Post by PimmeTjaaH »

Zijn de tolleranties van een vrachtwagen motor eigenlijk groter dan bij een personenauto motor ? Ik heb het dan over lagerspeling etc. Alles is natuurlijk een stuk massiever / zwaarder uitgevoerd bij zo een blok.

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Grapje op het werk.

Post by toyota87 »

ehhh hoe komt dat ding daar godsnaam in [?] [?] [?] [B)]
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Grapje op het werk.

Post by kefke »

toyota87 wrote:ehhh hoe komt dat ding daar godsnaam in [?] [?] [?] [B)]
Poging om erover te rijden, alleen was de vrachtwagen niet de sterkste :9
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Grapje op het werk.

Post by emveha »

PimmeTjaaH wrote:Zijn de tolleranties van een vrachtwagen motor eigenlijk groter dan bij een personenauto motor ? Ik heb het dan over lagerspeling etc. Alles is natuurlijk een stuk massiever / zwaarder uitgevoerd bij zo een blok.
Ik heb het eens nagezocht, maar de spelingen liggen maar iets hoger dan bij een gemiddelde personenwagenmotor. Waarschijnlijk alleen om uitzetten/krimp wat extra op te vangen. De hoofdmoot is dat olie in alle blokken nagenoeg hetzelfde is, en ook een bepaalde filmdikte nodig heeft om zijn werk te kunnen doen. Het eindresultaat van de iets hogere spelingen zal bij een warm blok ongeveer in de buurt zitten van een personenwagen.

Nog even om misverstanden uit de weg te ruimen. de breedte van het lager is het meeste van belang. Hoe breder het lager, des te groter het oppervlak van de oliefilm, des te moeilijker te doorbreken.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

Post Reply