Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Grapje op het werk.
-
- Shoarma eter
- Posts: 3170
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 16 November 2009 19:26
- Location: Goirle-City
Grapje op het werk.
Ik: Kijk, wat een mooi stuk ijzer !!!!!!!!!
Collega: Hmpf, wat is dat ????
Ik: Ik denk een stelpoot van een kermisattractie ofzo. Kijk, hiermee kun je hem in een balk schuiven, en borgen, en dan kun je met dat wiel en die spindel de zaak waterpas draaien.
Collega: Hmm, zou kunnen ja, waar heb je dat gevonden dan ???
Ik : In de Carterpan.
Collega: JAJA, zal wel grapjas, die kan daar nooit uitkomen, sukkel !!!!!!!
Ik: Dus jij noemt mij een leugenaar ???? kijk dan zelf !!!!!!
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
- otterkoppie
- Shoarma voorproever
- Posts: 1213
- Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
- Location: VINYLLAND
Re: Grapje op het werk.
ha das mooi kloten alle olie weg
ben gestopt met bier drinken
het bier is op
het bier is op
Re: Grapje op het werk.
ja, alle 33 liters.
Resultaat, Carter dood, olieaanzuigbuis weg, oliepijpen krom, radiateur dood, spoorstok krom, uitlaatpijp ingedeukt. Complete ravage. En omdat de chauffeur nog even de wagen aan de kant had gezet, ook de turbo dood. Eventuele gevolgschade aan lagers etc, wordt nog onderzocht.
Resultaat, Carter dood, olieaanzuigbuis weg, oliepijpen krom, radiateur dood, spoorstok krom, uitlaatpijp ingedeukt. Complete ravage. En omdat de chauffeur nog even de wagen aan de kant had gezet, ook de turbo dood. Eventuele gevolgschade aan lagers etc, wordt nog onderzocht.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Re: Grapje op het werk.
auwch
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Re: Grapje op het werk.
Ziede nou dar een ovlov zooi is!!
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Re: Grapje op het werk.
wordt dus een nieuw blok.
serieuze schade zeg.
serieuze schade zeg.
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light
- PimmeTjaaH
- Elite shoarma voorproever
- Posts: 2604
- Joined: Sunday 13 April 2008 21:03
- Location: Heemskerk
Re: Grapje op het werk.
Zijn de tolleranties van een vrachtwagen motor eigenlijk groter dan bij een personenauto motor ? Ik heb het dan over lagerspeling etc. Alles is natuurlijk een stuk massiever / zwaarder uitgevoerd bij zo een blok.
Re: Grapje op het werk.
ehhh hoe komt dat ding daar godsnaam in
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: Grapje op het werk.
Poging om erover te rijden, alleen was de vrachtwagen niet de sterkstetoyota87 wrote:ehhh hoe komt dat ding daar godsnaam in
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.
Re: Grapje op het werk.
Ik heb het eens nagezocht, maar de spelingen liggen maar iets hoger dan bij een gemiddelde personenwagenmotor. Waarschijnlijk alleen om uitzetten/krimp wat extra op te vangen. De hoofdmoot is dat olie in alle blokken nagenoeg hetzelfde is, en ook een bepaalde filmdikte nodig heeft om zijn werk te kunnen doen. Het eindresultaat van de iets hogere spelingen zal bij een warm blok ongeveer in de buurt zitten van een personenwagen.PimmeTjaaH wrote:Zijn de tolleranties van een vrachtwagen motor eigenlijk groter dan bij een personenauto motor ? Ik heb het dan over lagerspeling etc. Alles is natuurlijk een stuk massiever / zwaarder uitgevoerd bij zo een blok.
Nog even om misverstanden uit de weg te ruimen. de breedte van het lager is het meeste van belang. Hoe breder het lager, des te groter het oppervlak van de oliefilm, des te moeilijker te doorbreken.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.