Page 9 of 9

Re: Kill stories

Posted: Friday 05 April 2013 15:32
by kefke
Tjabbo wrote:Damn ik wist niet dat die honda's zo sloom waren hey. Ik dacht dat zo'n S2000 sneller was.
Civics met zo'n Type-R motor in gaan pak harder dan een S2000.
S2000 is redelijk zwaar enzo :-)

Re: Kill stories

Posted: Saturday 06 April 2013 11:55
by PatMan
Ik tegen mn maatje met een corolla gtsi uit 94. Enige wat er aan die auto is gedaan is een lege kat en andere einddemper.
We testen vaker onze auto's tegen elkaar. Maar eigenlijk is het altijd een closecall.

van 0-100 ben ik sneller
van 0-120 ben ik sneller
van 0-120 tot 140 lopen we gelijk en daar boven loopt hij uit maar blijf wel in zn dode hoek hangen tot topsnelheid.
rollende start vanaf 60 in zn 2 tot hoever we gaan loop ik voorruit tot ik de 140 wederom weer ben gepasseerd (koppeltekort) dan komt ie me voorbij.

Vind zelf niet slecht voor mezelf. :p

Verder nog wat sprints ''getest''
charade vs civic vtec-e: gelijk
charade vs crx delsol vti: verloren
charade vs corsa a 2.0 8v met dubbele carbs: verloren
charade vs 106 gti: verloren
charade vs starlet: gewonnen
charade vs toyota glanza: gelijk

Re: Kill stories

Posted: Sunday 07 April 2013 12:08
by PimmeTjaaH
S2000 is geloof ik 1200 kg met 240 pk. Gezien mijn suup 1550 weegt, vond ik het toch een nette kill

Re: Kill stories

Posted: Sunday 07 April 2013 18:39
by Tjabbo
PimmeTjaaH wrote:S2000 is geloof ik 1200 kg met 240 pk. Gezien mijn suup 1550 weegt, vond ik het toch een nette kill
zelfde pk aantal als een stock mk3 turbo en die weegt 1650kg.
Kon die gast niet schakelen ofzo? _O-

Re: Kill stories

Posted: Sunday 07 April 2013 21:12
by Flow
Hmm nou ja toen mijn mk4 stock was (NA) toen ging ik ook gelijk met een Honda S2000 terwijl we allebei 240 pk hadden en ik ook meer gewicht had.

Dus denk dat ze gewoon niet zo lekker weg komen.

Re: Kill stories

Posted: Monday 08 April 2013 07:55
by Tjabbo
Blijkbaar dan inderdaad. :)
Was het een race from a roll, of standing start ?

Re: Kill stories

Posted: Monday 08 April 2013 18:22
by kefke
Over een tijdje bijna een echte "Kill Storie" gehad.
Ik reed naar Brussel 's ochtends hing er een Astra voor me en daarvoor een Auris Hybride ding.
Ding zit echt te treuzelen voor ons, maar we konden niet voorbij omdat ze in de walen levensgevaarlijke wegen hebben.
Om de 100m staat een betonsblok met een paaltje op zodat je niet voorbij kan. Waarom geen idee want er is plaats zat en geen huizen ofzo.

http://goo.gl/maps/Wc1po" onclick="window.open(this.href);return false;

Anyhow, eindelijk plaats om voorbij te steken, begint die Auris gas bij te geven. Dus eerst die Astra voorbij, en daarna ik. Verrassend genoeg was de Auris niet veel langzamer dan de Focus dus ik had zo'n 160 op de teller voordat ik er eindelijk voorbij was en net voordat het rijvak op was en er weer zo'n betonblok stond. Het was donker en zag de pijlen niet op het wegdek. Zag alleen ineens veel stof door die wat voor me reed:
http://goo.gl/maps/D3XmM" onclick="window.open(this.href);return false;

Maffe walen [:(]

Re: Kill stories

Posted: Monday 08 April 2013 18:56
by Flow
Tjabbo het was een 400meter sprint vanaf stilstand

Re: Kill stories

Posted: Tuesday 09 April 2013 21:55
by STItjuhh
Honda's hebben een bult toeren en pk's maar niet te veel NM's en dat 'nekt' ze op de hogere snelheden, vooral als er ook nog gewicht in de schaal hangt.. ;)

Re: Kill stories

Posted: Wednesday 10 April 2013 19:47
by PatMan
True!

Re: Kill stories

Posted: Tuesday 30 December 2014 01:23
by PatMan
Mijn killstories.... Ik word door alles zoekgereden. Van een Civic 1.5 ED6 tot een Glanza V.
Maar hopelijk komt daar verandering in.

Re: Kill stories

Posted: Tuesday 30 December 2014 11:52
by Dredd
PatMan wrote:Mijn killstories.... Ik word door alles zoekgereden. Van een Civic 1.5 ED6 tot een Glanza V.
Whahahahahahhaa _O- _O-

Re: Kill stories

Posted: Tuesday 30 December 2014 12:24
by Gtech
Vorige week nog een verdwaalde mug gekilled, daar is het tot nu toe bij gebleven... E30 staat in de stalling }:|

Re: Kill stories

Posted: Tuesday 30 December 2014 18:55
by Tjabbo
mijn asfaltvreter moet eerst de 180km/h begrenzer eraf hebben :'(

Re: Kill stories

Posted: Wednesday 31 December 2014 14:31
by Mark
Laatst een of andere duitser in z'n audi gekilled met de lexus, verder niks van betekenis