Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Gemotoriseerd of niet, alles op wielen heeft hier een plek.

Moderators: Jos, mmarkk

Locked
User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by Tjabbo »

Hahaha mijn eerste reactie was "dit hoort in het algemene filmpjes topic", maar nu het blijkt over jou zelf te gaan laat ik het staan hier
_O- _O- Ik moest hard lachen maar ik zie haast niet wat er nu eigenlijk gebeurd.

Moest je hiervoor nu 2 maand de bak in dan ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by antigram »

ik zie eigenlijk ook helemaal niks :(

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by DeSchouten »

Hahaha dat zijn de akties!
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by mmarkk »

Ik ga een brief schrijven naar Wilders, wat denkt de politie wel, beetje onschuldige burgers achtervolgen!
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by kefke »

mmarkk wrote:Ik ga een brief schrijven naar Wilders, wat denkt de politie wel, beetje onschuldige burgers achtervolgen!
_O-

Ik zie ook helemaal niks, maar waarom waren ze je aan het volgen?
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by DeSchouten »

je mag tegenwoordig ook niks meer he.
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by kefke »

supraspec wrote:[^] stopteken gekregen maar ik dacht ja vandaag ben je bij de verkeerde :W dus ben weg gereden
het ging uit eindelijk om ... Geen apk... heb je toch niet nodig met zo´n chauffeur als mij ... geen verzekering... ja is wel is handig voor die scherpe bochte.. owja }:| ik heb geen rijbenwijs .... [}:)] [}:)]
Whoat, geen rijbewijs? }:|
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by kolkie »

*mental note, niet aangereden worden door supraspec*
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
otterkoppie
Shoarma voorproever
Posts: 1213
Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
Location: VINYLLAND

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by otterkoppie »

haha
jammer dat het filmpje onduidelijk is
ben gestopt met bier drinken

het bier is op

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by joep »

moet ik het nu 'stoer' vinden?..
wat je hier boven beschrijft, geen apk, geen verzekering en geen rijbewijs, vind ik je gewoon een sukkel, maar jij vind jezelf ge-wel-dig! leuk voor je.. domme en kansloze actie.
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
KX250
Meat-team Member
Posts: 1541
Joined: Thursday 24 December 2009 21:57
Location: Nijverdal

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by KX250 »

+1 tis maar waar je trots op bent.... Tot je iemand aanrijd :N
Dan ben je beiden de dupe
Republica bananna

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by musli »

joep wrote:moet ik het nu 'stoer' vinden?..
wat je hier boven beschrijft, geen apk, geen verzekering en geen rijbewijs, vind ik je gewoon een sukkel, maar jij vind jezelf ge-wel-dig! leuk voor je.. domme en kansloze actie.

nou, ik was al bang dat ik de enige was die het idioot vond...
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by mmarkk »

Jullie hebben gelijk, dit was geen verstandige actie.
Supraspec, kijk eens hoe diep je nu in de shit zit, was dat de jailtime en stoere filmpjes waard?
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by kefke »

mmarkk wrote:Jullie hebben gelijk, dit was geen verstandige actie.
Supraspec, kijk eens hoe diep je nu in de shit zit, was dat de jailtime en stoere filmpjes waard?
Ik zei altijd dat games de gezondheid niet schaadt.
Maar deze heeft duidelijk een overdosis NFS/GTA gehad.

Jonge Jonge toch, zo profiteren van andere mensen.

Als je dat tegen mij zou zeggen in persoon, dan zou ik me toch moeten inhouden om je niet pijn te doen.
Rondrijden op onze kosten, Als je ons onverrijdt hebben we helemaal niks en andere in gevaar rijden door zonder APK te rijden. (Ik spreek nu als NL'er, natuurlijk niet mijn kosten want ik betaal Belgische tax O-) )

:{w
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

Frodo
Sla blaadje
Posts: 25
Joined: Friday 26 August 2011 19:09

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by Frodo »

Idd ik dacht al waar de serieuze antwoorden blijven. Ik ben zelfs van mening da mensen die zo roekeloos zot doen nooit meer een rijbewijs mochten krijgen.
Ok ik heb zelf ook zonder keuring rond gereden (was te laat gegaan en dan was men uitlaat afgekeurd van men celica) maar ik had WEL een rijbewijs en was WEL verzekerd. daarboven drink ik uit principe dan nog eens geen druppel alcohol als ik mensen vervoer en bitter wijnig als ik alleen rijd.
Geeft niet weg dat ik het laatste half jaar al 6 maal heb moeten blazen en ik denk de laatste 2 jaar al6 keer papiercontrole heb gehad ofzo....

snelheidsboetes das nog zoiets.... ik reed altijd zeer keurig en correct voor mede weg gebruikers tot ik meerdere malen beboet ben geweest voor 5km/h te snel dan heb ik da opgegeven en gas gaan geven. sindsdien geen boetes meer gehad go figure....

ma goed @ supraspec da was dus NIET stoer en ik hoop da ge nog serieuze problemen krijgt. ziet er zo naar uit da ge uwe supra moet verkopen had ik precies gezien? awel algoe!

Sportief rijden =>ja
onverantwoord rijden => nee
Srry ma da moest er effe uit mensen.
Ik rijd elke dag in druk verkeer en zie talloze ongelukken gebeuren door zo'n stoer gedoe en meestal is het fataal voor de onschuldige die wordt aangereden. om nog maar te zwijgen hoe dikwijls da ik al heb moeten uitwijken of op de rem gaan staan voor zo'n mensen.

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by joep »

Als je iets post op een forum, kun je reacties verwachten waar je niet op zit te wachten.. Maakt het allemaal niet meer of minder waar. Als je iets post waar je zelf iets van vind, kunnen anderen daar nu eenmaal anders over denken.. als je dat niet wilt,niet posten..

Ja ik ben zelfs 40+ heb 2 kinderen, een vrouw en drie katten, rij vanaf 2001 in een supra en heb de nodige dingen, die niet helemaal door de beugel kunnen, gedaan (vooral iets met snelheid).
Maar.. ik ben ten alle tijden verzekerd als er iets ergs gebeurt met iemand anders als ik iets stoms doe.

Zo denk ik er over, jij mag natuurlijk het anders zien
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by musli »

tja, iets met meningsvrijheid, jij de jouwe wij de onze. En had je nu serieus verwacht dat er niemand kritisch zou zijn? Dat vind ik echt naief... Je hoeft onze reacties niet te krijgen, die kríjg je gewoon en of je ze nou wel of niet aanstaan, daar heb jij geen zeggenschap over. Wel kun je besluiten ze niet te lezen en lekker door te gaan met wat je aan het doen bent. je kunt er ook bij stilstaan dat sommige mensen gewoon gelijk hebben. Je zal met je stoere gedrag maar iemand dood rijden, een kind, een moeder, een jongen van je eigen leeftijd. Dat is niet 1 leven verwoest, maar zo veel meer. Ja, heel cool... :neehe:

Oh, en nee, ik ben 28, doe heus dingen die ook niet mogen (zit vol ongeduld te wachten op de sneeuw) maar wel binnen de grenzen van normaal fatsoen enne, gefrustreerd van geen seks van de vrouw? Man ik bén de vrouw.
Ik raak wel gefrustreerd van mensen die zo roekeloos zijn en gewoon niet nadenken over de consequenties. Dit is ook mijn laatste post, ga hier niet nog meer woorden aan vuil maken. Ik lees na mijn reactie ook niet meer, omdat ik nu al weer wat jouw reactie zal zijn en daar heb ik geen behoefte aan. Ik hoop dat je op een bepaald punt in de tijd je realiseert wat voor idioot gedrag dit is geweest en ik hoop dat er tot die tijd geen doden vallen...
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
KX250
Meat-team Member
Posts: 1541
Joined: Thursday 24 December 2009 21:57
Location: Nijverdal

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by KX250 »

Ruim 40+: Volgens mij reageert er maar 1 quote "lomp" en de rest zegt gewoon voorzichtig hun mening.
Republica bananna

User avatar
Rsoarer
Shoarma kruider
Posts: 672
Joined: Friday 28 January 2011 12:45

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by Rsoarer »

Kommop supraspec, ieder persoon met een beetje verstand weet dat dit gewoon een achterlijke en vooral ook stomme actie is. Dat jij er vervolgens mee te koop gaat lopen is je eigen keus maar verwacht niet dat iedereen dezelfde denkwijze heeft als jij. Hoe oud ben je nou; 8? Dit is namelijk de leeftijd waar dit soort gedrag als 'stoer' wordt aangemerkt.

Wat ik dan al helemaal kinderachtig vind is dat je vervolgens gaat dreigen en dingen gaat schrijven die nergens over gaan.

Zodra je een topic opent is iedereen vrij om te posten zolang dit niet in strijd is met de forumregels.
Soarer, Tourer en Chaser subforum nu op shoarmateam!!!!!!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: R.i.p Renault megane...vs 5 cops ..

Post by Tjabbo »

Het is zoals het is. En inderdaad gebeurt hier niets tegen de forumregels in.
meningen zijn vrij, ook hier.

Uit meer dan 1 overweging doe ik het topic op slot. Iets dat normaal mij tegen de borst stuit.
Maar na meerdere PM's over hetzelfde incident is deze specifieke discussie preventief ten einde.

Zelf gooi ik niets weg. Zoals jullie wellicht weten blijft het staan "ter lehringe ende vermaeck."
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Locked