Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
mk3 supra lexaan/polycarbonaat ruiten
- antigram
- Shoarma voorproever
- kuchnie na wymiar
mk3 supra lexaan/polycarbonaat ruiten
zijn die ergens te haal?
Re: mk3 supra lexaan/polycarbonaat ruiten
Titan motorsports eens een mailtje sturen? Anders wordt het zelf maken denk ik.
meh, k zie niks ervan op de website staan
ik ben wel wezen praten met een bedrijf dat bereid is deze te maken voor de suup, mits er genoeg vraag is (ik meen minstens 10) kwali is super van deze ruiten iemand interesse? anders maak ik ze gewoon zelf
ik ben wel wezen praten met een bedrijf dat bereid is deze te maken voor de suup, mits er genoeg vraag is (ik meen minstens 10) kwali is super van deze ruiten iemand interesse? anders maak ik ze gewoon zelf
Enige indicatie van de kosten? Wellicht heb ik dan wel interesse en ik denk Joep ook wel.
ik ga het even navragen
En wat zijn dit voor ruiten ?
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"
Lichtgewicht soort plexiglas toch?
Is het ook nog een beetje veilig btw?
Is het ook nog een beetje veilig btw?
Plexiglas (PMMA) = scheurgevoelig en erg brandbaar.
Polycarbonaat is ook kunststof, maar duurder en veel beter. Wordt oa. gebruikt voor de ME-schilden en kogelvrij glas. Dit spul is erg taai en scheurt en breekt niet.
Polycarbonaat is ook kunststof, maar duurder en veel beter. Wordt oa. gebruikt voor de ME-schilden en kogelvrij glas. Dit spul is erg taai en scheurt en breekt niet.
Republica bananna
Hoe staat het met de krasgevoeligheid ? Oftewel, heb je matglas na 3x je ruitenwisser gebruiken ?
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt
Dat weet ik niet. Ik denk dat de krasvastheid niet geweldig is. PC is vooral erg taai en een eventuele ster zal nooit doorscheuren.babbel wrote:Hoe staat het met de krasgevoeligheid ? Oftewel, heb je matglas na 3x je ruitenwisser gebruiken ?
Republica bananna
Hoeveel kg scheelt het?
- alexander strik
- Shoarma kruider
Heb interesse mits het polycarbonaat is, je haalt er veel gewichtsvoordeel uit vooral de achteruit. Laat maar eens wat horen
Alexander
Alexander
antigram wrote:meh, k zie niks ervan op de website staan
ik heb gemaild en ze zijn krasvast en een setje zal in de 400 euro kosten wie is geinterreseerd
Wat zit er in het setje? En dan is 't spul nog niet gemonteerd neem ik aan?
Moet je die vastschroeven of zitten ze net als de originele ruiten?
zit er ook achteruit verwarming op
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
ik neem aan achter en zijruiten aangezien dat ook zo zit bij die andere kits
kits die ik heb gezien van dat bedrijf zijn gewoon op de orginele manier te monteren
en volgens mij zat er geen achteruitverwarming in
maar ik ga weer mailen
kits die ik heb gezien van dat bedrijf zijn gewoon op de orginele manier te monteren
en volgens mij zat er geen achteruitverwarming in
maar ik ga weer mailen
Klinkt wel interessant hoor, hebben ze ook achterruiten voor de mkIV?
T liefst met verwarming, maar zonder is ook te overleven...
T liefst met verwarming, maar zonder is ook te overleven...
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt
Ik heb nog een plastikke achterruit voor je, wel met allemaal krassen ;)
Shoarma god
vandaag maar zelf achterste zijruiten gemaakt:
had voor 30 euro een stuk polycarbonaat gekocht bij de gamma en nog een oud spuitbusje zwart gebruik, ziet er nog vrij netjes uit voor 30 euro [:D] .
Ik vermoed dat ze ongeveer 1/3e wegen van de orginele ruiten, heb alleen geen weegschaal om het te bewijzen. Zoveel gewicht zal het niet schelen, maar alles helpt
had voor 30 euro een stuk polycarbonaat gekocht bij de gamma en nog een oud spuitbusje zwart gebruik, ziet er nog vrij netjes uit voor 30 euro [:D] .
Ik vermoed dat ze ongeveer 1/3e wegen van de orginele ruiten, heb alleen geen weegschaal om het te bewijzen. Zoveel gewicht zal het niet schelen, maar alles helpt
ziet er niet onaardig uit
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.