Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
- Gunnar
- Shoarma haler eerste klas
- Posts: 343
- kuchnie na wymiar
- Joined: Friday 12 June 2009 20:22
Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Zoals velen van jullie weten surf ik met mijn supra netjes op de legaliteit van aanpassingen hier in Belgie.
Nu, de big brake kit optie is afgeschoten door het ministerie :-)
Vandaar dat ik op zoek ben naar goede aftermarket schijven (slotted en dimpled mag, maar drilled mag niet in belgie)
Nu, de big brake kit optie is afgeschoten door het ministerie :-)
Vandaar dat ik op zoek ben naar goede aftermarket schijven (slotted en dimpled mag, maar drilled mag niet in belgie)
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Probeer de Mk4 brake upgrade? Er staat supra op, wie gaat dat controleren?
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Klauwtjes zwart spuiten, rubberen gain rond de metalenremleidingen doen en niet geperforeerde schijven.
Dat in die grote open velgen ze ze merken dat niet denk ik.
Probleem is ALS ze het merken dan is het wel een dure grap LOOOL
Die remmen had je beter aangepast voordat je naar Toyota gegaan was, dan waren ze nu ook gehomologeerd geweest
edit: Niet naar Mechelen gaan, daar werkt een kennis die gespecialiseerd is in Toyota's.
Grappen zoals 4A-GE's steken ipv 4A-FE's moet je daar niet proberen
Dat in die grote open velgen ze ze merken dat niet denk ik.
Probleem is ALS ze het merken dan is het wel een dure grap LOOOL
Die remmen had je beter aangepast voordat je naar Toyota gegaan was, dan waren ze nu ook gehomologeerd geweest
edit: Niet naar Mechelen gaan, daar werkt een kennis die gespecialiseerd is in Toyota's.
Grappen zoals 4A-GE's steken ipv 4A-FE's moet je daar niet proberen
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
En hoe wil jij dat voor elkaar krijgen?Dude wrote:Probeer de Mk4 brake upgrade? Er staat supra op, wie gaat dat controleren?
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Zie Joep? (of was het nou rich?)
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Joep, ik heb een Brembo BBK
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
www.marktplaats.nl , keuze te over.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Als hij niet eens drilled rotors mag monteren wat denk jij dat ze in belgie zullen denken als je aan de fusee gaat lassen ?Dude wrote:Zie Joep? (of was het nou rich?)
Sterker nog zelfs hier in Nederland mag je niet aan de fusee lassen
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Ik heb goeie verhalen gehoord over DBA schijven. Ik ga ze zelf ook halen.
- reaper
- Assistent shoarma kruider
- Posts: 559
- Joined: Tuesday 01 June 2010 20:33
- Location: Vilvoorde (België)
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
brembo's? delphi's zou ik al niet nemen, iemand al ervaring met jurid schijven? of ate...keuze genoeg eigenlijk. Alleen is nagaan welke rommel zijn en welke niet
Brembos kosten rond de 80+btw /schijf (kan best iets goeiekoper zijn, moet ik eens nakijken)
Brembos kosten rond de 80+btw /schijf (kan best iets goeiekoper zijn, moet ik eens nakijken)
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Ik heb nu slotted en dimpled gestoken, tesamen met nieuwe ebc blokken en volledige revisie van de klauwen voor en achter.
Net nog legaal hier.
Net nog legaal hier.
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
Re: Aftermarket remschijven (tips iemand ?)
Als je stock schijven neemt zou ik kiezen voor de originele. Alle andere after market schijven ontlopen elkaar niet wat betreft kwaliteit, ik den dat in de blokken meer winst te behalen valt.
reaper wrote:brembo's? delphi's zou ik al niet nemen, iemand al ervaring met jurid schijven? of ate...keuze genoeg eigenlijk. Alleen is nagaan welke rommel zijn en welke niet
Brembos kosten rond de 80+btw /schijf (kan best iets goeiekoper zijn, moet ik eens nakijken)