Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
- toyota87
- Meat-team Member
- Posts: 4299
- kuchnie na wymiar
- Joined: Sunday 09 November 2008 22:17
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
sommigen doen dat wel eens heb ik gehoord
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
dan kan ik net zo goed zelf een stuk plaatstaal er in lassen
maar zoek eigenlijk origineel heb het bij de toyota gevraagt en kost 500 per kant vind ik nogal wat veel voor een stukje plaatstaal
maar zoek eigenlijk origineel heb het bij de toyota gevraagt en kost 500 per kant vind ik nogal wat veel voor een stukje plaatstaal
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
kijk eens op internet in het buitenland.
vaak bieden ze het daar ook wel aan voor minder.
vaak bieden ze het daar ook wel aan voor minder.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
heb al zo vaak gezocht en ik kan niets vinden
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
ik weet dat er van die wide body delen verkocht worden in het buitenland.lasstukken natuurlijk.
ik ze wel eens te koop zien staan.
meschien weet iemand anders dat hier op het forum.
ik ze wel eens te koop zien staan.
meschien weet iemand anders dat hier op het forum.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
kan niets vinden wordt toch toyota dealer
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
even 'gerco' hier op het forum een berichtje sturen.
en 'suarea51' heeft een extra auto gekocht om te slopen. die kan je ook vragen.
en 'suarea51' heeft een extra auto gekocht om te slopen. die kan je ook vragen.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
tnks
zal ze even pb sturen
zal ze even pb sturen
Re: tips en advies om je 7mgte zelf op te bouwen
gewoon goed opletten waar je alles uithaalt en de juiste spec kwa aanhaal momenten hebt, hou zeker de trsm erbij staan goeie aanwijzingen in en kan je alles zo in elkaar zetten en opzich valt de 7M mee zit vrij simpel in elkaaren een andere inlaat is ook zeker mooi en heeft een iets kortere intercooler weg inderdaad maar echt noodzakelijk neuh niet echt, en inderdaad je dynamo komt dan op de plek van de AC dus die zou je dan moeten opgeven ik heb hem uit de mijne gehaald puur vanwege dat ik hem toch niet gebruik en de warmtewisseler die voor je radiateur zit gewoon verrot was en hij het niet deed (was leeg) en een oude systeem is waar het nieuwe koelmiddel niet geschikt voor is ....
kwa electronica let goed op dat je je gasklep positie sensor niet zomaar los haalt want dan moet je die weer opnieuw afstellen en kan een pijn in the butt zijn want is best gevoelig om af te stellen 1mm verschoven en succes loopt die niet echt lekkertjes ...
en ik ben ook van mening dat elke motorblok wel ze kwalen heeft , en iedere een andere ervaring heeft met een blok of het een 1jz of 7M is , ik heb opzich niet zoveel problemen gehad met me 7M-Ge en heeft echt veel op ze donder gehad niet te kort (koelslang lek , te warm geworden , koppakking lek en dan even goed nog 250km ermee gereden en altijd starten en lopen me echt nog nooit in de steek gelaten wat er ook mee was... nu over gegaan na een 7M-Gte en was ff puzzelen en hier en daar even wat aanpassen , standaard dingen laten aanpassen en modificeren (koppelings set) ,zelf dingen fabriceren , zoeken uitpluizen , en een gok nemen , onderdelen vervangen .. maar uit eindelijk wel een goed blok weer hebben maar dan weet je als je het zelf opbouwt en inbouwt en het werkt dan goed dat je dan een goed blok hebt , en ja soms koppen mensen zo een auto rijden ermee en dan is die stuk en dan is het een slechte auto inderdaad maar zo heeft elke merk en type motor ze eigen dingen en is maar net hoe je ermee om gaat en bijhoud , en dat is het ook zeker verstand erbij houden en logische houden en niet vergeet in te rijden dan komt alles op ze plek
kwa electronica let goed op dat je je gasklep positie sensor niet zomaar los haalt want dan moet je die weer opnieuw afstellen en kan een pijn in the butt zijn want is best gevoelig om af te stellen 1mm verschoven en succes loopt die niet echt lekkertjes ...
en ik ben ook van mening dat elke motorblok wel ze kwalen heeft , en iedere een andere ervaring heeft met een blok of het een 1jz of 7M is , ik heb opzich niet zoveel problemen gehad met me 7M-Ge en heeft echt veel op ze donder gehad niet te kort (koelslang lek , te warm geworden , koppakking lek en dan even goed nog 250km ermee gereden en altijd starten en lopen me echt nog nooit in de steek gelaten wat er ook mee was... nu over gegaan na een 7M-Gte en was ff puzzelen en hier en daar even wat aanpassen , standaard dingen laten aanpassen en modificeren (koppelings set) ,zelf dingen fabriceren , zoeken uitpluizen , en een gok nemen , onderdelen vervangen .. maar uit eindelijk wel een goed blok weer hebben maar dan weet je als je het zelf opbouwt en inbouwt en het werkt dan goed dat je dan een goed blok hebt , en ja soms koppen mensen zo een auto rijden ermee en dan is die stuk en dan is het een slechte auto inderdaad maar zo heeft elke merk en type motor ze eigen dingen en is maar net hoe je ermee om gaat en bijhoud , en dat is het ook zeker verstand erbij houden en logische houden en niet vergeet in te rijden dan komt alles op ze plek