Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Recaro stoelen, Supra sliders
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- kuchnie na wymiar
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Recaro stoelen, Supra sliders
Zoals beloofd het verslag (deel één) van een improvisatie:
Deel één, omdat er gaandeweg de werkzaamheden een aantal onverwachte zaken aan het licht kwamen, die (nog) niet opgelost zijn, maar dat komt later.
Om te beginnen wat maten en getallen:
De links/rechts afstand of breedte van de Supra stoel
17 inch:
De voor/achter afstand van de bevestigingspunten van de slider aan de stoel
38 cm 'hart op hart'
Deel één, omdat er gaandeweg de werkzaamheden een aantal onverwachte zaken aan het licht kwamen, die (nog) niet opgelost zijn, maar dat komt later.
Om te beginnen wat maten en getallen:
De links/rechts afstand of breedte van de Supra stoel
17 inch:
De voor/achter afstand van de bevestigingspunten van de slider aan de stoel
38 cm 'hart op hart'
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Dan de Recaro-stoel onderkant:
'in close up':
Zeker geen 'bolt on' met de sliders van de Toyota
De breedte in cm's en inches:
in 'close up':
16 inch:
vervolgens de lengte in cm's:
'in close up':
Zeker geen 'bolt on' met de sliders van de Toyota
De breedte in cm's en inches:
in 'close up':
16 inch:
vervolgens de lengte in cm's:
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Okay, dus wat weten we nu:
De sliders hebben 2 bevestigingspunten op 38 cm van elkaar.
De Recaro's hebben 3 bevestigingspunten op 24, resp. 26,5 cm van elkaar.
De sliders liggen 17 inch uit elkaar onder de Toyota stoel.
De Recaro bevestigingspunten liggen 16 inch uit elkaar.
Dan nog een punt:
De sliders hebben boven het niveau van bevestiging van de stoel nog een aantal uitstekende onderdelen, wat een "spacer" oid noodzakelijk maakt.
De sliders hebben 2 bevestigingspunten op 38 cm van elkaar.
De Recaro's hebben 3 bevestigingspunten op 24, resp. 26,5 cm van elkaar.
De sliders liggen 17 inch uit elkaar onder de Toyota stoel.
De Recaro bevestigingspunten liggen 16 inch uit elkaar.
Dan nog een punt:
De sliders hebben boven het niveau van bevestiging van de stoel nog een aantal uitstekende onderdelen, wat een "spacer" oid noodzakelijk maakt.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Materiaal:
4x 45cm = 175cm aluminium buis (2,5x2,5cm)
4x 45cm = 175 cm aluminium strip (1,5inch breed, 0,5cm dik)
10 M6 schroeven en moeren (4 "lange" en 6 "korte")
4x 45cm = 175cm aluminium buis (2,5x2,5cm)
4x 45cm = 175 cm aluminium strip (1,5inch breed, 0,5cm dik)
10 M6 schroeven en moeren (4 "lange" en 6 "korte")
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
En dan aan de slag:
Samen met Erwin, de overbuurjongen. Hij rijdt overigens een peugeot 205
Slider losmaken
Zagen, boren en monteren:
Wel rekening houden met het "slider mechanischme", dat op de slider ligt en links en rechts niet hetzelfde zijn:
Klaar! Nu proefpassen in de Suup
Samen met Erwin, de overbuurjongen. Hij rijdt overigens een peugeot 205
Slider losmaken
Zagen, boren en monteren:
Wel rekening houden met het "slider mechanischme", dat op de slider ligt en links en rechts niet hetzelfde zijn:
Klaar! Nu proefpassen in de Suup
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Oeps, probleempje nr.1
Want bij degene die ik als eerste gebruikte:
Liggen de bevestigingspunten 35 cm van elkaar!
En aangezien ik die als referentie had gebruikt, waren de gehanteerde maten dus net FF anders:
Gevolg: buizen en strips (voor DEZE slider) te kort afgezaagd!
Dus: één stoel klaar en de ander,.... of nieuwe 'adapters' maken, of een nieuwe slider (met 35 cm voor/achter lengteverschil) losmaken
Ja,ja, dat dacht je, er zijn dus blijkbaar 2 soorten sliders! [:(!]STRNPCP wrote:Okay, dus wat weten we nu:
De sliders hebben 2 bevestigingspunten op 38 cm van elkaar.
Want bij degene die ik als eerste gebruikte:
Liggen de bevestigingspunten 35 cm van elkaar!
En aangezien ik die als referentie had gebruikt, waren de gehanteerde maten dus net FF anders:
Gevolg: buizen en strips (voor DEZE slider) te kort afgezaagd!
Dus: één stoel klaar en de ander,.... of nieuwe 'adapters' maken, of een nieuwe slider (met 35 cm voor/achter lengteverschil) losmaken
Last edited by STRNPCP on Sunday 30 July 2006 14:49, edited 1 time in total.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
- The_Scarabial
- Elite shoarma voorproever
- Posts: 2329
- Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
- Location: Vriezenveen
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Om niet over één nacht te gaan, toch maar even proefpassen met de eerste stoel.
=> Probleempje nr. 2 en 3
nr. 2: De lengte van de rugleuning van de stoel.
Deze is langer (verschil is zo'n 8 cm)
Hierdoor schaaft de hoofdsteun bij naar voren kanten van de stoel tegen het dak .
De stoel staat door de 'spacers' iets hoger dan de originele Toyota stoel, wat dit probleem versterkt.
En omdat de hoofdsteunen breder zijn dan de originele speelt ook probleempje nr. 3 een rol.
=> De spacer zou dus zeker een centimeter platter moeten zijn.
nr. 3: De zittingen
Deze zijn even breed,
maar de Recaro's hebben een hogere zijsteun, die toevallig net op dezelfde hoogte zit als de deurarmsteun.
En dat leidt tot probleempje nr. 4:
De (on-)bereikbaarheid van de stelknop.
Ook deze zit nu toevallig net op diezelfde deurarmsteunhoogte.
=> de stoel moet zo'n 2 cm naar het midden van de auto
=> Probleempje nr. 2 en 3
nr. 2: De lengte van de rugleuning van de stoel.
Deze is langer (verschil is zo'n 8 cm)
Hierdoor schaaft de hoofdsteun bij naar voren kanten van de stoel tegen het dak .
De stoel staat door de 'spacers' iets hoger dan de originele Toyota stoel, wat dit probleem versterkt.
En omdat de hoofdsteunen breder zijn dan de originele speelt ook probleempje nr. 3 een rol.
=> De spacer zou dus zeker een centimeter platter moeten zijn.
nr. 3: De zittingen
Deze zijn even breed,
maar de Recaro's hebben een hogere zijsteun, die toevallig net op dezelfde hoogte zit als de deurarmsteun.
En dat leidt tot probleempje nr. 4:
De (on-)bereikbaarheid van de stelknop.
Ook deze zit nu toevallig net op diezelfde deurarmsteunhoogte.
=> de stoel moet zo'n 2 cm naar het midden van de auto
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
- The_Scarabial
- Elite shoarma voorproever
- Posts: 2329
- Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
- Location: Vriezenveen
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Probleempje nr. 5:
De veiligheidsgordel
De Recaro's hebben standaard geen verankering voor een veiligheidsgordel en de originele Toyota verankering zit net "verkeerd om".
Dit probleempje direct opgelost:
De veiligheidsgordel
De Recaro's hebben standaard geen verankering voor een veiligheidsgordel en de originele Toyota verankering zit net "verkeerd om".
Dit probleempje direct opgelost:
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Al de genoemde probleempje zullen deze week opgelost worden, zodat de stoelen,
na een geslaagde proefpassing, na de vakantie nieuw zullen worden bekleed.
Voordelen :
- De grotere lengte (= meer zitcomfort voor de gemiddelde Europeaan),
- Het gewicht, Recaro's zijn VEEEEL lichter dan de originele Toyota zetels (scheelt ruim 6 kg per stoel)
- De ruimtewinst:
Er ontstaat achter de stoelen eindelijk wat meer beenruimte
Positieve feedback of ervaringen altijd welkom!
Volgende week deel twee en slot van dit topic
na een geslaagde proefpassing, na de vakantie nieuw zullen worden bekleed.
Voordelen :
- De grotere lengte (= meer zitcomfort voor de gemiddelde Europeaan),
- Het gewicht, Recaro's zijn VEEEEL lichter dan de originele Toyota zetels (scheelt ruim 6 kg per stoel)
- De ruimtewinst:
Er ontstaat achter de stoelen eindelijk wat meer beenruimte
Positieve feedback of ervaringen altijd welkom!
Volgende week deel twee en slot van dit topic
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Okay, vandaag stond een ritje naar Hannover op het programma, maar dat was een vergissing, want vanochtend tijdens het schoenen aantrekken schoot het me ineens in de rug. "Spit" zei die en ik kon niet meer voor of achteruit.
Na de nodige pijnstillers, "hitte pitten" en de vele uren rust, met de auto (stoel zowat plat in de ligstand) naar de Gamma om een nieuw aluminium buisje van 2,0x2,0cm te halen en vanavond toch voorzicht wat gezaagd en geboord.
Gevolg: de rugklachten zijn er nog steeds, maar de Recaro stoel zit als gegoten in de Suup en alleen probleempje nr.1 is nog niet opgelost.
Omdat het donker was en ik nu mijn bed weer ga opzoeken, morgen pics en wat meer details.
O ja, Rolf, ik weet niet of ik deze week kan sleutelen, maar daar bel ik je nog over
Na de nodige pijnstillers, "hitte pitten" en de vele uren rust, met de auto (stoel zowat plat in de ligstand) naar de Gamma om een nieuw aluminium buisje van 2,0x2,0cm te halen en vanavond toch voorzicht wat gezaagd en geboord.
Gevolg: de rugklachten zijn er nog steeds, maar de Recaro stoel zit als gegoten in de Suup en alleen probleempje nr.1 is nog niet opgelost.
Omdat het donker was en ik nu mijn bed weer ga opzoeken, morgen pics en wat meer details.
O ja, Rolf, ik weet niet of ik deze week kan sleutelen, maar daar bel ik je nog over
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
he rob ik zie op die laatste foto het verschil niet zo in de stand van de beide stoelen en toch is er bij beide evenveel beenruimte zichtbaar. Is het maar een centimeter die vrijkomt? of is het bezichtsgedrog?
he en waarmee ga je de stoelen herbekleden? Ik mag toch hopen dat je niet weer dat zwart met grijs erin maakt?
he en waarmee ga je de stoelen herbekleden? Ik mag toch hopen dat je niet weer dat zwart met grijs erin maakt?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Beenruimte verschil is er weldegelijk, evenals het grotere instap-gemak, omdat het "kantelpunt" van de stoel niet thv de stelknop zitTjabbo wrote:he rob ik zie op die laatste foto het verschil niet zo in de stand van de beide stoelen en toch is er bij beide evenveel beenruimte zichtbaar. Is het maar een centimeter die vrijkomt? of is het bezichtsgedrog?
Ligt eraan, ik zit te dubben tussen leer of stof en blauw (zoals het huidige interieur) of zwart.Tjabbo wrote:he en waarmee ga je de stoelen herbekleden? Ik mag toch hopen dat je niet weer dat zwart met grijs erin maakt?
Gelukkig heb ik nog even, eerst vakantie a la bella Italia eind augustus en dan zien we verder.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Ok cool.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Okay, het vervolg van gisteravond (ondanks de rugklachten ).
Beide stoelen in de achterste stand gezet:
Toyotas pride:
77 cm beenruimte
Recaro classic:
77+ cm beenruimte
Waar het om gaat:
Achter Toyota's pride:
minder dan 8 cm
Achter de Recaro classic:
iets meer dan 10 cm
Beide stoelen in de achterste stand gezet:
Toyotas pride:
77 cm beenruimte
Recaro classic:
77+ cm beenruimte
Waar het om gaat:
Achter Toyota's pride:
minder dan 8 cm
Achter de Recaro classic:
iets meer dan 10 cm
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Het al genoemde kantelpunt, wanneer de stoel naar voren wordt gekanteld:
=> Veel meer ruimte!
En het probleempje nr.2, waardoor de hoofdsteun tegen het dak schuurde:
opgelost!
en met maximaal uitgeschoven hoofdsteun:
geen probleem (meer)
=> Veel meer ruimte!
En het probleempje nr.2, waardoor de hoofdsteun tegen het dak schuurde:
opgelost!
en met maximaal uitgeschoven hoofdsteun:
geen probleem (meer)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Nieuwe lijstje met benodigdheden voor 2 stoelen:
100 cm 2,5 x 2,5 cm buis (aluminium)
100 cm 2,0 x 2,0 cm buis (idem)
100 cm 5,0 x 0,5 cm strip (idem)
(100 cm omdat je dan zeker weet dat je genoeg hebt onafhankelijk van de slider lengte)
20 M6 schroeven em moeren (12 kort, 8 lang)
de nodige borgringetjes.
En nog 2 voor de bevestiging van de verankering van de veiligheidsgordel.
Om de Recaro probleemloos te laten passen wordt de 2,5 cm buis direct op de binnenslider geplaatst, terwijl de buitenslider een adapter krijgt die 1 inch naar binnen verspringd.
Plaatjes van de buizen etc. met boorgat punten en noodzakelijke uitsparingen volgen vanmiddag
100 cm 2,5 x 2,5 cm buis (aluminium)
100 cm 2,0 x 2,0 cm buis (idem)
100 cm 5,0 x 0,5 cm strip (idem)
(100 cm omdat je dan zeker weet dat je genoeg hebt onafhankelijk van de slider lengte)
20 M6 schroeven em moeren (12 kort, 8 lang)
de nodige borgringetjes.
En nog 2 voor de bevestiging van de verankering van de veiligheidsgordel.
Om de Recaro probleemloos te laten passen wordt de 2,5 cm buis direct op de binnenslider geplaatst, terwijl de buitenslider een adapter krijgt die 1 inch naar binnen verspringd.
Plaatjes van de buizen etc. met boorgat punten en noodzakelijke uitsparingen volgen vanmiddag
Last edited by STRNPCP on Wednesday 02 August 2006 14:37, edited 3 times in total.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
En misschien ten overvloede:
Na wat speurwerk de afgelopen dagen kan ik stellen dat:
=>Gebruikte Recaro's op het internet MEESTAL ZONDER SLIDERS worden aangeboden! <=
Na wat speurwerk de afgelopen dagen kan ik stellen dat:
=>Gebruikte Recaro's op het internet MEESTAL ZONDER SLIDERS worden aangeboden! <=
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Probleempje nr. 1: Verschil in lengte vd sliderbevestigingspunten.
Het probleem is niet dat er twee typenreeksen zijn, maar het verschil zit 'm in de bestuurders resp. bijrijders-stoel!
-> De bijrijders-stoel weegt bijna 20,5 kg en heeft een "korte" sliders
-> De bestuurders-stoel weegt ruim 23,5 kg en heeft "lange" sliders
(-> De Recaro stoel weegt ruim 17 kg, voor zowel bestuurder als bijrijder -> gewichtsbesparing 10 kg)
Het probleem is niet dat er twee typenreeksen zijn, maar het verschil zit 'm in de bestuurders resp. bijrijders-stoel!
-> De bijrijders-stoel weegt bijna 20,5 kg en heeft een "korte" sliders
-> De bestuurders-stoel weegt ruim 23,5 kg en heeft "lange" sliders
(-> De Recaro stoel weegt ruim 17 kg, voor zowel bestuurder als bijrijder -> gewichtsbesparing 10 kg)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Laatste setje "improvisatie" foto's:
De beelden spreken voor zich, rechts is de voorkant
even de afmetingen wat beter in beeld:
Even één correctie: De afstand aangegeven als 32,5 moet 33 cm zijn!
Dus in toto maar drie stukje, metaal in dit geval, wat geduld, gereedschap en rekenwerk nodig om de Recaro passend te maken:
De beelden spreken voor zich, rechts is de voorkant
even de afmetingen wat beter in beeld:
Even één correctie: De afstand aangegeven als 32,5 moet 33 cm zijn!
Dus in toto maar drie stukje, metaal in dit geval, wat geduld, gereedschap en rekenwerk nodig om de Recaro passend te maken:
Last edited by STRNPCP on Wednesday 02 August 2006 14:33, edited 1 time in total.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Epiloog:
Was het dit nou allemaal waard? Dat is aan ieder om zelf te beslissen.
Zoals ik als eens eerder schreef, denk ik dat Supra-rijders merendeels hobbyisten zijn, die graag op hun niveau en manier bezig zijn met hun Supra.
Er wordt op het internet momenteel een passend setje slider aangeboden voor 155,91 euro en verzendkosten van US$ 175.00 = 136,50 euro.
Tel hierbij de voor deze prijs onvermijdelijke BTW en invoerrechten en je komt op een bedrag van ruim 350 euro.
Nou dat was en is voor mij dus nog een erg goede reden om hier zelf mee aan de slag te gaan.
Als de stoelen bevallen tijdens de lange trip naar Italië en terug en ze worden opnieuw bekleed, maak ik nog wel wat "final looks" foto's
Was het dit nou allemaal waard? Dat is aan ieder om zelf te beslissen.
Zoals ik als eens eerder schreef, denk ik dat Supra-rijders merendeels hobbyisten zijn, die graag op hun niveau en manier bezig zijn met hun Supra.
Er wordt op het internet momenteel een passend setje slider aangeboden voor 155,91 euro en verzendkosten van US$ 175.00 = 136,50 euro.
Tel hierbij de voor deze prijs onvermijdelijke BTW en invoerrechten en je komt op een bedrag van ruim 350 euro.
Nou dat was en is voor mij dus nog een erg goede reden om hier zelf mee aan de slag te gaan.
Als de stoelen bevallen tijdens de lange trip naar Italië en terug en ze worden opnieuw bekleed, maak ik nog wel wat "final looks" foto's
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
Nice, nice...ik ben ook nog op zoek naar een paar mooie stoelen...beetje een klassiek model.
// http://www.doekels.nl //
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
ik heb nog 2 supra stoelen te koopptev wrote:Nice, nice...ik ben ook nog op zoek naar een paar mooie stoelen...beetje een klassiek model.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.