Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

APK vandaag

De MKIII supra, het bestaansrecht van shoarmateam.nl heeft hier zijn thuis.

Moderators: Jos, mmarkk

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
kuchnie na wymiar
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: APK vandaag

Post by kolkie »

Tsja, met R888 sta je inderdaad nog wel eens bij de bandenboer voor nieuw rubber [:D] !
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

harrie
Assistent shoarma haler
Posts: 104
Joined: Wednesday 07 April 2010 11:54

Re: APK vandaag

Post by harrie »

Kutbanden voor on the road. Op het circuit echter... *O* Ik ga aankomende zondag eens zien wat de T1R doet.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: APK vandaag

Post by kolkie »

Je gaat daarmee ook het circuit op? Ik vermoed dat ze in no-time gaan smeren want dit is echt 2 stappen achteruit op het circuit.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

harrie
Assistent shoarma haler
Posts: 104
Joined: Wednesday 07 April 2010 11:54

Re: APK vandaag

Post by harrie »

Dat wist ik wel, maar het zijn geen 'slechte' banden toch?

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: APK vandaag

Post by kolkie »

Nee ik vond ze an sich prima, hoewel ze in de regen nog steeds niet overdreven veel grip geven. Heb wel het idee dat ze beter worden naarmate ze versleten zijn, wellicht dat het komt omdat de blokken dan minder vervormen ofzo. Maar het is 'nogal' een verschilletje t.o.v. R888, waarmee in diverse cups geraced wordt.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: APK vandaag

Post by babbel »

Ik vond ze redelijk OK op het circuit, al ben ik niet beter gewend natuurlijk :)
Slijtage was niet slecht in ieder geval! In totaal heb ik 15 ronden CPZ, 9 ronden Assen en 32000km op deze voorbanden gereden (met een nose-heavy Supra).

Zo zagen mijn T1Rs eruit na 9 ronden op CPZ:
Image
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

harrie
Assistent shoarma haler
Posts: 104
Joined: Wednesday 07 April 2010 11:54

Re: APK vandaag

Post by harrie »

Oh dan is die 4,5 ronde die je op assen kan maken met vrij rijden (door al die kleine kutautootjes die niet uit de weg gaan }:| ) geheel niet killing voor mijn bandjes ;)
32k km is netjes! Zal bij mij wel minder zijn aangezien de R32 behalve nose heavy ook nog aandrijving heeft aan de voorkant...

Post Reply