Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

7m-GTE W58 Bak,

De MKIII supra, het bestaansrecht van shoarmateam.nl heeft hier zijn thuis.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
jordisupra
Sla blaadje
Posts: 19
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 10 June 2013 11:34

7m-GTE W58 Bak,

Post by jordisupra »

Even een vraagje,

Past een W58 Bak gewoon op mijn 7m-gte (Waar nu een R154 op zit)

Het probleem is dat R154 stuk is, spelling op de primaire as.

dus wou ik voorlopig de W58 monteren omdat ik deze nog heb liggen.

ik ben namelijk een 7M-GTE aan het reviseren dus daarom zou ik graag een jaartje met De w58 Rijden.

Ik heb gezocht op het forum maar kon het zo direct niet vinden.

Alvast bedankt !
Toyota Supra MKIII 1991 7M-GTE 200.000Km

User avatar
Rsoarer
Shoarma kruider
Posts: 672
Joined: Friday 28 January 2011 12:45

Re: 7m-GTE W58 Bak,

Post by Rsoarer »

Of het past weet ik niet maar ik weet wel dat je ook een ander vliegwiel, koppeling en cardanas nodig zult hebben als je een w58 monteert.
Soarer, Tourer en Chaser subforum nu op shoarmateam!!!!!!

Emiel
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Sunday 25 July 2010 22:41

Re: 7m-GTE W58 Bak,

Post by Emiel »

W58 bak past op 7M-GTE. Wordt ook bij GT->GTE conversie gebruikt maar weet wel dat de W58 hooguit 300whp aan kan.
Gezien je wel het nodige moet aanpassen is het verstandiger om meteen voor een goede R154 te gaan.

stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

Re: 7m-GTE W58 Bak,

Post by stefan »

een W58 past op een 7M-GTE , want heb zelf een Ge naar Gte gedaan en een W58 kan meer hebben dan 300whp ongeveer 100 meer, heb het toen uitlaten zoeken geloof via suprasport ( weet niet zeker meer ) dus ze kunnen we iets hebben alleen waar je mee zit als je van R154 naar W58 gaat is je vleigwiel en koppeling en de bediening van je koppeling want die bevestiging zit andersom omdat de koppeling van een R154 anders bedient word dan die van de W58 ... dus zou je dan op moeten letten ...en je cardanas weet ik niet zeker of die anders moet eigenlijk misschien dat er wat over in de trsm in staat wat de verschillen zijn, weet wel de as waar je koppeling in komt dat daar zoiezo verschil in zit...
Image

Post Reply