Celica Supra MK2 waarde/info
Posted: Wednesday 30 July 2014 20:30
Beste leden
Ik weet ergens een Celica Supra staan, die van de eerste eigenaar afkomstig is. Deze heeft wel al minstens 12 jaar stilgestaan, heeft wel regelmatig gedraaid en een stukje gereden om alles wat rollende te houden.
Nu, mijn zorgen bij deze wagen zijn: deze staat nu al een hele tijd op het gras geparkeerd, en dat heeft zijn gevolgen natuurlijk.. De dorpels zijn naar ik kan zien nog keihard, misschien zijn deze ooit eens gelast geweest ofzo, want hier kon ik echt geen roest vinden, wielkassen waren ook hard.
De twee deuren daarentegen, die vallen bijna uit elkaar van rottigheid!! Verder zit er een gat onder 1 van de zijramen achteraan, het kofferdeksel is ook in niet al te goede staat meer, en daaronder, bij het openen van der koffer zit ook al een gaatje van de roest, boven de achterlichten dan..
De koppelingspedaal blijft beneden hangen, maar werkt wel na enkele keren oppompen.
Gaatje in de uitlaat ook..
En ik weet niet of het standaard was toen, maar deze heeft geen oem fender flares, maar gewoon de naakte body dus.. Wss moeilijk aan te geraken?
Wat nog spijtig is: dit was origineel een witte wagen, maar ooit in haar leven is deze blauw gespoten, wel zeer mooi gedaan toen en alles is mooi meegedaan, behalve de motorruimte dan, maar ja origineel is het niet meer natuurlijk..
En dan nog de pluspuntjes natuurlijk: eerste eigenaar op papier, 130.000km en laatste keuring blanco, dorpels zijn nog keihard volgens mij.., en ze startte echt direct , ik draaide de sleutel om, en de 5m-ge draaide direct
Nu een klein vraagje: zijn de deuren van een celica supra gewoon uitwisselbaar met een gewone celica?
En wat is zo'n supra waard, met andere woorden, wat mag/kan ik er aan geven mits deze gebreken?
Mvg Jonas
Ik weet ergens een Celica Supra staan, die van de eerste eigenaar afkomstig is. Deze heeft wel al minstens 12 jaar stilgestaan, heeft wel regelmatig gedraaid en een stukje gereden om alles wat rollende te houden.
Nu, mijn zorgen bij deze wagen zijn: deze staat nu al een hele tijd op het gras geparkeerd, en dat heeft zijn gevolgen natuurlijk.. De dorpels zijn naar ik kan zien nog keihard, misschien zijn deze ooit eens gelast geweest ofzo, want hier kon ik echt geen roest vinden, wielkassen waren ook hard.
De twee deuren daarentegen, die vallen bijna uit elkaar van rottigheid!! Verder zit er een gat onder 1 van de zijramen achteraan, het kofferdeksel is ook in niet al te goede staat meer, en daaronder, bij het openen van der koffer zit ook al een gaatje van de roest, boven de achterlichten dan..
De koppelingspedaal blijft beneden hangen, maar werkt wel na enkele keren oppompen.
Gaatje in de uitlaat ook..
En ik weet niet of het standaard was toen, maar deze heeft geen oem fender flares, maar gewoon de naakte body dus.. Wss moeilijk aan te geraken?
Wat nog spijtig is: dit was origineel een witte wagen, maar ooit in haar leven is deze blauw gespoten, wel zeer mooi gedaan toen en alles is mooi meegedaan, behalve de motorruimte dan, maar ja origineel is het niet meer natuurlijk..
En dan nog de pluspuntjes natuurlijk: eerste eigenaar op papier, 130.000km en laatste keuring blanco, dorpels zijn nog keihard volgens mij.., en ze startte echt direct , ik draaide de sleutel om, en de 5m-ge draaide direct
Nu een klein vraagje: zijn de deuren van een celica supra gewoon uitwisselbaar met een gewone celica?
En wat is zo'n supra waard, met andere woorden, wat mag/kan ik er aan geven mits deze gebreken?
Mvg Jonas