Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Universeel rubber tussen voorruit a stijl ipv sierlijsten

De MKIII supra, het bestaansrecht van shoarmateam.nl heeft hier zijn thuis.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
qaped
Elite shoarma haler
Posts: 455
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 17 March 2014 00:56
Location: Uden

Universeel rubber tussen voorruit a stijl ipv sierlijsten

Post by qaped »

Even een vraagje. Ik heb net de voorruit uit mijn Supra gehaald omdat er een scheurtje in zat. Onder het rubber kwam ik best wel wat rotzooi tegen. Op sommige plekken was hij net niet doorgerot, dus ik was mooi op tijd.De hele rand is met de staarborstel schoongemaakt en opnieuw in de primer/filler gezet [:D] Maarrr... De sierlijsten om de ruit heen zijn natuurlijk gesneuveld zoals dat altijd gaat als je je ruit eruit haalt :r Nu ben ik op zoek naar een universele rand om het vlak tussen de a stijl en de ruit op te vullen. Ik ga echt geen nieuwe sierlijsten kopen bij de Toyota dealer. Daar moet je een klein fortuin voor neer leggen geloof ik :') Weet iemand nog een adresje voor zo'n rubber? Kan ze nergens op internet vinden. In de USA zijn ze blijkbaar wel makkelijk te vinden. Veel mensen van supraforums hebben die universele rubbers wel op hun Suup.

Image

Image
Supra mk3 targa
1986
040 Super white II, burgundy interieur
2jzgte (vvti) / r154

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Universeel rubber tussen voorruit a stijl ipv sierlijste

Post by Tjabbo »

ik heb nieuwe sierlijsten gekocht. staat mooi en kost géén fortuin weet ik nog.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
qaped
Elite shoarma haler
Posts: 455
Joined: Monday 17 March 2014 00:56
Location: Uden

Re: Universeel rubber tussen voorruit a stijl ipv sierlijste

Post by qaped »

Ze hadden nog zo'n rubber liggen bij mn lokale schadeherstelbedrijf. A stijlen zijn nu overgespoten en volgende week komen ze mn nieuwe ruit erin kitten + het rubber vastzetten :) Dan update ik mn projectpagina meteen weer ;) Laatste tijd weer flink veel verbouwd aan de Supra.
Supra mk3 targa
1986
040 Super white II, burgundy interieur
2jzgte (vvti) / r154

Post Reply