Page 1 of 1
2jz gte vvti omzetting naar vloeistofkoppeling
Posted: Sunday 03 July 2016 16:33
by qaped
Ik heb nu een waterpomp voor elektrische radiateurkoeling op mijn 2jz gte vvti Aristo motor. Kan iemand bevestigen dat ik deze onderdelen nodig heb om hem om te zetten naar een vloeistofkoppeling >>
http://www.driftmotion.com/ProductDetai ... 1&CartID=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driftmotion.com/ProductDetai ... 1&CartID=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan ik mooi mijn originele radiateur + shroud gebruiken.
Re: 2jz gte vvti omzetting naar vloeistofkoppeling
Posted: Sunday 03 July 2016 19:58
by Tjabbo
zolang je eigen fans op de clutch passen omet je die hebben ja.
koop direct een nieuw FMS en RMS. die gaan snel stuk bij de JZ motoren (en het enige zwakke punt, als je het al 'zwak' kan noemen...)
Re: 2jz gte vvti omzetting naar vloeistofkoppeling
Posted: Sunday 03 July 2016 22:44
by reaper
Bij mijn 1jz vvti zat er alvast zo een waterpomp op, alles stock van de mk3 paste erop
Re: 2jz gte vvti omzetting naar vloeistofkoppeling
Posted: Sunday 03 July 2016 22:45
by reaper
Tjabbo wrote:zolang je eigen fans op de clutch passen omet je die hebben ja.
koop direct een nieuw FMS en RMS. die gaan snel stuk bij de JZ motoren (en het enige zwakke punt, als je het al 'zwak' kan noemen...)
FMS RMS? Wasda
Re: 2jz gte vvti omzetting naar vloeistofkoppeling
Posted: Monday 04 July 2016 08:30
by qaped
reaper, pfff front main seal en rear main seal natuurlijk. Duuuuuhhh
Maar fijn dat je het nog even bevestigd. Zo zit ik hier met een waterpomp en visco te kijken van 250 dollar waar ik niks mee kan. Front en rear main seal heb ik trouwens al liggen. Ik denk dat ik mn front main seal ook nog extra ga borgen. Blijkbaar knallen ze er weleens uit als je meer boost gaat draaien
Re: 2jz gte vvti omzetting naar vloeistofkoppeling
Posted: Monday 04 July 2016 08:35
by Tjabbo
reaper wrote:Tjabbo wrote:zolang je eigen fans op de clutch passen omet je die hebben ja.
koop direct een nieuw FMS en RMS. die gaan snel stuk bij de JZ motoren (en het enige zwakke punt, als je het al 'zwak' kan noemen...)
FMS RMS? Wasda
Voorste en achterste krukas keerringen.
FRM : Front Main Seal
RMS: Rear Main Seal.