Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Ik wil er 1.
-
- Sla blaadje
- Posts: 11
- kuchnie na wymiar
- Joined: Tuesday 13 November 2018 20:51
Ik wil er 1.
Na jaren toyota's "versleten" te hebben wil ik es een supra onder mijn gat. Ik ben woonachtog in belgië waar de supra's zeer dun te koop zijn. Nu had ik gedacht van er ene in te voeren vanuit frankrijk waar er zoveel meer te koop zijn. Iemand die de pro's en contra's kan vertellen aan mij? Ik weet dat er wss geen gelijkvormigheidsattest zal bij zitten ( ik wil hem een daily driver maken) dus dit moet ik aanvragen bij toyota belgië. Dit weet ik. Maar zijn er nog andere struikelblokken? Ik weet het graag.
Groeten , Wally
Groeten , Wally
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24490
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Ik wil er 1.
Hoi Wally,
Geen idee hoe dat zit met importeren naar belgië maar er zijn vast andere Belgen hier die je verder kunnen helpen.
Als het gaat om de Supra moet je de gebruikelijke zaken inspecteren: Roest bij de wielkuipen en aan de binnenkant van de achterbak.
Kijk goed of ze nergens lekt en of de koppakking er niet uit ligt of je hoofdlagers. Bij ongeveer 200.000km (30.000 eerder of later kan ook) gaan je hoofdlagers er uit en je koppakking. zowel bij de turbo als de nonturbo.
ga bij voorkeur voor een gereviseerde motor als dat aangeboden wordt.
Succes met je zoektoch
Geen idee hoe dat zit met importeren naar belgië maar er zijn vast andere Belgen hier die je verder kunnen helpen.
Als het gaat om de Supra moet je de gebruikelijke zaken inspecteren: Roest bij de wielkuipen en aan de binnenkant van de achterbak.
Kijk goed of ze nergens lekt en of de koppakking er niet uit ligt of je hoofdlagers. Bij ongeveer 200.000km (30.000 eerder of later kan ook) gaan je hoofdlagers er uit en je koppakking. zowel bij de turbo als de nonturbo.
ga bij voorkeur voor een gereviseerde motor als dat aangeboden wordt.
Succes met je zoektoch

My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: Ik wil er 1.
Thanks..
Ik ben actief aan het uitkijken en heb idd al die tips tegengekomen. Heb er ene op het oog met net geen 100.000 km en 1 waarvan de motor 30.000 km geleden gereviseerd is..
Ik ben actief aan het uitkijken en heb idd al die tips tegengekomen. Heb er ene op het oog met net geen 100.000 km en 1 waarvan de motor 30.000 km geleden gereviseerd is..
Re: Ik wil er 1.
Iemand een belgische te koop hier?
Re: Ik wil er 1.
Hi Wally, welkom hier. Doe Kefke een persoonlijk bericht. Hij heeft eerder een auto uit Nederland naar België geimporteerd en kan je alle ins en outs vertellen.
Casper
Casper
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
Re: Ik wil er 1.
Ik stuur je een persoonlijk bericht .
Re: Ik wil er 1.
Ben in blijde verwachting. 

Re: Ik wil er 1.
Hee Wally bericht komt blijkbaar niet aan zit je ook op Facebook doe anders een Vriendschapsverzoek naar Twan Dogge.