Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Alle Supra MKIV tech verzameld.
RHD, LHD, Turbo of niet, alle A80 supras horen hier!

Moderators: Jos, mmarkk

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Tjabbo »

:O!: :O!: :O!: :O!: :O!:

Al een tijdje denk ik er over om mijn MKIII in te ruilen/verkopen en een MKIV supra aan te schaffen.
’t Is een keer wat anders, en zou in meerdere opzichten een frisse nieuwe start zijn.
Uiteraard moest de basis zo goed mogelijk, dus liefst een 1998 (facelift) en handgeschakeld +twinturbo.
Het geval wil dat ik vlakbij Losser woon. In Losser zitten 2 relatief bekende MKIV importeurs te weten JapImports (Auto appie) en Theussing. Vooral bekend van marktplaats en ik had gezien dat ze daar wat auto’s hebben staan met potentie.
Bij Theussing was ik al eens in mijn eentje geweest kijken, en ik kreeg er niet zo goed hoogte van wat het nou voor bedrijfje was. Heb daar 5 minuten gekeken en ben weer weggegaan.
Jos gebeld en gezegd we gaan een dagje supras loeren.
‘s ochtends zijn we tegen half 10 op pad gegaan. Losser in en eerst maar bij ‘auto appie’ kijken.

Appie / japimports
( Nijverheidsstraat 29 7581 PV Losser )

Appie zit op het industrieterrein, in een heel aardig pand. Ziet er allemaal goed en solide uit.
Toen we aankwamen waren ze net wat supras en skylines naar buiten aan het rijden. Een machtig mooi gezicht en de meeste klonken goed.
Een enkele supra zag er ook daadwerkelijk goed uit, echter zat bij de meeste de bodykit hier en daar los, of was niet goed gemonteerd.
Nagenoeg alle supras hadden een mistlampje aan de bumper geboord zitten, een teken dat de auto uit de UK komt aangezien het daar verplicht is, en een handelaar als appie vast geen kosten gaat maken als dat niet nodig is dus appie heeft hem er niet op gezet.

Binnen aangekomen stonden daar best mooie auto’s. Dat moet gezegd worden, alle auto’s staan er strak bij. Auto appie zorgt ervoor de ze strak in de lak staan en dat ze gepoetst zijn.
Een kort praatje met de verkoper leert ons dat hij ons probeert voor te liegen want alle auto’s die daar staan komen ‘rechtstreeks uit japan’. Bij navraag naar het lelijke mistachterlichtje dat er opgebouwd is heeft hij even geen antwoord en ook de importpapieren blijven achter slot en grendel.
Terwijl ik sta te praten voelt Jos even bij een mooi ogende zwarte big single turbo supra onder de rand van de wielkasten. Overal roest.
Onze conclusie: Ze proberen je een auto te verkopen met de looks, en als je er geen verstand van hebt koop je wellicht een kat in de zak.

Waarom moet je geen auto uit de UK importeren die ooit in japan stond? Simpel: De JDM auto’s zijn niet of nagenoeg niet getectyleerd. In de UK is echter veel regen, zout en pekel prut op weg en zonder goede tectylbehandeling roesten ze als een Opel. Nagenoeg alle uit de UK geimporteerde auto’s zijn dan ook rot van onderen.

Jos heeft een buurjongen die bij Appie een skyline kocht “omdat hij er zo mooi uit zag” echter die auto is na een half jaar al naar de sloop gegaan omdat er niets meer aan te redden viel.


Na Appie zijn we doorgereden naar “Auto Theussing”, die zit iets verderop.

Auto Theussing.
(Smitsbreeweg 6A 7581 HE Losser)

We komen de straat inrijden en Jos merkt op “waar zijn we nu dan in ’s hemelsnaam aanbeland”.
En het ziet er inderdaad niet uit. Een achteraf straatje op het industrieterrein, en de loods ziet er haveloos uit.
Een aantal skylines en Evo’s staan buiten evenals een verdwaalde supra. Binnen aangekomen zien we heel veel supras en skylines strak naast elkaar staan.
Zo strak dat je er nauwelijks tussendoor kan lopen. Appie’s pand is een verademing vergeleken bij dit oorlogsgebied. De eigenaar (theussing zelf) komt naar ons toe en vraagt wat hij voor ons kan doen. Ik leg uit dat ik wellicht in de markt ben voor een RHD TwinTurbo supra. Hij heeft in de gaten dat we supra kenners zijn en vertelt direct wat meer.

Na een kort gesprek blijkt als snel dat hij heel wat tijd kwijt is om aan klanten te vertellen wat het verschil is tussen hem en Auto appie. Wat dat betreft niets dan lof, hij zegt er geen kwaad woord over en gaat niet vertellen waarom hij veel beter is. Hij geeft tips a’la ‘ga maar naar appie en vraag hier en daar naar, en laat die auto’s even op de brug nakijken’.
Nou daar waren we zelf ook al achter en zijn verhaal strookt met wat wij zagen.
Theussing vertelt verder dat hij alleen werkt, en lang alle werk niet aankan. Hij verkoopt weinig in NL maar veel in Duitsland waar de keuringseissen veel strenger zijn dan in NL.
Hij laat importpapieren zien van een auto waar ik in geïnteresseerd ben en de KM stand klopt perfect, boekjes zitten bij de auto en de beurtjes zijn netjes opgeschreven.

Daarna zet hij een skyline op de brug en laat zien dat hij alles tectyleert, remmerij altijd vernieuwd indien nodig en zelf de koplampen ombouwt of vervangt al naar gelang de klant wil.
Waar auto Appie een plaatje in de koplampen zet om het lichtbeeld goed te krijgen (oogt voor geen meter) bouwt hij ze om en het ziet er inderdaad retestrak uit.

Dan de auto’s. De meeste zijn ‘niet klaar’ volgens hem. Ze moeten nog worden onderhouden, getectyleerd, schoongemaakt, gepoetst en bijgespoten. De auto’s staan onder het stof maar als je daar even doorheen kijkt dan zie je heel eerlijke auto’s. Een deukje hier en daar misschien, of ergens een klein krasje. Niets dat niet weggewerkt kan worden en geen belemmering om er nog jaren mee rond te rijden.

Bij het weggaan geeft hij ons een hand, en vertelt dat het pand waar hij in zit verwaarloosd is door zijn verhuurder en dat hij gaat verhuizen naar Duitsland, 5 minuutjes over de grens.
Hij nodigt ons van harte uit om eens langs te komen als we een meeting hebben. Hoe meer supras voor de deur hoe mooier.


Onze algemene indruk: Appie ziet er allemaal mooi uit, maar kijk goed uit wat je koopt.
Bij Theussing is het wat minder show and shine, maar wel allemaal aantoonbaar eerlijk en de auto wordt goed nagekeken, onderhouden en daarna met APK via een solide bedrijf afgeleverd bij de klant.

Ieder zijn meug sprak de boer en kuste te varkens...Ik weet echter wel waar ik mijn importjap zou kopen...

:O!: :O!: :O!: :O!: :O!:
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kolkie »

Nooit geweten dat het verschillende bedrijven waren & goed om te weten aangezien ik nog niet overtuigd van de kwaliteiten van 'losser' was.


*wil nog steeds een keer een evo 3 of 6 hebben [:I] *
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

tse
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 715
Joined: Sunday 01 October 2006 22:21
Location: eindhoveee

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by tse »

Vet verhaal. Auto's kieken is altijd vet. Er lopen heel wat maffe autohandelaars rond. :X :X :X Ik wist niet dat er nog zo veel handel voor rhd was in NL.

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Casper »

Leuk verhaal Tjabs :)

Maar heb je er nu ook werkelijk een op het oog, of ben je nog aan het rondneuzen?
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
RotteTrollMK3
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1557
Joined: Tuesday 27 January 2009 20:39
Location: Dedemsvaart

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by RotteTrollMK3 »

eindelijk duidelijkheid over auto appie. ik had zo al verhalen gehoord over die gast.
oud collega van mij heeft ooit een suup bij hem gekocht. had er geen slechte verhalen over, maar ik vertrouwde um al niet.

auto theussing vertrouwde ik eerst ook niet, maar m'n mening is daarover door dit onderzoek wel bijgeschaafd.
Image
_______________________
Toyota MR2 SW20 2.0 3SGTE (rrrooooaaaaarrrr!!!! tu-tu-tu-tu!!)

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Tjabbo »

Ik had er serieus 1 op het oog. Echter ben ik soms mijn MKIII zat om iets dat ik maar 'onderbuikgevoelens' zal noemen, en een MKIV staat zeker op mijn 'ooit te bezitten' lijstje echter als ik goed nadenk dan wil ik toch graag een LHD. Waarom? Veiligheid. Omdat ik geen peentjes wil zweten als mijn vriendin met de auto weg is terwijl het regent. Zo'n supra blijft bij mijn écht niet stock. 400 tot 500whp moet er zeker komen als ik zo'n ding heb. Maar het is wel een bezit dat je niet alleen hebt als je in een relatie zit. Ik wil niet dat mensen die dicht bij me staan 1x per maand in zo'n 500pk bak stappen en dan ook nog rechtsgestuurd.

De rhd is dan een complicatie. Ik wil eigenlijk gewoon een LHD en die kan ik niet betalen. een RHD wel natuurlijk anders ging ik niet quasi serieus kijken.
Maar na het zien van al die (prachtige!) auto's kwam ik er achter dat mijn hart ligt bij een mooie linksgestuurde supra. Dat is puur mijn eigen gevoel. een RHD is voor mij net zoveel supra als een LHD.
Persoonlijk vind ik het wat jammer dat de exclusiviteit er wat af gaat met al die RHD's maar het drukt de prijs van een LHD wel mooi. En dat is gunstig voor me ^O^

Plan is nu: MKIII houden en nog grotere turbo er op. gaat'ie kapot dan komt er óf een MKIV óf een 2jz blok in de MKIII.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Tjabbo »

RotteTrollMK3 wrote:eindelijk duidelijkheid over auto appie. ik had zo al verhalen gehoord over die gast.
oud collega van mij heeft ooit een suup bij hem gekocht. had er geen slechte verhalen over, maar ik vertrouwde um al niet.

auto theussing vertrouwde ik eerst ook niet, maar m'n mening is daarover door dit onderzoek wel bijgeschaafd.

Het is niet zo dat je bij appie geen goede auto kan treffen. net zoals je bij theussing wel degelijk een slechte auto kan kopen.
Dat houd je altijd, en bij elke auto handelaar.

Persoonlijk houd ik er niet van als je op voorhand al voorgelogen wordt. Daarom zou ik niet snel daar wat kopen.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

Tjabbo wrote:Ik had er serieus 1 op het oog. Echter ben ik soms mijn MKIII zat om iets dat ik maar 'onderbuikgevoelens' zal noemen, en een MKIV staat zeker op mijn 'ooit te bezitten' lijstje echter als ik goed nadenk dan wil ik toch graag een LHD. Waarom? Veiligheid. Omdat ik geen peentjes wil zweten als mijn vriendin met de auto weg is terwijl het regent. Zo'n supra blijft bij mijn écht niet stock. 400 tot 500whp moet er zeker komen als ik zo'n ding heb. Maar het is wel een bezit dat je niet alleen hebt als je in een relatie zit. Ik wil niet dat mensen die dicht bij me staan 1x per maand in zo'n 500pk bak stappen en dan ook nog rechtsgestuurd.

De rhd is dan een complicatie. Ik wil eigenlijk gewoon een LHD en die kan ik niet betalen. een RHD wel natuurlijk anders ging ik niet quasi serieus kijken.
Maar na het zien van al die (prachtige!) auto's kwam ik er achter dat mijn hart ligt bij een mooie linksgestuurde supra. Dat is puur mijn eigen gevoel. een RHD is voor mij net zoveel supra als een LHD.
Persoonlijk vind ik het wat jammer dat de exclusiviteit er wat af gaat met al die RHD's maar het drukt de prijs van een LHD wel mooi. En dat is gunstig voor me ^O^

Plan is nu: MKIII houden en nog grotere turbo er op. gaat'ie kapot dan komt er óf een MKIV óf een 2jz blok in de MKIII.
off-topic: Ik wist niet dat je een vriendin had. Cool :9

on-topic: Is het dan een vereiste dat je vriendin ermee rijdt? Er zijn bijvoorbeeld genoeg huishoudens die een moto hebben, en ik zie die vrouwen niet achter het stuur kruipen :D
Zoals je het hierboven vermeld is dat blijkbaar wel het geval. Ik heb eens een rondrit meegereden met een MKIV TT LHD stock, en dat ding voelde zich echt niet goed in de regen.
De eigenaar trouwens ook niet, want die had er net €30.000 voor neergeteld en had koud zweet nadat de suup met zijn staart ging kwispelen...
Mijn punt: Ik zou je vriendin(of eendere welke leek) gewoon niet in een suup zetten, zeker niet in de regen.

Als je hart bij een LHD ligt, dan mag je zoveel vriendinnen hebben als je wil, dat maakt eigenlijk geen zak uit. LHD zegt jouw hart, end of story.
Maar waarom dan nog geld steken in je MKIII? "Grotere Turbo steken als die kapot gaat dan is het zo"? Dat is toch echt geen uitspraak voor een liefhebber. -O-
Ik spreek ook zo over mijn Rina, maar dat ding begin ik eigenlijk beetje beu te worden O-) en is €1500 waard.
Maar wat is het nut om nog geld uit te geven aan een prachtige wagen om die dan uiteindelijk door die mod stuk te laten gaan :X

Ik zou doorsparen voor een LHD MKIV (die altijd TT zijn niet?) en geen kosten meer aan de MKIII doen.
Liefde is mooi, maar aan alles komt een eind, ook aan de liefde met een auto...

p.s. Welk onderbuik gevoel?
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Tjabbo »

Dit topic gaat eigenlijk niet over mijn zoektocht naar een mkiv die ik toch niet kan betalen maar goed...
Onderbuikgevoel praat ik niet over kef. Als er een auto door beide betaald wordt (aanschaf, belasting of benzine maakt niet uit) mogen beide 'eigenaren' er in rijden. Buiten dat, het is heel onhandig om in een gezinssituatie een 2e auto te hebben die maar door 1 persoon gebruikt kan worden.

De MKIII is haast 'af'. een grotere turbo wil ik misschien nog, en de upgrades die besteld zijn wil ik monteren. Dat zijn overigens upgrades die ook op een MKIV kunnen.
Alleen nog onderhoud aan het oude beestje, waar ik overigens nog lang geen afstand van kan doen. :'(
Over dat kapot gaan...liever niet. maar ik heb dat ding gekocht om hard te kunnen gaan en dat moet hij dan ook eindelijk eens gaan doen. 600NM koppel is niet genoeg :9
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Jeffryst182
ShoarmaTeam Member
Posts: 1658
Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
Location: Riessen!!!
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Jeffryst182 »

Ik zeg: Big ass turbo op de 7M, Drive it like you stole it en dan alsnog een MKIV kopen. :Y)
Image

269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar

Original licenceplate number PMB 839

Digital
Shoarma haler eerste klas
Posts: 350
Joined: Wednesday 14 October 2009 11:10

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Digital »

Leuk verhaal! :Y)

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoelang een auto in de UK heeft rondgereden. Ik ben ondertussen aan mijn 4e MKIV toe, allen kwamen ze via de UK uit Japan en enkel 1 van de 4 had aardig wat roest aan de onderkant.

Tuurlijk, in dit LHD-land rij ik ook liever een LHD-MKIV, het liefst een 2000-modelletje met V161 en de grote remklauwen.. Het spul is alleen zwaar overpriced, en eigenlijk zonder legit-reden. Maar het model auto is gewoon zo verschrikkelijk gaaf dat het me eigenlijk niet uit maakt wat er onder de kap ligt.

Tijdje geleden was er nog een discussie op supras.nl over de prijzen van LHD's. Goedkoopste die ik toen kon vinden was een rode TT AT in Duitsland voor ik meen 14/15K. Zag er aardig afgeleefd uit.

Als je de tijd hebt, en je bent zeker van een RHD MVIV aanschaffen, dan is een tour de UK ook altijd een optie, ze zijn daar stukken goedkoper. Met een zuinig autootje richting de trein in Calais sta je voor 100e in de UK en is de retour met de trein ook al betaald(dagretourtje is 60e voor 1 auto). Maak een routeplanning waarin je er 3/4 gaat bekijken en neem de beste mee.
http://www.rhdsupra.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

Digital wrote:Leuk verhaal! :Y)

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoelang een auto in de UK heeft rondgereden. Ik ben ondertussen aan mijn 4e MKIV toe, allen kwamen ze via de UK uit Japan en enkel 1 van de 4 had aardig wat roest aan de onderkant.

Tuurlijk, in dit LHD-land rij ik ook liever een LHD-MKIV, het liefst een 2000-modelletje met V161 en de grote remklauwen.. Het spul is alleen zwaar overpriced, en eigenlijk zonder legit-reden. Maar het model auto is gewoon zo verschrikkelijk gaaf dat het me eigenlijk niet uit maakt wat er onder de kap ligt.

Tijdje geleden was er nog een discussie op supras.nl over de prijzen van LHD's. Goedkoopste die ik toen kon vinden was een rode TT AT in Duitsland voor ik meen 14/15K. Zag er aardig afgeleefd uit.

Als je de tijd hebt, en je bent zeker van een RHD MVIV aanschaffen, dan is een tour de UK ook altijd een optie, ze zijn daar stukken goedkoper. Met een zuinig autootje richting de trein in Calais sta je voor 100e in de UK en is de retour met de trein ook al betaald(dagretourtje is 60e voor 1 auto). Maak een routeplanning waarin je er 3/4 gaat bekijken en neem de beste mee.
Dat zuinig autootje gaat dan wel een trailer moeten trekken, waar je pak voor moet bijbetalen.
Want je kan niet met je nieuwe aankoop naar NL rijden...
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Tjabbo »

kefke kefke jongen. Je gaat dan toch gewoon met z'n tweeën. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Digital
Shoarma haler eerste klas
Posts: 350
Joined: Wednesday 14 October 2009 11:10

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Digital »

Tjabbo wrote:kefke kefke jongen. Je gaat dan toch gewoon met z'n tweeën. :)
;)
http://www.rhdsupra.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

Tjabbo wrote:kefke kefke jongen. Je gaat dan toch gewoon met z'n tweeën. :)
Ja en dan?
Ga jij met een onverzekerde/ongekeurde wagen rijden?
Want dan wordt die wagen geschrapt uit het Engels systeem, dus eigenlijk is die wagen in niemandsland.

Enige legale manier is hem op de trailer zetten en naar huis rijden.
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Tjabbo »

In belgië misschien.
In NL kan je een eendagskenteken krijgen als je het chassisnummer doorgeeft en kan je naar NL rijden. De auto wordt uitgeschreven in de UK en je krijgt die papieren mee.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by antigram »

heb eens bij appie gekeken voor een duitse import ae86, die was wel netjes.

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by eah88 »

van het weekend heeft een jongen op celicas.eu nog een rhd ST205 vanuit engeland op gehaald. gewoon op eendags kenteken idd.
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Flow »

Eendagskenteken of gewoon kenteken er op houden en op kenteken of chassisnummer verzekeren.
Veel verzekeringen doen daar niet moeilijk over, vooral Centraal Beheer is makkelijk.
Heb ik al meerdere keren gedaan.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

Tjabbo wrote:In belgië misschien.
In NL kan je een eendagskenteken krijgen als je het chassisnummer doorgeeft en kan je naar NL rijden. De auto wordt uitgeschreven in de UK en je krijgt die papieren mee.
Ik wil verhuizen :X
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

Deze ben ik ook tegengekomen:

http://www.bpoautomotive.nl/index.html
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by eah88 »

kefke wrote:
Tjabbo wrote:In belgië misschien.
In NL kan je een eendagskenteken krijgen als je het chassisnummer doorgeeft en kan je naar NL rijden. De auto wordt uitgeschreven in de UK en je krijgt die papieren mee.
Ik wil verhuizen :X
ik ben verhuizer. dus daar kan ik je wel bij helpen [^] bel me baas maar ff voor een offerte :)
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

eah88 wrote:
kefke wrote:
Tjabbo wrote:In belgië misschien.
In NL kan je een eendagskenteken krijgen als je het chassisnummer doorgeeft en kan je naar NL rijden. De auto wordt uitgeschreven in de UK en je krijgt die papieren mee.
Ik wil verhuizen :X
ik ben verhuizer. dus daar kan ik je wel bij helpen [^] bel me baas maar ff voor een offerte :)
Haha, het is hier gewoon beetje (20km) verder, dan ben ik al in NL :D
Maar dan zit je in Maastricht waar de gronden zo duur zijn, dus een verhuisdienst zou misschien wel handig zijn :D

Back OT O-)
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Jeffryst182
ShoarmaTeam Member
Posts: 1658
Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
Location: Riessen!!!
Contact:

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by Jeffryst182 »

Hey Marco,

Ben je hier als is geweest? http://jdmports.nl/
Da's bij ons in Rijssen en heeft dezelfde rep als die anderen _O-
Image

269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar

Original licenceplate number PMB 839

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Een ochtendje MKIV handelaren bezoeken...

Post by kefke »

Jeffryst182 wrote:Hey Marco,

Ben je hier als is geweest? http://jdmports.nl/
Da's bij ons in Rijssen en heeft dezelfde rep als die anderen _O-
Wel duur, of is dat een gedacht?

Ik zou graag een RHD hebben. Ik heb nu 25GB aan MotoRing afleveringen afgehaald (japans autoprogramma)
Heb geleerd dat er een enorm verschil is tussen wagens voor japanse en europese wagens. (sportieve) japanse wagens zijn echt gemaakt voor trackdays mee te doen. De europese zijn meer op comfort gesteld. (Dat voorbeeld was het een Civic Type R, bij een Suup is dat nu helaas andersom om de japanse spec minder vermogen heeft)

Ok, het is wat onhandig maar camera+schermpje en dat is zo opgelost volgens mij. Als ze de dode hoek van vrachtwagens kunnen verhelpen zullen ze me ook kunnen helpen met voorbijsteken.
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

Post Reply