Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Introductie Ludwig Performance
- toyota87
- Meat-team Member
- Posts: 4299
- kuchnie na wymiar
- Joined: Sunday 09 November 2008 22:17
Re: Introductie Ludwig Performance
op mijn werk hebben ze nog een grote oude verotte toyota 4wd pickup bijna 25 jaar oud op diesel is dat wat
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: Introductie Ludwig Performance
Vraag liever of hij ook een autoabulance heeft, om dat ding mee te brengen. En vraag vast een lokale schroothandelaar of hij daags erop tijd heeft om hem op te halen.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Re: Introductie Ludwig Performance
iddemveha wrote:Vraag liever of hij ook een autoabulance heeft, om dat ding mee te brengen. En vraag vast een lokale schroothandelaar of hij daags erop tijd heeft om hem op te halen.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Introductie Ludwig Performance
Die rcpower eens pmmen? Die doet ook elk jaar een dynodag, en heeft iets van een evo dacht ik. Wel leuk om te zien hoe jou bank zich verhoudt tov die van verhoeven?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
- joep
- Elite shoarma kruider
- Posts: 814
- Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
- Location: Haarlem
- Contact:
Re: Introductie Ludwig Performance
Staat nog het een en ander bij Total car concept hoorde ik...
Oedipus was de eerste 'motherfucker'
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1756
- Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
- Location: Vroomshoop/Den Bosch
Re: Introductie Ludwig Performance
Zo jammer dat de offroad-disco niet past . Ding loopt als een jekko tegenwoordig (heeft al een bak het leven gekost).
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
Re: Introductie Ludwig Performance
dit is de auto die ik bedoelde.
effe een pic van onze (enigste) bedrijfsauto 300.000Km gelopen
TOYOTA
effe een pic van onze (enigste) bedrijfsauto 300.000Km gelopen
TOYOTA
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
- suarea51
- Shoarma kruider eerste klas
- Posts: 772
- Joined: Monday 15 March 2010 21:49
- Location: Westerhaar
Re: Introductie Ludwig Performance
nog op zoek?
heb een audi coupe quattro?:P
wil nog weten wat er over is van het vermogen na bijna 20 jaar.
heb een audi coupe quattro?:P
wil nog weten wat er over is van het vermogen na bijna 20 jaar.
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster
Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster
Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.
Re: Introductie Ludwig Performance
Ja, ik heb een tijdje geleden een 3000GT kunnen lenen, thx voor 't aanbod ;)
Re: Introductie Ludwig Performance
Rich, zou je jou mening willen geven over deze unit: http://www.stratifiedauto.com/index.php ... cts_id=205
Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.
Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)
Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.
Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)
Re: Introductie Ludwig Performance
Het is gebaseerd op Megasquirt, da's een bewezen platform. Plug en play installatie zo te zien en verder claimen ze dat dash enzo blijft functioneren en dat ze een nette idle controller hebben, allemaal pluspunten.Dude wrote:Rich, zou je jou mening willen geven over deze unit: http://www.stratifiedauto.com/index.php ... cts_id=205
Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.
Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)
Ik denk niet dat je hier een miskoop aan doet.
Wat er precies aan hardware in zit; hoe sterk zijn de injector/ign. drivers enzo kan ik zo snel ff niet vinden. Maar ik denk dat het voor jouw applicatie en vermogensdoel wel prima zal werken.
Kan ik tzt wel mappen, no problem.
gr,
Rich
Re: Introductie Ludwig Performance
Ok, thanks! Je hoort het wel als het zover is.