Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Opbouw supra vraagje

De MKIII supra, het bestaansrecht van shoarmateam.nl heeft hier zijn thuis.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
Smeeris
Sla blaadje
Posts: 11
kuchnie na wymiar
Joined: Thursday 22 June 2017 20:45

Opbouw supra vraagje

Post by Smeeris »

Vandaag verder gegaan met het opbouwen van de supra die ik in onderdelen gekocht heb.

Motor zit er in, en nu zijn we aan het aansluiten. Bijna alles is aangesloten maar ik kom er niet uit met de brandstof aanvoer... deze komt met een leiding van onder aan de bestuurderskant, daar gaat/moet hij omhoog maar ik zie nergens een aansluiting waar hij op kan.

Ik neem aan de de aanvoerleiding van de tank met een banjo bout op de injectorrails moet want daar heb ik bog wel een gat waar hij op zou kunnen, maar daar is hij niet lang genoeg voor.

Helaas heb ik de auto niet zelf gedementeerd dan had ik dit wel geweten. Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Gr. Erwin

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Opbouw supra vraagje

Post by emveha »

Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Opbouw supra vraagje

Post by Tjabbo »

vanaf de aanvoer bij het schutbord gaat de brandstofleiding met een banyo bout (zo'n bout met gaten er in) rechtstreeks in je brandstofrail.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Smeeris
Sla blaadje
Posts: 11
Joined: Thursday 22 June 2017 20:45

Re: Opbouw supra vraagje

Post by Smeeris »

Ben er inmiddels achter, ik miste onderdeeltje 23849A

Inmiddels opgelost!

Dankjullie wel!

Post Reply