Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Wat is jouw nieuwste aanwinst?
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- kuchnie na wymiar
Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?
ze heeft ook paardenDredd wrote:Ohh, lekkerrr! Vrijloopkippen... mjammie...musli wrote:oh mijn nieuwste aanwinst zijn kippen
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
- daihatsu charade 1.0 TS Daimatic uit 1986
- nieuwe voor en achterbumper voor bovenstaande
- voorbumper Starlet P8
- uitlaatspruitstuk CarinaII 1.6
- voorbumper Starlet P8
-
- Shoarma voorproever eerste klas
2 stootstrips voor de voorbumper van de bmw, mistlichtschakelaar en 2 mistlampen voor de bmw. Die laatste zijn voor de handel overigens.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
Pics van de CharadeTheDoctor wrote:- daihatsu charade 1.0 TS Daimatic uit 1986
- voorbumper Starlet P8
Poging tot betrouwbare daily?
Uitlaatspruitstuk gaat altijd stuk bij die 4A-FE's
Thomas de Deen had gezegd dat je het hitteschild moet weglaten, dan kan de warmte weg en scheuren ze minder snel.
Volgens mij is die van mij ook stuk, daarom dat ik er effe een andere motor in ga leggen
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.
Cool ding, geloof het of niet maar ik vind hem vet!TheDoctor wrote:
Vind ook de velgjes vet, gewoon plat op de grond en dat ding is über!
die standaard stalen wielen blijven zeker. Waarschijnlijk worden ze iets breder, en het plan is idd om hem op de grond te knallen
en anders:
zelfde steek als de Corosie.
en anders:
zelfde steek als de Corosie.
de wielen doen het emmhh
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
- DeSchouten
- Shoarma vreter
Eindelijk weer wat bloed in mn alcohol, weer thuis van 10dagen Mallorca
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
mini aquarium (40L)
Overgenomen van m'n ouders.
In eerste instantie zo meegenomen, zonder verwarming en 4 platy's erin.
Nu, 100 euro verder een beetje aan de inrichting gedaan, verwarming, luchtpomp, 8 neon tetra's en 3 dwerg algeneters erbij.
Moet alleen nog ff dat echte plantje rechts achterin vast zien te zetten, zullen de algeneters wel zo prettig vinden, maar heb even besloten het erbij te laten om de vissen wat rust te gunnen na alle stress
Overgenomen van m'n ouders.
In eerste instantie zo meegenomen, zonder verwarming en 4 platy's erin.
Nu, 100 euro verder een beetje aan de inrichting gedaan, verwarming, luchtpomp, 8 neon tetra's en 3 dwerg algeneters erbij.
Moet alleen nog ff dat echte plantje rechts achterin vast zien te zetten, zullen de algeneters wel zo prettig vinden, maar heb even besloten het erbij te laten om de vissen wat rust te gunnen na alle stress
- The_Scarabial
- Elite shoarma voorproever
ipod classic voor in de wagen om fatsoenlijk al die gedownloade livesets af te kunnen spelen
Koekoek!
nieuwe aanwinst van Bart
Hang je die achter je supra?
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
De boodschappenkar voor mama! Vet.
nee gaat niet. zitten geen gordels in voor bartCasper wrote:Hang je die achter je supra?
trouwens door die gaten kun je een sjaal wikkelen dan is het wat zachter voor Bart als hij zijn hoofd tegen de rand stoot.
er is over na gedacht bij deze bolderkar en RVS frame
Wat leesvoer van mijn ouders gekregen [:D]
Naaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssss
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
+1emveha wrote:Naaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssss
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
Wat vet Casper!
Vetjes indeed. Er staat veel interessants tussen.
Ook langdurigheidstesten (35k miles) en artikelen van onder andere HKS.
Bij de langdurigheidstest hebben ze een non turbo MK4 gebruikt. Deze was natuurlijk ook op de 0-100 getest.
Hier hebben ze 6,0 seconden gehaald. Na 35k miles hebben ze dit nog een keer gedaan en deed die er 6,4 seconden over. De 2jzge was de beste 6 cilinder volgens de reviewer, op die van de BMW M3 na. De non turbo remde zelfs beter dan de 911 turbo in die tijd! Tevens staan er ook wat zwakke punten tussen zoals road noise en dat de auto erg gevoelig is voor uitlijning.
Nu iets heel anders en eigenlijk nog leuker om te weten.
Wisten jullie dat Toyota voor de MKIV HKS heeft gevraagd om de auto te modificeren? Dit was een research en development project vanuit Toyota.
Deze auto (zover bekend 1 exemplaar) reed ook nog op fabrieks nummerplaten rond. Deze auto reed rond met 415pk ipv 320, onder andere door een hogere boost van 17,5 psi. HKS noemde deze powerboost Stage 5. Deze auto is waarschijnlijk bedoeld om te kijken of het chassis meer power aankon.
Later heeft HKS zelf een Supra gebouwd voor onderzoek. Ze hebben hier alle resultaten uit het onderzoek in samenwerking met Toyota gebruikt en zijn hier nog een stap verder gegaan. Single turbo conversie dmv een Garret T0S4 (18,5 psi) en compressie verhoogd naar 10:1!!! (standaard 8,5:1) Resultaat 469 pk. Volgens de review rijd deze auto als stock, behalve als je bij volgas. Zelfs in de files reed hij gewoon zoals een stock Supra.
De single turbo Supra die ik hierboven beschreven heb was de Stage 6 auto van HKS. Ze werkten ook nog aan een Stage 7, welke voor een extra 120 pk zou moeten zorgen.
Casper
Ook langdurigheidstesten (35k miles) en artikelen van onder andere HKS.
Bij de langdurigheidstest hebben ze een non turbo MK4 gebruikt. Deze was natuurlijk ook op de 0-100 getest.
Hier hebben ze 6,0 seconden gehaald. Na 35k miles hebben ze dit nog een keer gedaan en deed die er 6,4 seconden over. De 2jzge was de beste 6 cilinder volgens de reviewer, op die van de BMW M3 na. De non turbo remde zelfs beter dan de 911 turbo in die tijd! Tevens staan er ook wat zwakke punten tussen zoals road noise en dat de auto erg gevoelig is voor uitlijning.
Nu iets heel anders en eigenlijk nog leuker om te weten.
Wisten jullie dat Toyota voor de MKIV HKS heeft gevraagd om de auto te modificeren? Dit was een research en development project vanuit Toyota.
Deze auto (zover bekend 1 exemplaar) reed ook nog op fabrieks nummerplaten rond. Deze auto reed rond met 415pk ipv 320, onder andere door een hogere boost van 17,5 psi. HKS noemde deze powerboost Stage 5. Deze auto is waarschijnlijk bedoeld om te kijken of het chassis meer power aankon.
Later heeft HKS zelf een Supra gebouwd voor onderzoek. Ze hebben hier alle resultaten uit het onderzoek in samenwerking met Toyota gebruikt en zijn hier nog een stap verder gegaan. Single turbo conversie dmv een Garret T0S4 (18,5 psi) en compressie verhoogd naar 10:1!!! (standaard 8,5:1) Resultaat 469 pk. Volgens de review rijd deze auto als stock, behalve als je bij volgas. Zelfs in de files reed hij gewoon zoals een stock Supra.
De single turbo Supra die ik hierboven beschreven heb was de Stage 6 auto van HKS. Ze werkten ook nog aan een Stage 7, welke voor een extra 120 pk zou moeten zorgen.
Casper
6s 0-100 voor een NA?
Whoat?
Whoat?
is een leuk boek heb em ook veel standaard info
over smaak valt niet te twisten
hou van het kloppend hart 7m- gte
hou van het kloppend hart 7m- gte
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
Ziet er gaaf uit!