Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

vakantie topic

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
kuchnie na wymiar
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Re: vakantie topic

Post by Ann »

Onze vakantie zit er ook bijna op.
We hebben de achtergevel gevoegd, het terras er opnieuw in gelegd. Planten uit de tuin gespit, netjes gemaakt en gras ingezaaid zodat we nu een bigass gazon krijgen.
Gisteren is ons electrische zonnescherm geinstalleerd dus ik ben de mooiste dagen te vinden in de achtertuin. Nog 2 volle vakantiedagen en nog een weekend en dan zit het er echt al weer op voor dit jaar.

En dan gaan we ein-de-lijk richting herfst/winter *O*
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: vakantie topic

Post by kefke »

Ann wrote: En dan gaan we ein-de-lijk richting herfst/winter *O*
:'{ }:|
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
otterkoppie
Shoarma voorproever
Posts: 1213
Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
Location: VINYLLAND

Re: vakantie topic

Post by otterkoppie »

Ann wrote:Onze vakantie zit er ook bijna op.
We hebben de achtergevel gevoegd, het terras er opnieuw in gelegd. Planten uit de tuin gespit, netjes gemaakt en gras ingezaaid zodat we nu een bigass gazon krijgen.
Gisteren is ons electrische zonnescherm geinstalleerd dus ik ben de mooiste dagen te vinden in de achtertuin. Nog 2 volle vakantiedagen en nog een weekend en dan zit het er echt al weer op voor dit jaar.

En dan gaan we ein-de-lijk richting herfst/winter *O*
is het nu klaar dan
hem zin aan een bbq
ben gestopt met bier drinken

het bier is op

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: vakantie topic

Post by kolkie »

Ik heb nog 2 weken (en het weer klaart eindelijk een beetje op *O* ). Nu nog verzinnen wat ik kan gaan doen.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: vakantie topic

Post by musli »

het weer klaart eindelijk een beetje op, en ik moet *insert lelijke vloek* weer werken vanaf maandag -O-

*mopper*
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Re: vakantie topic

Post by Ann »

Zonet eindelijk de kozijnen van de schuur geschilderd. Dinsdag begint hier het werken weer, al voel ik me meer moe van al dat geploeter thuis, dan dat ik ga werken.

[:I]
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: vakantie topic

Post by MicHELLo »

Zo! Weer terug uit Kroatië! In de vakantie was de Zafira al kapot gegaan, toen we naar Ljubljana waren geweest hield de motor op een gegeven moment in en werkte de turbo niet meer. Toen Opel Assistance gebeld en die hebben ervoor gezorgd dat de Opel vanaf de camping naar een Opel dealer in Porec werd gesleept en daar constateerden ze dat de luchtsensor (AFM?) van de turbo kapot was en die hebben ze toen vervangen. Toen deed de Opel het weer perfect en zijn we zonder problemen nog naar Venetië gereden, echter ging het gisteravond verkeerd toen we naar huis reden. Ik reed in de torquemeister voorop en de eerste 700 km ging zonder problemen en op een gegeven moment kwamen we in noodweer terecht, toen belde mijn pa me op met het slechte nieuws dacht het motormanagement lampje weer ging branden en dat de auto inhield. Vervolgens even gestopt en toen was de storing weer weg, maar elke keer als we een berg op moesten ging hij weer in safe loop. Omdat mijn pa moe was geworden ging mijn zuster rijden maar ook bij haar ging hij in safe loop en dat is niet fijn want dan komt hij echt niet de berg op en is hij begrenst op 3000 toeren. Ik ben zelf maar in die #@(@#& Zafira gaan rijdenen ik merkte dat ik niet hardeer moest gaan dan 130 km/uur en niet te veel gas moest geven, omdat ik niet steeds wilde stoppen als hij in safe loop was heb ik al rijdend maar de motor opnieuw gestart (nee, niet de sleutel eruit gehaald, is niet fijn als hij in stuurslot valt). Dus de laatste 600 km heb ik voorzichtig moeten rijden en dat is wel irritant als je op een gegeven moment ook vrachtwagen moet inhalen, maar gelukkig reden we 's avonds laat en was het rustig en hebben het we het veilig gehaald.

Baal nu wel van die kote Zafira zeg! [:(!] De torqeumeister had geen problemen in de bergen, de wegen in Kroatië zijn wel erg slecht. Je mag er dan ook niet vaak harder dan 60 en toen ik even een ritje door de omgeving daar ging maken dacht ik bijna dat die van mij ook zat in te houden toen ik full throttle deed, maar het stotteren kwam van de esp van de wielspin die ik deed daar. Zelfs met de auto volgepakt had ik nog wielspin........torque rules! *O*
Image Shoarma god

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: vakantie topic

Post by Tjabbo »

Opel is sowieso troep. always has been always will be :)
wel een leuke vakantie gehad dan? dingetjes ondernomen/gezien ?


verder:

had ik al verteld dat ik de eerste week van september met dochterlief naar een camping ga aan het veluwemeer? (riviera camping).
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: vakantie topic

Post by MicHELLo »

Vakantie was top, wezen k(r)amperen met de familie in twee tenten (iglo tenten met 3 x 2 persoonscabines). Op de heenweg hadden we ook niet echt veel geluk, we konden pas na tienen weg uit Lelystad omdat vriendje van mijn nichtje nog moest werken bij de AH. Toen we hem net opgehaald hadden na negenen vertelde hij doodleuk dat hij zijn id-kaart was vergeten onder een kopieermachine van de C1000 dus op goed gelukt reden we daar naat toe, echter was alles al op slot omdat de C1000 om 9 uur dichtging. Gelukkig zag hij nog 1 iemand binnen lopen en die heeft hem binnen gelaten en gelukkig lag zijn id kaart er nog. Toen nog richting Baarn gereden om bij mmarkk nog mijn nieuwe drukgroep af te leveren dus 's ochtends bij de dealer was binnen gekomen en vervolgens konden we naar Kroatië. In Duitsland was op de A3 veel werkzaamheden aan de gang maar gelukkig was er geen oponthoud en moest je alleen daar 80 rijden. Het grootste probleem was in Oostenrijk voor de Tauernt-tunnel, omdat daar werkzaamheden aan waren hadden ze ervoor een stoplicht gezet die maar mondjesmaat auto's doorliet.....met als resultaat dat we daar 5 uur vast hebben gestaan! Dat was dus onze Zwarte zaterdag ervaring maar daarna konden we wel weer doorrijden naar de camping. Daar aangekomen hebben we ons ingecheckt en moesten we een plek zoeken op de camping, op een gegeven moment dachten we wel een leuk plek gevonden te hebben en hadden we al wat spullen uit de auto gehaald. Niet kort daarop kwamen er een paar nederlanders naar ons toe dat we beter niet daar konden staan omdat de avond daarvoor hevige regenval was geweest en dat als dat nog een keer zou gebeuren je tot je knieën in het water zou staan. Daarna een hoger plek opgezocht en snel de tenten opgezet en bedden erin klaargemaakt, om 7 uur was het al donker dus de rest gingen we maar de volgende dag doen. Ik had nog helemaal niet geslapen :oops: en ik wilde echt mijn bed opzoeken. Daarna paar dagen mooi weer gehad en daarna begon het 's avonds echt heel erg te regenen en te onweren maar alles in de tenten en partytent bleef netjes droog (kleren enzo hadden we in de auto) en 1 keer hadden we 's ochtends noodweer. Maar voor de rest was Kroatië mooi, zijn we nog eens wezen kijken in een grot in Potsjana in Slovenie, zijn we richting Rovinj gereden en hebben we een dagje Venetië gedaan. En ik heb weer een aardig bruin kleurtje gekregen [:D]
Image Shoarma god

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: vakantie topic

Post by eah88 »

zo morgen mijn laatste dag vakantie voor deze keer. maandag weer aan de bak.
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: vakantie topic

Post by kefke »

Jos wrote:Ook weer terug, de tering wat staat het forum opeens vol! :o

Mooie vakantie gehad, zal wel wat pics uploaden van de suup op vakantie. :)
Ben je al terug? Dat gaat snel!

En leuk voor je Tjabs!
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: vakantie topic

Post by kolkie »

Tjonge, wat een vakantieweer deze week [8)] .

Morgen toch nog richting Trier voor 3 daagjes, WK rallye von Deutschland bekijken. Was eigenlijk niet van plan te gaan (ben er al 3x eerder geweest en had me eigenlijk voorgenomen eerst eens een gravel-rally te gaan bekijken) maar het geeft meer gevoel van vakantie dan alleen maar in de schuur auto's poetsen/fixen. Dat doe ik normaal doordeweeks ook al zeg maar.

Zin in *O*
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Re: vakantie topic

Post by Ann »

Jos wrote:Veel plezier!
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: vakantie topic

Post by Tjabbo »

Viel wille kolkie!

Damn nog 1 week en dan eindelijk vrij!!!!!!!!!!!!!!!11111oneoneone!!111
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: vakantie topic

Post by musli »

laatste week oktober met de meest groot mogelijke waarschijnlijkheid richting griekenland *O*
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
suarea51
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 772
Joined: Monday 15 March 2010 21:49
Location: Westerhaar

Re: vakantie topic

Post by suarea51 »

geen vakantie voor mij mee dit jaar.

volgend jaar, weekje tijdens de carnaval naar Oostenrijk.
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster

Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.

Ellen
Shoarma voorproever
Posts: 1099
Joined: Wednesday 22 February 2006 23:13
Location: Vroomshoop

Re: vakantie topic

Post by Ellen »

Zo.. Iedereen weer aan het werk! En Ellen die gaat op VAKANTIE!

Vanmiddag een reis geboekt naar Barcelona (Santa Susanna) per vliegtuig!
Voor 8 dagen.

21 september vlieg ik om 14:35. Terug is nog niet bekend.

Lekker 8 dagen genieten van zon zee en strand!!!
En ja ik ga in mijn eentje.. Dus wordt waarschijnlijk een bijzondere vakantie!

Daarna ga ik 4 oktober dan starten met mn nieuwe job!!
Citroën C2 VTR Chick

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: vakantie topic

Post by eah88 »

21 september plus 8 dagen is 29 september :P

maar fijne vakantie iig :)
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: vakantie topic

Post by musli »

musli wrote:laatste week oktober met de meest groot mogelijke waarschijnlijkheid richting griekenland *O*
fijne vakantie Ellen *O*

wij gaan 22 okt tot 29 okt naar Lesbos
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Re: vakantie topic

Post by Ann »

Lef dat je alleen durft.
Heel veel plezier!
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: vakantie topic

Post by Tjabbo »

eah88 wrote:21 september plus 8 dagen is 29 september :P

maar fijne vakantie iig :)

Nee ze heeft het goed want de 21 telt ook mee als dag. als je tot de 29 zou gaan dan ga je 9 dagen.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
otterkoppie
Shoarma voorproever
Posts: 1213
Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
Location: VINYLLAND

Re: vakantie topic

Post by otterkoppie »

veel pezier daar
ben gestopt met bier drinken

het bier is op

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: vakantie topic

Post by eah88 »

Tjabbo wrote:
eah88 wrote:21 september plus 8 dagen is 29 september :P

maar fijne vakantie iig :)

Nee ze heeft het goed want de 21 telt ook mee als dag. als je tot de 29 zou gaan dan ga je 9 dagen.
daarom klopt mijn rekensommetje nog wel :P het is alleen niet de dag dat ellen terug komt ;)
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: vakantie topic

Post by DeSchouten »

musli wrote:
musli wrote:laatste week oktober met de meest groot mogelijke waarschijnlijkheid richting griekenland *O*
fijne vakantie Ellen *O*

wij gaan 22 okt tot 29 okt naar Lesbo's
Is dat een eiland vol lesbiennes? :mrgreen:
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Re: vakantie topic

Post by Ann »

Naughty Musli :nono:
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

Post Reply