Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
-
- Sla blaadje
- Posts: 44
- kuchnie na wymiar
- Joined: Tuesday 11 September 2012 09:42
Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Hallo,
Ik verkoop mijn Invidia GT300 Catback uitlaat van mijn Supra MK4.
INVIDIA GT300 CATBACK uitlaat Diameter: 3inch/76mm
Materiaal: roestvrij staal
Uitlaat is in zeer goede staat.
Nieuwprijs: 750€ Prijs: O.T.K (geen idiote
biedingen)
Ik verkoop mijn Invidia GT300 Catback uitlaat van mijn Supra MK4.
INVIDIA GT300 CATBACK uitlaat Diameter: 3inch/76mm
Materiaal: roestvrij staal
Uitlaat is in zeer goede staat.
Nieuwprijs: 750€ Prijs: O.T.K (geen idiote
biedingen)
- Attachments
-
- DSC_1329 klein.jpg (127.48 KiB) Viewed 2287 times
-
- DSC_1330 klein.jpg (136.69 KiB) Viewed 2287 times
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Past deze op een mk3_7mgte?
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
alleen als je goed kan lassen. maar alles is pas te maken.mk3Belgie wrote:Past deze op een mk3_7mgte?
je moet wel een downpipe op je CT26 hebben die dezelfde flens heeft aan de onderkant.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
- TTE
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1807
- Joined: Wednesday 17 May 2006 16:13
- Location: West-Vlaanderen(BE)
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Toch even ter aanvulling, aangezien het hier blijkbaar om een Belgische MKIII gaat:Tjabbo wrote:alleen als je goed kan lassen. maar alles is pas te maken.mk3Belgie wrote:Past deze op een mk3_7mgte?
je moet wel een downpipe op je CT26 hebben die dezelfde flens heeft aan de onderkant.
Zonder katalysator kom je niet door de technische keuring in België (nee, ook niet meer met je MKIII die stock een katalysator had), TENZIJ hij al op O-nummerplaat (oldtimer) staat; dan maakt het niet meer uit.
1JZ? Lol... I have a 3.0 liter Supra ;)
There goes nothing above a Supra...
Supraristocracy
Getting high while you 're flying low. They call the phenomenon "Supra".
Only one can beat them all... Only one can be the best... Supra!
There goes nothing above a Supra...
Supraristocracy
Getting high while you 're flying low. They call the phenomenon "Supra".
Only one can beat them all... Only one can be the best... Supra!
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Ga eerst origineel naar de keuring en komt dan op o platen ja
- reaper
- Assistent shoarma kruider
- Posts: 559
- Joined: Tuesday 01 June 2010 20:33
- Location: Vilvoorde (België)
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Maakt geen hol uit, in principe moet ge voor een wagen TOT en met 1992 geen cat hebben en moogt ge die weglaten (maar die interpretatie hangt van keuringstation tot keuringstation af)TTE wrote:Toch even ter aanvulling, aangezien het hier blijkbaar om een Belgische MKIII gaat:Tjabbo wrote:alleen als je goed kan lassen. maar alles is pas te maken.mk3Belgie wrote:Past deze op een mk3_7mgte?
je moet wel een downpipe op je CT26 hebben die dezelfde flens heeft aan de onderkant.
Zonder katalysator kom je niet door de technische keuring in België (nee, ook niet meer met je MKIII die stock een katalysator had), TENZIJ hij al op O-nummerplaat (oldtimer) staat; dan maakt het niet meer uit.
Maar een oldtimer word NIET gekeurd op gelijkvormigheid, ge moet GEEN gelijkvormigheidsattest afgeven (da van mij lag thuis nog in de kast) dus in principe kunt ge als oldtimer perfect die cat weglaten en zo keuren. Zelfde met verlaging, voor een oldtimer is GEEN attest verplicht en moogde verlagen hoe ge wilt (met uitzondering van veer afzagen) zolang ge de bodemvrijheid van 11cm respecteerd.
Simpelste oplossing, gewoon origineel keuren en derna vervangen ge moet (voorlopig) niet meer terug en tot bepaalde mate moogt ge het gewoon veranderen (pas op remmen moogde nooit vervangen naar iets anders dan origineel, oldtimer of niet)
Ik raad u wel aan om em zo snel mogelijk te keuren en ni tot volgend jaar te wachten, er is een kans (hoe klein die ook is) da ze vanaf begin volgend jaar naar 30j gaan en dan zijde sowieso gekloot
- TTE
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1807
- Joined: Wednesday 17 May 2006 16:13
- Location: West-Vlaanderen(BE)
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Volgend jaar wordt het sowieso 30 jaar om als auto in België oldtimer te worden, en binnen enkele jaren (al ligt dit nog steeds op tafel) zal er ook een 3-jaarlijkse keuring voor oldtimers komen.
En geen idee in welk keuringsstation je langsgaat, maar in deze regio passen zo goed als alle keuringsstations al het principe toe dat je oldtimer ORIGINEEL moet staan (of er toch sterk op moet lijken) voor je het oldtimerkeuringsattest krijgt, of ze willen hem zelfs niet keuren.
Als je persé met een 'gemodificeerde' oldtimer (zonder geldige attesten) wil keuren, dan krijg je vaak de opmerking dat je dan 'maar naar een ander keuringsstation moet gaan'.
De technische regelgeving zegt ook dat als je auto origineel een katalysator had af-fabriek, die er ook moet op zitten (los van de datum waarop het verplicht werd voor constructeurs om er altijd ene te monteren). En ja, ik heb zelf meegemaakt dat ze het nagevraagd hebben omdat er twijfel/discussie was en het betrof ook een auto van voor 1992.
Misschien open je dan best een topic met keuringsstations waar ze blijkbaar wel nog 'gewillig' zijn om vrij soepel te keuren, dan zou dat voor alle Belgische forumleden erg handig zijn.
En geen idee in welk keuringsstation je langsgaat, maar in deze regio passen zo goed als alle keuringsstations al het principe toe dat je oldtimer ORIGINEEL moet staan (of er toch sterk op moet lijken) voor je het oldtimerkeuringsattest krijgt, of ze willen hem zelfs niet keuren.
Als je persé met een 'gemodificeerde' oldtimer (zonder geldige attesten) wil keuren, dan krijg je vaak de opmerking dat je dan 'maar naar een ander keuringsstation moet gaan'.
De technische regelgeving zegt ook dat als je auto origineel een katalysator had af-fabriek, die er ook moet op zitten (los van de datum waarop het verplicht werd voor constructeurs om er altijd ene te monteren). En ja, ik heb zelf meegemaakt dat ze het nagevraagd hebben omdat er twijfel/discussie was en het betrof ook een auto van voor 1992.
Misschien open je dan best een topic met keuringsstations waar ze blijkbaar wel nog 'gewillig' zijn om vrij soepel te keuren, dan zou dat voor alle Belgische forumleden erg handig zijn.
1JZ? Lol... I have a 3.0 liter Supra ;)
There goes nothing above a Supra...
Supraristocracy
Getting high while you 're flying low. They call the phenomenon "Supra".
Only one can beat them all... Only one can be the best... Supra!
There goes nothing above a Supra...
Supraristocracy
Getting high while you 're flying low. They call the phenomenon "Supra".
Only one can beat them all... Only one can be the best... Supra!
- stefanm1
- Assistent shoarma haler
- Posts: 101
- Joined: Tuesday 21 October 2014 19:42
- Location: Vriezenveen
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
Zo wat een strenge regels daar in belgie,
Is het niet zo als in nederland dat een keuringsstation jou niet mag wijgeren tenzei er geen erkenning is voor dat type voertuig ?
Is het niet zo als in nederland dat een keuringsstation jou niet mag wijgeren tenzei er geen erkenning is voor dat type voertuig ?
- reaper
- Assistent shoarma kruider
- Posts: 559
- Joined: Tuesday 01 June 2010 20:33
- Location: Vilvoorde (België)
Re: Invidia GT300 Catback uitlaat voor MK4
TTE wrote:Volgend jaar wordt het sowieso 30 jaar om als auto in België oldtimer te worden, en binnen enkele jaren (al ligt dit nog steeds op tafel) zal er ook een 3-jaarlijkse keuring voor oldtimers komen.
En geen idee in welk keuringsstation je langsgaat, maar in deze regio passen zo goed als alle keuringsstations al het principe toe dat je oldtimer ORIGINEEL moet staan (of er toch sterk op moet lijken) voor je het oldtimerkeuringsattest krijgt, of ze willen hem zelfs niet keuren.
Als je persé met een 'gemodificeerde' oldtimer (zonder geldige attesten) wil keuren, dan krijg je vaak de opmerking dat je dan 'maar naar een ander keuringsstation moet gaan'.
De technische regelgeving zegt ook dat als je auto origineel een katalysator had af-fabriek, die er ook moet op zitten (los van de datum waarop het verplicht werd voor constructeurs om er altijd ene te monteren). En ja, ik heb zelf meegemaakt dat ze het nagevraagd hebben omdat er twijfel/discussie was en het betrof ook een auto van voor 1992.
Misschien open je dan best een topic met keuringsstations waar ze blijkbaar wel nog 'gewillig' zijn om vrij soepel te keuren, dan zou dat voor alle Belgische forumleden erg handig zijn.
TTE, ik ga even nieuw topic openen hierover, kwestie van hier niet alles vol te spammen