Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

SOLD: Pioneer DEH-P85BT

Wil je iets te koop aanbieden? hier kan het!
Alléén onderdelen of voorwerpen. Auto's gaan in het andere te koop deel.
Locked
ILLKIDD
Shoarma haler eerste klas
Posts: 347
kuchnie na wymiar
Joined: Thursday 23 July 2009 19:23
Location: Rottedam

SOLD: Pioneer DEH-P85BT

Post by ILLKIDD »

Ik wil hem niet kwijt omdat het een onwijs goeie radio is. Hij tot nu nog steeds erg modern met heel veel functies. En niet te vergeten ingebouwde BlueTooth die niet alleen maar handsfree bellen heeft maar ook (afhankelijk van muziek bron) BlueTooth streaming. Bluetooth bellen gaat via je auto speakers. Dus kwaliteit van het geluid van bellen is afhankelijk van de kwaliteit van je speakers. En voor de Ipod mensen is het "Ipodable" met een optionele Ipod kabeltje CD-I200.
Voor verdere specs van de Pioneer DEH-P85BT

Maar het wordt tijd voor een dubbel din. Nieuw heb ik €300,- + voor de DEH-P85BT betaald. 2de hands zijn ze rond de €125,- ~ €150,-. Ik weet niet zeker maar de volgende onderdelen heb ik waarschijnlijk niet meer: iso inbouw frame en de pennetjes. Voor de rest heb ik alles nog. Zelfs de handleiding :D

Image
Image

Hij hoeft niet weg

Cheers.

EDIT: afdekraam gevonden.
Last edited by ILLKIDD on Saturday 26 January 2013 20:33, edited 2 times in total.

User avatar
SupraGT
Shoarma haler eerste klas
Posts: 346
Joined: Monday 19 April 2010 19:40
Location: Rhenen

Re: EOI: Pioneer DEH-P85BT

Post by SupraGT »

enige kans dat je het inbouwframe en raampje kan vinden ergens?
zo ja, wat wil je er voor hebben? heb nog een goeie radio nodig voor in de avensis...

ILLKIDD
Shoarma haler eerste klas
Posts: 347
Joined: Thursday 23 July 2009 19:23
Location: Rottedam

Re: EOI: Pioneer DEH-P85BT

Post by ILLKIDD »

mag weg/dicht

Locked