Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Nieuw USA Supra forum

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Nieuw USA Supra forum

Post by Dredd »

Blijkbaar een hoop onvrede over het bekende supraforumS.com. Er naast dit forum een nieuw Supra forum opgezet, supraforumZ.com: http://supraforumz.com/index.php

Ben benieuwd...
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Nieuw USA Supra forum

Post by mmarkk »

Zal ws niks worden, hpf heeft ook toendertijd thesupraforums.com opgezet, is 3x niks
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Nieuw USA Supra forum

Post by Dredd »

mmarkk wrote:Zal ws niks worden, hpf heeft ook toendertijd thesupraforums.com opgezet, is 3x niks
oh... noooooit van gehoord :N
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Nieuw USA Supra forum

Post by Casper »

Haha ben er al lid van. Ik heb gisteren persoonlijk een uitnodiging gekregen van Chris (2cars4turbos --> eigenaar forum)) via de mail.
Het is al een succes. In 1 week zijn er al meer dan 500 leden van supraforums naar supraforumz overgestapt.

Ik blijf vooral op supraforums, maar neem af en toe een kijkje op het nieuwe forum. Veel bekende hebben de overstap al gemaakt.
Slither, Wreckless etc.

Casper

ps: reden van het nieuwe forum is dat er ontzettend veel mensen zijn geband ivm het verkopen van AEM 2e hands en mensen die dingen maken voor de community. Het gaat hier om kleinere parts, zoals radiatorplaten, catch cans, stikkers etc. Ook zijn er veel mensen geband die andere shops hadden gevonden waar onderdelen veel goedkoper gekocht konden worden. Dan bedoel ik niet €10 verschil, maar echt honderden dollars. Zelf V160's die $1000 dollar goedkoper werden aangeboden door shops die geen forumsponsergeld betaalden. Sommige van de gebande mensen waren ''zijn'' erg actief en bekend in de suprawereld, zo ook de oprichter van het nieuwe forum.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Nieuw USA Supra forum

Post by Dredd »

Casper wrote:ps: reden van het nieuwe forum is dat er ontzettend veel mensen zijn geband ivm het verkopen van AEM 2e hands en mensen die dingen maken voor de community. Het gaat hier om kleinere parts, zoals radiatorplaten, catch cans, stikkers etc. Ook zijn er veel mensen geband die andere shops hadden gevonden waar onderdelen veel goedkoper gekocht konden worden. Dan bedoel ik niet €10 verschil, maar echt honderden dollars. Zelf V160's die $1000 dollar goedkoper werden aangeboden door shops die geen forumsponsergeld betaalden. Sommige van de gebande mensen waren ''zijn'' erg actief en bekend in de suprawereld, zo ook de oprichter van het nieuwe forum.
Aha, ik had er wel iets over gelezen maar wist niet dat het zo'n "groot" aantal SF leden betrof.

Toch maar even in gaten houden.
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

Post Reply