Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

LSD upgrade/rebuild kit

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

LSD upgrade/rebuild kit

Post by Dude »

Dit lijkt me helemaal niet gek:
http://www.weirperformance.com/maxgriplsdkits.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Image

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by toyota87 »

Dit lijkt mij ook wel wat 8-)

en voor de prijs hoef je het niet te laten :7
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by Tjabbo »

Gaaf. Als je een set gaat bestellen wil ik wel meedoen en de stage 1 upgrade bestellen.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by Tjabbo »

he dude
ga je dit nog doen denk je ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by Dude »

Ja is wel handig denk ik, niet eens meer aan gedacht. Ik denk dat de 45 USD start kit wel goed is? Of anders de 75 usd kit.
Nog meer mensen animo? De stock unit gaat bijna niet kapot maar kan veel beter functioneren met deze kit! En voor 45 USD kan je weinig gebeuren.
Ik wil best weer een groupbuy organiseren, maar mensen moeten vooraf (een deel) betalen!

Ze hebben ook andere eind overbrengingen (meer keuze dan stock) voor de enthousiaste racers onder ons. En een betere pinion spacer kit: http://www.weirperformance.com/solidpin ... rkits.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Meer info hier:
http://www.supramania.com/forums/showth ... uild/page3" onclick="window.open(this.href);return false;

en hier:
http://www.supraforums.com/forum/showth ... nd-carrier" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Dude on Monday 24 March 2014 23:17, edited 2 times in total.
Image

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by Tjabbo »

ik doe graag mee. 45 $ kit want die van 75 is voor competitie en ik wil er gewoon mee kunnen rijden. :)
vooraf betalen no problemo
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by Dude »

Ok, maak maar een poll aan ofzo met een einddatum? Ik heb er geen haast mee want ik denk dat ik deze kit pas ga installeren als ik mijn achter bushing ga vervangen (heb al jaren polybussen liggen die er nog in moeten)
Image

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: LSD upgrade/rebuild kit

Post by Tjabbo »

ok zal ik doen. ik heb er meer haast mee omdat ik dit voorjaar/zomer mijn achter bushings wil vervangen en ook mijn turbodiff wil terugzetten.
ik heb nu een N/A diff en ik vind het niet langer fijn rijden met meer toeren. (de 7m had het nodig. de 1jz maakt zelf al toeren zat)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply