Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

uitboren motorblok

De MKIII supra, het bestaansrecht van shoarmateam.nl heeft hier zijn thuis.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
zibro
Shoarma noob
Posts: 1
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 25 March 2019 20:41

uitboren motorblok

Post by zibro »

Beste leden,

1 jaar geleden heb ik een Toyota supra gekocht, maar helaas was deze zijn motor niet goed in orde. hoog olie verbruik, vermogen verlies.... heb toen maar besloten om een revisie te laten doen, motorblok op nieuw laten honen nieuwe zuigerveren enz. De eerste 1000 km ging alles goed, maar toen was het weer vanouds.

(was de auto nog aan het inrijden) nu heb ik compresie verlies en dient mijn motor uitgeboord te worden 0.5...
En ben opzoek naar zuigers, heeft iemand dit al eens eerder gedaan ? of heeft iemand adresje waar ik terecht kan voor deze zuigers? het gaat hier om een 7ge non turbo

het zou mij enorm helpen !

Mvg Roemer

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: uitboren motorblok

Post by Tjabbo »

Hoi Roemer,

ik heb nog wel een 7mgte blok liggen. de zuigers zitten er niet meer in.
Het blok wil ik wel verkopen, inclusief de zuigers. want een blok zonder zuigers, daar heb ik niet veel aan.

het zijn dan dus turbo zuigers. je kan ook het hele turbo onderblok gaan gebruiken als je dat wilt. Die zijn qua afmetingen gelijk aan de nonturbo maar beschikken standaard over oil squirters om je zuigers koeler te houden en het blok beschikt over een oliepassage voor een eventuele turbo als je dat ooit wilt. wil je dat niet, dan kan je hem gewoon afdoppen.

groeten Marco. (je hebt mijn whatsapp wel)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply