Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Remmen upgrades

De MKIII supra, het bestaansrecht van shoarmateam.nl heeft hier zijn thuis.

Moderators: Jos, mmarkk

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Remmen upgrades

Post by Andre »

STRNPCP wrote:Het eerste paar 316mm Subaru Impreza WRX STi remschijven is binnen. Even een plaatje ter vergelijking met de stock disc:

Image
316mm vs. 291mm

Je moet een foto maken naast elkaar pietjebel zo zie ik alleen de vesrchil in dikte en niet het verschil 316/291mm
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

Dikte is gelijk :)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Remmen upgrades

Post by Flow »

Ik zie het verschil ik diameter zo ook wel, maar ben het met je eens Andre is een stuk handiger als je ze naast elkaar houdt en vanaf de voorkant een foto maakt.

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

_O- Is al gedaan en ik kan niet zeggen dat het verschil daardoor nou echt duidelijker wordt: 15 mm blijft 15 mm hè. Leek me eigenlijk beter in perspectief te plaatsen zo, zonder meetlat ernaast.

Image

Wat misschien wel vermeldenswaardig is, is dat de schijf aan de binnenzijde een randje heeft langs de hubrand, zodat hij een mm of 2 van de grond afligt.
Dat zou goed de reden kunnen zijn dat er een extra ringetje op de bout moet om de caliper wat verder van de auto af te krijgen.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

De Soeboeroes gepast na afdraaien, a perfect fit...mmm, de stofkap.....die is het hier niet mee eens.
Image Image



De Evo op zijn plek (al lijken de pistons wat ver uit te steken bij nadere inspectie).
Image Image

De volgende foto-ronde: de stofkap bijwerken, calipers schoonmaken en remleiding aansluiten
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Remmen upgrades

Post by DeSchouten »

het raak vlak op de schuif lijkt me niet optimaal. (de klauw moet verder naar het hart van de schijf) of zie ik dat verkeerd?
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Remmen upgrades

Post by antigram »

Nice!

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

DeSchouten wrote:het raak vlak op de schuif lijkt me niet optimaal. (de klauw moet verder naar het hart van de schijf) of zie ik dat verkeerd?
Zou kunnen, maar dat kan ik pas met zekerheid zeggen als de stofkap eraf is, de (versleten) remvoeringen uit de klauw gehaald en ik de zuigers weer naar binnen heb gedrukt. Dus de foto's van volgende week zullen op dat punt mogelijk uitkomst bieden. Het ging me nu om de passing van het naafgat, nadat die is afgedraaid.
Hier de foto nog eens in origineel formaat. De afstand tov de ventilatierand is klein hoor, maar het kan zijn dat hij nog iets kan verschuiven. De remklauw zat slechts handvast aangedraaid en (weer) aan de verkeerde kant.

Image
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Remmen upgrades

Post by Andre »

DeSchouten wrote:het raak vlak op de schuif lijkt me niet optimaal. (de klauw moet verder naar het hart van de schijf) of zie ik dat verkeerd?
Dat klopt
Is me ook opgevallen het lijkt dat de klauw meer naar binnen moet maar technisch kan dat niet

Ik ga er wel vanuit de de totale opp van de remvoering van de remblokken wel op de schijf zit

Het ziet ernaar uit dat de remklauwen eigenlijk gemaakt zijn voor een kleinere diameter remschijf

Wat voor maat schijven heeft een evo achter (de model waar de klauwen vanaf komen) ?
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

Andre wrote:Het ziet ernaar uit dat de remklauwen eigenlijk gemaakt zijn voor een kleinere diameter remschijf

Wat voor maat schijven heeft een evo achter (de model waar de klauwen vanaf komen) ?
Voor zover ik weet 300mm (Evo 8). De Evo 9 had vlgs mij 305mm schijven, maar hang me er niet aan op.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Remmen upgrades

Post by Andre »

BTW about remmen upgrades

Ik denk dat het best cool is als je bv gewoon de setup van een Mk4 op een Mk3 kunt monteren

Nou is Achter geen probleem dave rijd er mee rond maar wat about voor ?

Dan heb je in plaats van een obij elkaar opgeraapte kit toch wel de blokken schijven en klauwen die van een Mk4 afkomen dus op elkaar afgestemd zijn en bij elkaar horen waar ook data van bekend zijn dus toch wel een leuke upgrade voor de Mk3

Wie heeft meer info?
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

Dat gaat niet werken op een simpele manier dan. Er is een rus die het heeft gedaan op SM (en die ik daarover heb gevraagd, o.a. via pm, maar hij heeft nooit gereageerd). Verder zeggen ze op SM dat het teveel werk is om de voorremmen over te poten. Skyline Brembos zijn bijna even goed/sterk, dus waarom moeilijk doen ;)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: Remmen upgrades

Post by joep »

Andre wrote:BTW about remmen upgrades

Ik denk dat het best cool is als je bv gewoon de setup van een Mk4 op een Mk3 kunt monteren

Nou is Achter geen probleem dave rijd er mee rond maar wat about voor ?

Dan heb je in plaats van een obij elkaar opgeraapte kit toch wel de blokken schijven en klauwen die van een Mk4 afkomen dus op elkaar afgestemd zijn en bij elkaar horen waar ook data van bekend zijn dus toch wel een leuke upgrade voor de Mk3

Wie heeft meer info?
Ik rij met mk4 remmen op een mk3 en dat is door een Amerikaan gedaan.. Je moet gaten aanpassen, als in verplaatsen, lassen en weet ik al niet meer.. Niet echt een makkelijke optie en tevens hier in Nederland niet geheel legaal...
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Remmen upgrades

Post by Andre »

joep wrote:
Andre wrote:BTW about remmen upgrades

Ik denk dat het best cool is als je bv gewoon de setup van een Mk4 op een Mk3 kunt monteren

Nou is Achter geen probleem dave rijd er mee rond maar wat about voor ?

Dan heb je in plaats van een obij elkaar opgeraapte kit toch wel de blokken schijven en klauwen die van een Mk4 afkomen dus op elkaar afgestemd zijn en bij elkaar horen waar ook data van bekend zijn dus toch wel een leuke upgrade voor de Mk3

Wie heeft meer info?
Ik rij met mk4 remmen op een mk3 en dat is door een Amerikaan gedaan.. Je moet gaten aanpassen, als in verplaatsen, lassen en weet ik al niet meer.. Niet echt een makkelijke optie en tevens hier in Nederland niet geheel legaal...
Klopt i know maar bij elke front upgrade moet er eigenlijk brackets gemaakt worden bij de MK3 dus waarom niet gewoon brackets maken dat je de Mk4 klauwen kan monteren

Ik denk dat er toch meer info hierover moet zijn of eerder gedaan is

Mischien dat dave dat al een keer heeft bekeken want ze roepen allemaal dat het niet past dus geen bolt on is maar dat geld voor elke upgrade aan de voorkant bij een MK3 alleen achter heb je een pnp kit

Ik bedoel als er brackets gemaakt kunnen worden voor de Nissan klauwen Brembo Klauwen ferarri spul en weet ik veel voor wat voor klauwen etc etc ( Check dave welke klauw was het ook alweer?)

Dan kan iemand ook gewoon brackets maken vor de Mk4 klauwen DENK IK tenzij het echt niet passen te maken is maar dat geloof ik NOG niet

Ik denk dat ik gewoon een Naaf van een MK3 pakt samen met een Mk4 klauw en remschijf en zelfs gaat kijken of het kan maar een of andere supra freak moet dat toch wel eerder hebben geprobeert denk ik zo :)


iemand pics van MK3 klauwen nafen etc etc posten maar die handel met name ook graag pics van de bout patroon etc etc

Alle pics zijn welcome :)
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
dave
Shoarma voorproever
Posts: 1056
Joined: Sunday 18 April 2010 18:39
Location: ppd
Contact:

Re: Remmen upgrades

Post by dave »

Ok, de remmen voor de vooras...

Ik heb er heel veel tijd en geld in gestoken, achteraf kon ik eigenlijk een BBK kit kopen en dat was t, maar ik ben best een beetje eigenwijs, dus ik moest t goedkoper doen (wat niet helemaal gelukt is)!

Kit nummer 1 was de night pager, maar de machine fabriek toen gaf niet thuis en ik eindigde met 1 bracket, niet genoeg dus, ik was er toen een beetje klaar mee. Later ben ik weer gaan passen en meten met de MK4 schijven en verschillende remklauwen. Ik kan zeggen dat het niet overhoud met andere klauwen met axiale montage gaten, het is een heel gekloot, de klauw kan niet veel naar beneden, naar boven toe is de beste manier, maar het word direct een hele complexe bracket ala night pager en erger, probleem is ook dat de mk4 klauw net niet past, een klauw die helemaal niet past genereerd eigenlijk meer ruimte voor een bracket. Ik wilde een mooiere simpele oplossing, waarbij ik zeker wist dat er balans is tussen positie van de klauw tov de originele ophang punten, genoeg sterkte, minimaal gewicht.
Dan kwam ik al snel uit op een klauw die radiaal te monteren is. Toen ik deze eindelijk had was het redelijk eenvoudig om de brackets te laten maken. De brackets zijn ook niet links of rechts, gewoon allebei hetzelfde! En met eenvoudige bewerkingen door de machine fabriek. Moest alleen de hub een beetje slijpen zodat ze passen. Montage is bij deze bracket wel andersom, op de foto kun je zien dat je eerst de bracket moet monteren en dan de schijf er op!

De klauwen die ik heb gebruikt zijn de `big reds` ook gebruikt bij porsche, en mijn klauwen komen onder een audi rs2 vandaan. De schijf is van een 350Z, waarom de 350Z, omdat hier een grotere centerhole is, en de centreer ring dan beter uitkomt, bij de mk4 schijf zal je een heel dun ringetje krijgen wat bijna niet te draaien is, nu zit er een ring van 4mm wand dikte die op de hub zit met een krimp passing.

Ik ben zeer tevreden met deze set-up, misschien nog van pagid `geel` naar pagid `blauw` voor wat meer bite, maar dat kan altijd nog. Met de rembalans voel ik geen gekke dingen, en ook het pedaal hoeft niet onnatuurlijk diep in getrapt te worden. Voordeel van deze set-up is dat de vervangings delen niet heel duur zijn en breed verkrijgbaar. De meeste BBK zijn knetter duur in vervangings delen.

Image

Image

Image

Image

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Remmen upgrades

Post by Andre »

Ok das duidelijk taal dave maar why proberen we met zijn allen brackets te bedenken om de Mk4 klauwen te monteren

Ik denk dat je dan beter gewoon de klauw van een Mk4 kunt aanpassen voor brackets die radiaal gemonteert kunnen worden

Dus een combi van brackets maar ook de klauw aapassen
Dus gewoon dezelfde principe van hierboven maar dan met Mk4 klauwen

Iemand pics van Mk4 klauwen ik heb namelijk geen Mk4 klauwen en kan me 123 niet voor de geest halen hoe de montage punten zijn

Ik denk gok dat je dan prijs technisch gewoon rond de prijs komt van de brembo klauwen met 350 schijven

Want bij de nightpaget kit heb je twee brembo klauwen nodig van bv een skyline R33 gtr
2 350Z renschijven
En costum made brackets

Bij de Mk4 setje
Mk4 of 350Z schijven
twee Mk4 remklauwen
Costum made brackets

Alleen is het nog niet eerder gedaan (kan ik me eigenlijk nog niet voorstellen) maar goed
Het mooie ervan vind ik zelfs dat je gewoon Toyota spul rondom hebt van een Mk4 :)
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
dave
Shoarma voorproever
Posts: 1056
Joined: Sunday 18 April 2010 18:39
Location: ppd
Contact:

Re: Remmen upgrades

Post by dave »

Hmm, lijkt me niet heel handig om de mk4 klauwen aan te gaan passen, als dit al mogelijk is. Voor het zelfde geld heb je brembo klauwen die redelijk eenvoudig te monteren zijn en ook nog lichter zijn dan de mk4 klauwen, 1 helft is namelijk van giet staal, ja dat viel mij ook tegen!

Als je echt voor de Mk4 klauwen wil gaan, is de beste oplossing wat Joep heeft, 1 ander oog aan de hub lassen, en dat een beetje onopvallend doen zeg maar. Dit heb ik ook overwogen, en er zijn 2 redenen waarom ik dit niet gedaan heb. 1e is dat het eigenlijk niet mag en dat het niet duidelijk is welk materiaal het is, vonktrekken kan duidelijkheid geven voor een las spec. 2e is dat de Mk4 klauw niet heilig is, zeker toen bleek dat 1 helft gewoon giet staal blijkt te zijn! Snap best dat je voor OEMplus wil gaan, maar soms heeft t niet veel zin.

haha, ik denk dat we eens moeten stoppen om te proberen mk4 klauwen op een mk3 te prakken :Y)

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: Remmen upgrades

Post by joep »

je moet niet te veel aan remmen gaan klootzakken.. het is immers maar jou leven en dat van de mensen in de auto die je niet kon ontwijken..
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
dave
Shoarma voorproever
Posts: 1056
Joined: Sunday 18 April 2010 18:39
Location: ppd
Contact:

Re: Remmen upgrades

Post by dave »

Zeker waar Joep! Op het circuit geld die regel trouwens ook!

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Remmen upgrades

Post by Andre »

Ik wil niet persee MK4 spull ik heb al 350Z rotors brackets en Nissan klauwen

Maar ik ben ook eigenwijs :9 haha just kidding ik kies ook altijd voor de route met de minste weerstand en als je Auto voor straat gebruikt is dat gewoon heel simpel

Voor
350Z rotors
Brembo Nissan klauwen

Achter Mk4 spull of brembo (evo klauwen) met subaru schijven (bij beide sets geen brackts nodig)

Als je echt hardcore wil gaan met je Auto en dus op het circuit wil etc etc dat heb je weinag aan de hie rboven setups en kun 1 keer best je euris uitgeven aan 1een bbk van 14 inch of meer

Geloof nou niet dat bv de setup van een 350Z of de skyline een real deal is als je je AUto voor circuit zou gaan gebruiken die gasten kopen ook niet voor niets een bbk die groter is dan stock :)

Maar het kan en past wel ook op de fotos is te zien dat de klauw op de juiste postie is dus waar dave het over had de balans tussen de ophangpunten

Ik zou er niet voor kiezen om aan mijn naaf te gaan kloiien wel wel op deze manier om brackets te maken :Y Image
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
dave
Shoarma voorproever
Posts: 1056
Joined: Sunday 18 April 2010 18:39
Location: ppd
Contact:

Re: Remmen upgrades

Post by dave »

Coole vonst!

Je ziet ook direct dat t geen eenvoudige ingreep is, dus zal best wat geld gaan kosten om de klauwen te bewerken en dan brackets te ontwerpen.

Achter gaat t makkelijker!

Ook apart om te zien dat het artikel japans is met US spec spiegels [:D]

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verschillende remsystemen die er door de hier aanwezige Supra MK3 rijders worden toegepast, omdat ik denk dat de meesten gewoon stock rijden, maar misschien vergis ik mij wel.
Ik zal een poll openen en hoop op veel diversiteit.

In de tussentijd even opsommen wat momenteel mijn persoonlijke voorkeur verdient, met daarbij de onderdelen en prijzen:

Night Pager 7020 front brake bracket kit: (Z33/GTSt calipers)
2 brackets +/- 100 euro
2 Nissan 300 ZX Z33 of Skyline GTSt front calipers +/- 250 euro (Skyline R33 GT-R Brembo: +/- 500-800 euro)
2 Nissan 350Z Brembo front rotor discs (324mm) +/- 170 euro
2 centreer ringetjes +/- 0 - 20 euro
1 revisie kit +/- 35 euro (R33 GT-R ??)
4 7/16 x 1,5 inbus 12.9 +/- 8,95
4 M12 x 1,25 50mm +/-? (heb ze gratis gekregen) (R33 GT-R Brembo: M12 x 1,75 50mm : 28,75 euro)
8 bijpassende ringetjes van 2mm
1 set Mintex brake pads +/- 100 euro (EBC REDSTUFF NISSAN Skyline R33 GT-R 95-98 FRONT BRAKE PADS +/- 130 euro)
Totaal: 675 euro voor een front upgrade (R33 Brembo's : 975-1275 euro)

Mitsubishi Lancer Evo V+ rear brake upgrade:
2 Mitsubishi Lancer Evo V+ calipers +/- 235 euro
2 Subaru Impreza WRX STi 2005 rear rotor discs (316mm) +/-200 euro
4 M10 x 1,5 40mm 10.9 met 4x 2mm ringetjes +/- 7 euro
2 naafgat afdraaien 58 -> 60.1 mm 20 euro
1 set Mintex brake pads +/- 84 euro
Totaal: 545 euro

Daar komt natuurlijk nog bij:
10 euro schuur- en polijst artikelen
10 - 15 euro remvloeistof
evt. remmenlak
? 1 pot keramisch vet

Ergo: deze gecombineerde remmen upgrade kost:
- voor + achter: 1250 -1550/1850 euries
- alleen voor: 700 - 1000/1300 euries
- alleen achter: 575 euries
Last edited by STRNPCP on Wednesday 11 January 2012 15:20, edited 1 time in total.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Remmen upgrades

Post by kefke »

En resultaat?
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

Zoals de poll laat zien (druk op toon resultaat), hebben tot nu toe de meesten (6) bone stock front remmen en 3 een ander front set. Er is 1 Mk3 met BBK opgeven. (Ruurd bij bone stock, omdat hij enkel de remschijven heeft vervangen)
Ik ben wel benieuwd wat voor andere opties er nog zijn voor de front setup, naast de genoemde stock, Night Pager en Wilwood en hoop dat degenen die een ander systeem gebruiken even vermelden, wat dat is ;)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Remmen upgrades

Post by STRNPCP »

Even hierheen geplakt, omdat het eigenlijk hier thuishoort en niet in de remmen poll. ;)
toyota87 wrote:jullie vinden dit vast een stom idee [B)]

stel ik wil mijn remmen upgraden maar wil 16 inch stock velgen blijven kunnen rijden :drive:
als ik de remklauwen gebruik van een supra mkiv non turbo voorkant 2 pots remklauwen namelijk.
mkiv non turbo is ook geleverd met stock 16 inch velgen.
ik weet niet of het veel scheelt in remvermogen?
ik weet ook niet of het echt makkelijk past?
zijn de remschijven ook groter in doorsnee van een mkiv non turbo?
Het probleem van de MKIV voor remmen is hierboven besproken door Andre & Joep. Of de bevestigings punten van de non-turbo hetzelfde zijn weet ik niet, maar je zou verwachten van wel. Je krijgt dan inderdaad een 2 pots remklauw ipv van een single pot, maar of die gaat passen........, zal wrs veel werk zijn.
Het probleem met de stockvelgen is, zoals je al even noemde de maat van de remschijven. Deze zijn bij een upgrade te groot voor de standaard 16" velgen. Achter is het probleem minder aan de orde. Ik weet niet of er een BBK bestaat die te monteren is binnen de standaard 16" fronts, maar ik dacht van niet. Goede DOT4 remvloeistof, die je regelmatig vervangt en betere remvoeringen is het enige wat dan overblijft....

Even gegoogled en vlgs mij past deze wel: Ksport ProComp Big Brake Kit Toyota Supra 1987-1992 - Front - 12 inch disc - 6 pistons Caliper 11" of 12" rotor.
Om 16" velgen te kunnen gebruiken moet je een remschijf hebben die niet groter is dan 12" (300mm). ;)
Ik zou het wel even navragen om zeker te zijn dat het past, maar 11" remschijven zou geen probleem moeten zijn.
Last edited by STRNPCP on Saturday 24 December 2011 01:14, edited 1 time in total.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

Post Reply