Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
- Dude
- Shoarma eter
- Posts: 3865
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 01 January 2007 19:55
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Dit kan ik hier wel posten; zie net trws dat mijn achterlichten anders zijn dan degene die je op internet (ebay, Titan etc.) kunt kopen.
De achteruitrij lampen zitten niet meest links (bij rechterachterlicht) of meest rechts (bij linkerkant), maar 1 lamp opgeschoven. In de hoeken zitten nu de mistlampen of remlichten? Ik geloof dat Mmark dit ook heeft.
Iemand een idee of hier ook een 98+ versie van is?
De achteruitrij lampen zitten niet meest links (bij rechterachterlicht) of meest rechts (bij linkerkant), maar 1 lamp opgeschoven. In de hoeken zitten nu de mistlampen of remlichten? Ik geloof dat Mmark dit ook heeft.
Iemand een idee of hier ook een 98+ versie van is?
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Eurospec
usa spec
'98
usa spec
'98
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Daar was ik ook achter ja, maar zijn er ook EU spec 98+ achterlichten?
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Van de eurospec is geen facelift versie. Deze zijn maar tot '96 gemaakt.
In '96 werd er in amerika en japan de facelift doorgevoerd, oa. andere koplampen achterlichten dashboard en vinyl ipv leren stoelen etc.
In '96 werd er in amerika en japan de facelift doorgevoerd, oa. andere koplampen achterlichten dashboard en vinyl ipv leren stoelen etc.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Ok, dan houd ik deze. Ik vindt de 98+ lampen mooier, maar hij moet er uit blijven zien als EU spec
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Dude, iemand op supraforums heeft geloof ik ombouwsetjes. Oa. voor led verlichting en andere lenzen.
Als je wilt kan ik het straks wel even opzoeken voor je. Zo zou je namelijk 98 spec lichten kunnen plaatsen en toch de lensvolgorde op de eurospec manier hebben.
Als je wilt kan ik het straks wel even opzoeken voor je. Zo zou je namelijk 98 spec lichten kunnen plaatsen en toch de lensvolgorde op de eurospec manier hebben.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Ja je kan toch zelf de lenzen wisselen bij die 98 achterlichten?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Die DIY LED lenzen heb ik al gezien. Ik weet dus niet of je ze om kunt wisselen, volgens mij is er verschil in diameter.
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
Ik begrijp de ombouw suggesties niet helemaal; als je niet van de EU-spec look wil wijken, dan zijn face-lift achterlichten in welke volgorde dan ook een no-go.
Indien je daar wel mee kan leven, dan zijn de originele face-lift units toch veel mooier, incl de andere (veel logischere) volgorde?
Of ben ik echt de enige die de volgorde van de EU-spec units maar vaag vind ?
P.S. Mocht je overgaan naar face-lift achterlichten dan moet je ook even twee simpele weerstandjes kopen: het kastje dat checkt of je achterlichten stuk zijn heeft iets andere weerstanden nodig om weer goed te werken. Zonder aanpassing krijg je altijd een melding dat je lampen stuk zijn zodra je je lichten aan doet.
Indien je daar wel mee kan leven, dan zijn de originele face-lift units toch veel mooier, incl de andere (veel logischere) volgorde?
Of ben ik echt de enige die de volgorde van de EU-spec units maar vaag vind ?
P.S. Mocht je overgaan naar face-lift achterlichten dan moet je ook even twee simpele weerstandjes kopen: het kastje dat checkt of je achterlichten stuk zijn heeft iets andere weerstanden nodig om weer goed te werken. Zonder aanpassing krijg je altijd een melding dat je lampen stuk zijn zodra je je lichten aan doet.
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
ff weer on-topic, deze site ken ik als meest uitgebreide qua motorische/aandrijf verschillen tussen JDM/EU/USA voor wat betreft de MKIV:
http://www.turbosupras.com/pages/pages/ ... /jza80.htm
http://www.turbosupras.com/pages/pages/ ... /jza80.htm
Last edited by Rich on Monday 08 August 2011 21:50, edited 1 time in total.
Re: Technische info mbt verschillende mk4 modellen.
En deze is handig voor de niet-motorische verschillen:
http://members.iinet.net.au/~lair/supra/models.pdf
http://members.iinet.net.au/~lair/supra/models.pdf