Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Koppelingspedaal blijft laag hangen
- Gunnar
- Shoarma haler eerste klas
- kuchnie na wymiar
Koppelingspedaal blijft laag hangen
Nieuwe koppeling en drukgroep, nieuwe leidingen, nieuwe master en slave pompjes.
Ding deed het goed, tot ik er een paar honderd km mee gereden heb.
Koppeling op zich werkt goed en grijpt ook goed aan op het juiste stuk slag van het pedaal , alleen blijft hij nu laag hangen tot ik hem met de voet omhoog trek.
Kwestie van plastic busjes en veer vervangen ?
Ding deed het goed, tot ik er een paar honderd km mee gereden heb.
Koppeling op zich werkt goed en grijpt ook goed aan op het juiste stuk slag van het pedaal , alleen blijft hij nu laag hangen tot ik hem met de voet omhoog trek.
Kwestie van plastic busjes en veer vervangen ?
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
Re: Koppelingspedaal blijft laag hangen
Als het pedaal gewoon soepel gaat, dan is er waarschijnlijk niets aan de hand met de onderdelen. De veer helpt op twee manieren, eerst tegen, dan over een punt heen, dan mee naar beneden. Het pedaal zou zonder tegendruk van de koppeling zelf niet meer omhoog komen.
Het lijkt wel of de lengte van de slag van het pedaal niet goed staat, probeer het pedaal is in een hogere stand te draaien.
De TRSM heeft op zich een goede uitleg
Het lijkt wel of de lengte van de slag van het pedaal niet goed staat, probeer het pedaal is in een hogere stand te draaien.
De TRSM heeft op zich een goede uitleg
-
- Shoarma kruider eerste klas
Heb ik ook gehad maar bij mij was de koppelings cilinder kapoet.
en een maat van hij had het ook maar hij had lucht in de leidingen.
hoop dat je het snel opgelost hebt
en een maat van hij had het ook maar hij had lucht in de leidingen.
hoop dat je het snel opgelost hebt
Heb de twee assbusjes besteld, maar het veertje zelfs is niet meer leverbaar. Straks ga ik nog eens ontluchten met mijn pistool , dan de stang afstellen en zien wat het doet.
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
- reaper
- Assistent shoarma kruider
Gunnar. Veertje aan de pedaal? Heb nogwel een set liggen denk ik
Is opgelost, de borgmoer van de stang voor de vrije slag was los.