Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
[showcase] vrieskou
Moderators: Ann, VinnyTheDuke
-
- Assistent shoarma haler
- kuchnie na wymiar
[showcase] vrieskou
Eerste topic hier
Foto's van de vrieskou
Er is niks veranderd aan de foto's! alles zo genomen, alleen ff verkleind en een randje erom.
Foto's van de vrieskou
Er is niks veranderd aan de foto's! alles zo genomen, alleen ff verkleind en een randje erom.
Geen commentaar
"auto" is vrouwelijk, want zij is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom geld.
"auto" is vrouwelijk, want zij is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom geld.
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
Op je pc aanpassen met een tekenprogramma.Ann wrote:ff offtopic: Hoe kan ik foto's verkleinen?
Heb jij geen irfanview? (http://www.irfanview.com)
Anders ff installeren. dan leg ik je wel uit hoe je kan verkleinen.
Of iemand anders moet een leuke optie weten.
Je kan het zelf doen met photoshop ofzo.Ann wrote:ff offtopic: Hoe kan ik foto's verkleinen?
Maaaaaaar ik heb een geweldig programma, dat als volgt werkt.
1. alle foto's die je wilt verkleinen gooi je in ene mapje
2. start BorderMaker (*klik*) op.
3. selecteer een randje die je erom heen wil hebben + een tekst die je in iedere foto wilt
4. geef het max formaat van de foto aan (550 vind ik altijd mooi, daarbij is dat precies de maat van Fok! )
5. klik op verwerken
6. alle foto's in het aangegeven mapje zijn verkleint + gewatermerkt met eventueel een randje.
Suc6
Geen commentaar
- HellRazor[NL]
- Bombay Movie Master
ja dan moet je zeg maar 2 foto's uplaoden een kleine en een groote end an doe je de code zo:
[img]*link%20kleine%20plaatje*[/img]
Maar dan zonder spaties en prut
[img]*link%20kleine%20plaatje*[/img]
Maar dan zonder spaties en prut
Geen commentaar